Moet je maar de juiste filter instellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:47 schreef IJsmuts het volgende:
ik was eerder![]()
Het Kleine Neger Topique: Gefeliciteerd Cardinal!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Moet je maar de juiste filter instellen
hmmm zal ik ook een topic report plaatsen voor de mijne, kijken wie er dan het nieuwe topic aan gaat makenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb al een topic report geplaatst om mijne te sluiten
Halen ze toch gewoon ff Karel Aalbers weer terug..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/news/146(...)an_betaling_aan.html
Hoe moet dat nu verder met het cluppie van Niels?
Ja hoor. Kijk eens in het N95 Topic hier op Fok!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mogguhh![]()
Heb nu de N95 8gb binnen. Wat een scherp beeldje !!
@Morph: Nog leuke tools/site voor dit ding??
Sterf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op voor het scherpe bureau!
Goedemoggel![]()
-edit-
Kut, gepwnd door WesleyAnyway, ik moet naar m'n werk. Of zelf een topic maken of wachten tot vanavond
Ga ik thuis zeker ff doen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor. Kijk eens in het N95 Topic hier op Fok!
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ga ik thuis zeker ff doen...
Verder:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze vast nog wat van tegoed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Halen ze toch gewoon ff Karel Aalbers weer terug..
Ben je homo geworden???quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uit
ZIJ is wel mooi maar met die icoontjes erbij is lelijkquote:
Nee dat niet maar er zitten ook mooie bij waarbij de items gewoon leesbaar en zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uit
Ik zou het liefste Atteveld zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]En nu Verbeek? Of ga je voor de andere opties?
Had gewoon een telefoon met windows mobile gekocht ipv dit manquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar er zitten ook mooie bij waarbij de items gewoon leesbaar en zichtbaar zijn.
Al mag Been eventueel ook welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]En nu Verbeek? Of ga je voor de andere opties?
Ik koop een telefoon niet om een achtergrond plaatje wat wel of niet goed zichtbaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Had gewoon een telefoon met windows mobile gekocht ipv dit man
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb al een topic report geplaatst om mijne te sluiten
Hebben ze al wat van je bil geschraapt, om straks over je enkel te kunnen leggenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net weer in het ziekenhuis geweest en een nieuw stukje tape om de enkel gekregen.
Oh zegt hij, je vel laat een beetje los...
Een BEETJE!!!! Nou ja het zal wel goed komen
Nou waarom hebbie het wel gekocht danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik koop een telefoon niet om een achtergrond plaatje wat wel of niet goed zichtbaar is
Pffquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou waarom hebbie het wel gekocht dan
Een beschermhoesje voor je schermpje??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD
Onderdeel van m'n N95 8GB is weer niet geleverd door Nokia bij Teleplan en staat nu op 15 maartIk Nokia bellen hebben ze perse een IMEI nummer nodig dat ik niet bij de hand heb
Had dat gezegd voordat ik tegen het bureau liepquote:
Gewoon je telefoon met het schermpje tegen je been in de broekzak stoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had dat gezegd voordat ik tegen het bureau liep
IMEI nummer binnen, nu Nokia bellen.
Ja dat deed ik ook altijd totdat een collega zij dat ik de telefoon beter andersom kon doen aangezien er soms aan de binnenkant van je broekzak van die knopjes zitten die je beeldscherm kunnen beschadigenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon met het schermpje tegen je been in de broekzak stoppen
Tipje voor als hij weer gemaakt is
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook altijd totdat een collega zij dat ik de telefoon beter andersom kon doen aangezien er soms aan de binnenkant van je broekzak van die knopjes zitten die je beeldscherm kunnen beschadigen
op je toestel *#06# en daar heb je je IMEI nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had dat gezegd voordat ik tegen het bureau liep
IMEI nummer binnen, nu Nokia bellen.
Ja grappigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
op je toestel *#06# en daar heb je je IMEI nummer
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
@Puni:![]()
![]()
Je was niet serieus hoop ik???
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Cardinal, wat zie ik heb je een mooi verjaardagscadeau gekregen???
Ik lees niet alle onzin post hierquote:
Okeej ik geloof je !quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik lees niet alle onzin post hier
zag staan dat hij nokia had gebeld om zijn imei, ik denk wat doet ie moeilijk. Niet doordringend dat dat bagger ding weer kapot is.
heyik ben tenminste eerlijk
ondanks je eerlijkheid houden we nog steeds van jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik lees niet alle onzin post hier
zag staan dat hij nokia had gebeld om zijn imei, ik denk wat doet ie moeilijk. Niet doordringend dat dat bagger ding weer kapot is.
heyik ben tenminste eerlijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ondanks je eerlijkheid houden we nog steeds van je
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ondanks je eerlijkheid houden we nog steeds van je
Ik zou zeggen, bel Nokia ff op dat ze hun kalander goed moeten zetten...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef Incolumis het volgende:
het is IMAART hoor!
quote:Het meest aantal gebruikers online was 41 op Vandaag, 00:59
Mooi man. Nogmaals dan maar gefeliciteerdquote:
Doe eens niet zo geheimzinnig jullie 2..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi man. Nogmaals dan maar gefeliciteerd
Tong naaienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
'Rutten serieuze kandidaat bij Feyenoord'Als die wel voor Feyenoord zal kiezen zal die waarschijnlijk wel behoorlijk wat wrok hebben tegen PSV momenteel..
![]()
netjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net me presentatie avondje afgesloten, maar het was een succes
Ik ben gevraagd of ik een keertje op een congres wil spreken, toch leuk.
Nu bedtijd
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Rambo style!
Kan je gewoon zonder verdoving doen
, ik heb FTW! op me eikel genaaid
[..]
Rambo style!
Rambo style!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik dacht dat danny zn nummer 1 poster ging naaien
ook nogsteeds erg leukquote:
Ik ken drukkere fora..quote:
Kon je der niet gewoon een pleister opplakken dan??quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:33 schreef Incolumis het volgende:
zooo ben weer terug uit het ziekenhuis, moest een nachtje blijven slapen daar want mijn keel bleef maar bloeden :s
Je moet ook niet te veel drinkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:33 schreef Incolumis het volgende:
zooo ben weer terug uit het ziekenhuis, moest een nachtje blijven slapen daar want mijn keel bleef maar bloeden :s
Heb je frontlines al geprobeerd? is ook erg vet! http://www.gamez.nl/web/P(...)r-Launch-Trailer.htmquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
ook nogsteeds erg leuk
maar die Objectives in QW zijn zo vet
als ze dat in bf3 terug laten komen word het echt teamplay
Gister er 10 minuten overgedaan om door te breken met een heel team (moesten een generator opblazen)
lukte steeds niet en op een gegeven moment ben ik vanaf de start gaan rennen met de bom recht op het doel af en de rest (mij) verdedigenbom er op charges zetten
en je bom verdedigen tot deze afgaat
plus de zij doelen turrets bouwen depots etc
vind het echt een vet spel
Frontline demo beviel mij ook goed ja..quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je frontlines al geprobeerd? is ook erg vet! http://www.gamez.nl/web/P(...)r-Launch-Trailer.htm
Wat is er zo geheimzinnig aan. IJs en Postman feliciteren met mijn verjaardag, waaraan IJs zelfs nog een naamtopic geeftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geheimzinnig jullie 2..
ik had te veel bloed in mijn alcohol dus dat stolde niet :/quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ken drukkere fora..
[..]
Kon je der niet gewoon een pleister opplakken dan??![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat is er zo geheimzinnig aan. IJs en Postman feliciteren met mijn verjaardag, waaraan IJs zelfs nog een naamtopic geeft![]()
En daarna krijg ik nog felicitaties voor mijn Kado wat ik heb gekregen voor je me verjaardag.![]()
moet alleen nog een goed half jaar wachten, tot het uitgepakt mag worden
Als je de reactie van Cardinal goed leest zou je het kunnen afleidenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had je ook nog gefeliciteerd..
Maar het geheimzinnige doelde ik dus op wat het kado was..
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil het gewoon erg graag weten..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je de reactie van Cardinal goed leest zou je het kunnen afleiden
Net even gekeken naar alle filmpjes van Frontlines, maar ik zie dat je flink wat geweld uit de lucht kunt droppen, is dat niet een beetje veel? En ben je dan als infantry niet compleet kansloos?
Overigens ziet het er wel kicken uit
Ja zo zou je het ook kunnen lezen, maar dat is het niet, je komt er welquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
[..]Hij gaat trouwen en dan mag eindelijk de kuisheid gordel van der af??
Gefeli man..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ow ja mijn broertje is jarig vandaag![]()
Hij is 12 geworden, denkd at ik hem meeneem naar me vaste thaise massage salon
Een kleine??quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen lezen, maar dat is het niet, je komt er wel
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Een kleine??
Hoe ga je dat uitpakken dan??![]()
In dat geval zou ik namelijk wel een beetje voorzichtig doen met de verpakking, kan je het namelijk nog hergebruiken.
Mag ik vragen hoe je het gaat uitpakken dan??quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ja je bent er
![]()
Sorry dat ik je felicitatie heb gemist, maar in ieder geval dank.
Misschien wel hiermeequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je het gaat uitpakken dan??
En nogmaals feli Papa..
Vanavond maar even alle sidemissions doen van Assasins creed...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarstoel
Wie doet er vanavond mee met een potje BF2:
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Ik ben aan het werk..quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Niet droog oefenen he, dat kan brandwonden veroorzakenquote:
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet droog oefenen he, dat kan brandwonden veroorzaken![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingen
Moet ik nu iets gaan denken bij Ursel en Postmanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingen
Nee de eerste smilie is de thaise massage en de tweede smilie is gezicht van het broertje van Shizzlequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Moet ik nu iets gaan denken bij Ursel en Postman![]()
![]()
<--quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Ik hou ook van mijn collega'squote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef ursel het volgende:
Gaat hem hier niet woorden..
Ben nog wel ff aan het werk.
Blijft altijd handig als er iets in productie wordt genomen dat min of meer niet getest is.
Al helemaal als achteraf blijkt dat het zo'n impact heeft op je proces gang dat je deze beter gewoon volledig opnieuw kan schrijven en waar je normaliter wel ff een paar dagen voor gaat zittnen om het goed uit te dokteren..
Wat hou ik toch veel van mijn collega's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Beetje jammer dat TS weer niet werd gebruiktquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
<--
en kom verdomme es met z'n allen op TS!![]()
Als je wilt zwemmen moet je dat in de ochtend doen voor je naar je werk gaat dan is het heerlijk rustigquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef FJD het volgende:
Twee zwembaden, allebei vol met bejaarden en andere schijndoden, allemaal met het tempo waar zelfs een ambtenaar nog de hik van zou krijgen![]()
Goed, dat kunnen we dus schrappen in het rijtje 'actieve bezigheden om de conditie op peil te houden zonder de benen te zwaar te belasten'.
De oplettende lezer (zowel op FOK! als op de ingame chat) had opgemerkt dat ik en Kevin er wel waren maar in de lobby omdat we niet geregistreerd zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje jammer dat TS weer niet werd gebruikt
Inco was er natuurlijk wel.
Ga jij nou ook maar slapen, dalijk ben je zo moe dat je de cirkelzaag op je vingers zet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Sickert het volgende:
kom ik spelen gaat iedereen na 1 ronde weg
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef ursel het volgende:
JP, hij loopt weer verder weg..
Euro naar nieuw record van 1,53 dollar
Doemdenkerquote:
over twee weken staat ie op de 1.55 heeft die daar weer een steunpunt gevonden, kan die doorgroeien tot 1.60 en zo gaat het de hele tijd doorquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef ursel het volgende:
JP, hij loopt weer verder weg..
Euro naar nieuw record van 1,53 dollar
Hey jij post nooit zo vroegquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:35 schreef Mr_Baus het volgende:
proost
scheelt die hebben we enkel in der verkoop dus die zet ik nooit aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij nou ook maar slapen, dalijk ben je zo moe dat je de cirkelzaag op je vingers zet.
Geen Sealand Chain Masacrequote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
scheelt die hebben we enkel in der verkoop dus die zet ik nooit aan
Oe.. dan gaat het pas echt los... Met een grote KABOEM..quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
over twee weken staat ie op de 1.55 heeft die daar weer een steunpunt gevonden, kan die doorgroeien tot 1.60 en zo gaat het de hele tijd door
Met wat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kwam je me vandaag nou nog helpen
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
De oplettende lezer (zowel op FOK! als op de ingame chat) had opgemerkt dat ik en Kevin er wel waren maar in de lobby omdat we niet geregistreerd zijn![]()
Vroegah op de good-old BOF TS server kon elke nono met een paswoord het gebruiken..quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaan
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
En ik maar denken dat alleen ik het druk had..
En om maar weer eens een wijsman te quoten:
[..]
quote:
ik heb weekendquote:
Same idiotquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:26 schreef staticdata het volgende:
same shit different day dus.
moet ik hem in elkaar komen rammenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op 1 specifieke collega..
Gewoon een pistol & Knife server opzoeken hebbie hem zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef R_B het volgende:
Middag
Gisteren m'n basic knife badge gehaald
Tis zo sneu.. hij heeft al een hazelip..quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet ik hem in elkaar komen rammen
Tis toevallig geen chinese jongen hequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis zo sneu.. hij heeft al een hazelip..
Nee..quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tis toevallig geen chinese jongen he
Uhm, dat is precies hetzelfde als op mijn TS.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroegah op de good-old BOF TS server kon elke nono met een paswoord het gebruiken..![]()
Hoe moeilijk is het om www.fightordie.com te onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:48 schreef Sickert het volgende:
81.8.143.100:8767
die kreeg ik van Ferremans
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om www.fightordie.com te onthouden
Die TS ken ik niet.
Had ik ook als ik het via quick connect deed. als ik via connect deed werkte het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef Sickert het volgende:
error!
Nee want ik zat op Eikels TSquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaan
Madeleine Albrightquote:Tegen alle natuurwetten in kunnen [.] overheidsinstellingen bergen energie absorberen zonder een evenredige tegenovergestelde reactie te produceren.
Net heel even 3 rondjes gedaan, maar moet nu weer aan het werkquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef Incolumis het volgende:
vanavond weer knallen?
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.quote:http://msn.photos.isuisse.com/?photo=<MSNNAAM>
Uw foto's worden gepubliceerd op deze site
Malware oid?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
Ben je een hele avond weg zie je twee nieuwe berichten
Anyway, voor de mensen die het zelf nog niet doorhadden:
[..]
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.
Welke noob server was dat danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:31 schreef Sickert het volgende:
gister nog 195 punten in een rondje
was met de pc van Veer bezig en bij mij stond bf2 nog half te draaien
begon er net een rondje toen ze er achter ging zitten
heeft ze ongv een kwartier zitten spelen 11 puntendaarna nam ik het over...
heb geen IP maar staat in mn favorietenquote:
Cool zal eens een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb geen IP maar staat in mn favorieten
RWR Austria O/inf Karkand - 0/32 - Strike at Karkand
zeer hoge ticket rate en 64 map
waren op een gegeven moment met het hele team (8 tegen 7)
allemaal medic op 1 nadus dat was reviven en healen als een dolle ne... IJS
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
Ben je een hele avond weg zie je twee nieuwe berichten
Anyway, voor de mensen die het zelf nog niet doorhadden:
[..]
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.
Het benne verdomme een stel hoeren zeg.. Ga gewoon eens ergens anders staken ofzo.quote:Topper in Eredivisie onzeker door politieacties
De topper tussen PSV en Ajax gaat zondag mogelijk niet door. De politiebond ACP heeft Eindhoven gemeld dat er zondag mogelijk gestaakt wordt. De vakbonden praten vrijdag nog over hun loonconflict met minister Guusje ter Horst.
De staking gaat niet door als de vakbonden en de minister alsnog een akkoord bereiken over een nieuwe cao. Eerder dit seizoen werden Ajax - PSV en Feyenoord - AZ al verschoven wegens politieacties.
Whehe.. have fun..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Mr_Baus het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn!![]()
Ik ga vandaag me supercomputertje maar eens opnieuw opbouwen, beetje cleanen en opleuken![]()
Ook maar eens kijken of ik me Raptors striped ga krijgen op dit plankie, en dan Windhoos opnieuw installen.....
3x ofzo
MSNquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Het benne verdomme een stel hoeren zeg.. Ga gewoon eens ergens anders staken ofzo.
Ga net zo lang geen controles houden tot er een akkoord is bijv.
Tis maar te hopen dat er geen schutting in mijn tuin gezet wordt dan as zondag..
Stel je voor dat ik ze een keer nodig zou hebben...
eg nie!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
zo nu hebben we het topic weer voor ons 2en
Oe.. dat gaat dan dus een triootje worden..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
eg nie!![]()
Ik heb nog een computer!Dus ik kom jullie gezellig up to date houden
Luie donder..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:13 schreef staticdata het volgende:
[..]geen zin om helemaal terug te gaan zoeken
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
Baus, ben je al klaar??
Ik zit hoopvol te wachten op je update.
ik dacht dat jij deed ontbijten met bier en pinda'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik zit nu op de andere computer en heb net koffie gezet
![]()
Doos met onderdelen staat al beneden, straks ff tafel afruimen en dan de QuadHoer naar beneden halen.. maar eerst ff koffie en een peuk![]()
Straks ook nog ff bier en pinda's halen.. ja ja, ik maak er een feessie van
Hij heeft ons bedrogen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht dat jij deed ontbijten met bier en pinda's
Deze essentiele informatie was bij ons nog niet bekend op het moment van onze rapportage.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:01 schreef Mr_Baus het volgende:ik had keurig netjes vanmorgen om 7.30 uur een half litertje bier en wat knabbelnootjes..
Nu is er niets in huis en moet ik ff nieuwe suplies halen, pas dan kan ik echt los.
Zonder nieuwe suplies krijg ik die comp nooit meer werkend in elkaar, dat is ook wat JP fout doet.. een computer bouwen en installeren doe je gewoon met bier en pinda's![]()
Niet generaliseren hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is echt een hobby voor jullie om windows te installeren ofnie
En weer aan het werk
Hadden we die niet gekielhaald tijdens de bootlan en zijn we halverwege bier gaan drinken??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef staticdata het volgende:
Iemand Henkus ooit nog wel eens gezien
Ik snap dat ook niet hoor..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is echt een hobby voor jullie om windows te installeren ofnie
En weer aan het werk
Ik dus ook..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor..
Ik stel dat zo lang mogelijk uit altijd..
ik draai al 3 jaar op windowsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik dus ook..Sinds begin December nieuw Mobo, kreeg een RAID setup toen niet 123 werkend.. sindsdien zijn er 2 harde schijven erg werkloos
Nu ik toch ga "casemodden" kan een nieuwe poging er ook wel bij
Ik heb ook een keer 2 contracten aangeboden gekregen waar 550 euro bruto verschil in zat..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
maaruh als je 400 bruto erbij krijg, dan zit je nu dus zwaar onderbetaald werk te doen?
De een was vrijwilligers werk en de andere kreeg je een eemalige bonus van 550 euro brutoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer 2 contracten aangeboden gekregen waar 550 euro bruto verschil in zat..
Vergelijkbaar functie.
Mwah, ja en nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
maaruh als je 400 bruto erbij krijg, dan zit je nu dus zwaar onderbetaald werk te doen?
Deels waar, want die rukkers die eerst je fijnste collega's zijn kunnen zo ook maar weggaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
Feli man..
In de loop der tijd heb ik geleerd dat je vooral naar je eigen gewin moet kijken en niet naar bedrijf of collega's.
Jepquote:Tuurlijk kan je het er naar je zin hebben, maar dat kan je bij een nieuw bedrijf en nieuwe uitdaging ook gemakkelijk realiseren..
Stokje voor steken weet ik niet, of hem dat gelukt was (maar opzich is het een irritant ventje die meer mensen in het harnas heeft gejaagdquote:Wat ik alleen niet snap is dat jij afspraken hebt met de directeur en dat je teamleider daar een stokje voor zou kunnen steken..Komt er eigenlijk op neer dat hij zichzelf belangrijker vindt dan zijn eigen baas..
En met zo iemand kan je mar beter zorgen dat je er weg bent want dan blijf je idd alleen maar stil staan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
De een was vrijwilligers werk en de andere kreeg je een eemalige bonus van 550 euro bruto
Misschien moet je ff met je directeur praten en hem ff vertellen dat die je teamleider moet uitleggen wat ambitites zijn en dat zoiets alleen maar positief is..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Deels waar, want die rukkers die eerst je fijnste collega's zijn kunnen zo ook maar weggaan
[..]
Jep
[..]
Stokje voor steken weet ik niet, of hem dat gelukt was (maar opzich is het een irritant ventje die meer mensen in het harnas heeft gejaagd) maar feit dat'ie ambitie tonen als zeiken afdoet zegt genoeg.
Het is niet dat ik om de week liep te klagen en dergelijke, dat blijkt ook wel uit m'n beoordelings-/ functioneringsformulieren
En het zou inderdaad een remmende kracht geweest zijn, blijft toch je teamleider..
Nou, daarna een gesprek gehad met de directeur en die wilde het wel uitpraten met de teamleider erbij maar dan moest ik eigenlijk zeggen dat ik niet bezig was met een vertrekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien moet je ff met je directeur praten en hem ff vertellen dat die je teamleider moet uitleggen wat ambitites zijn en dat zoiets alleen maar positief is..![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, daarna een gesprek gehad met de directeur en die wilde het wel uitpraten met de teamleider erbij maar dan moest ik eigenlijk zeggen dat ik niet bezig was met een vertrek
Terwijl ik dat niet kon omdat deze functie dermate leuk leek dat ik er toch wel op in zou gaan dus dan zag hij er het nut niet van in
Hij slikte de opmerking dat het gesprek met de teamleider ook niet de druppel was maar dat het voor een 23 jarige na 2/ 2.5 jaar werk bij een bedrijf logisch was om verder te kijken (dat stukje heeft'ie gelijk in, maar de teamleider was wel de druppel).
De opmerking dat ik niet de eerste was die met deze "mede-reden" vertrok en ook zeker niet de laatste zal zijn werd ook niet echt opgevat zoals het moest (dat klopt, omdat het logisch is -hij dacht dus nog aan het 23 -> 2jaar bij de zaak -> verder kijken = logisch-)
Agh, laten we het erop houden dat die teamleider geen bord voor z'n kop heeft maar een hele bunker.
Heb je 10 van die gasten, zet je ze op het strand bij Scheveningen en dan heb je het laatste stukje van de Atlantic Wall
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:33 schreef Mr_Baus het volgende:
De eerste foto's![]()
Project Meesterbeest, vanmorgen voordat ik begon.. uun bietje stuffig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er denk ik ook rond 20:00quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
vanavond even een rondje op sickert zijn noobserver spelen
Ik kom niet, dus misschien vanavond grote verrassing als ik er per ongeluk wel ben..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
vanavond even een rondje op sickert zijn noobserver spelen
ach er bestaat altijd een kans dat me niet luktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus misschien vanavond grote verrassing als ik er per ongeluk wel ben..![]()
Wil namelijk niet nog een Frank-award winnen..
Begin je nu al impotent te worden..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach er bestaat altijd een kans dat me niet lukt
Aslof jij uberhaupt nog wat te klagen hebt over je salaris..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd Keltie, veel succes en plezier bij je nieuwe uitdaging
Ik zou ook best nog meer salaris willen, maar ik heb het hier naar me zin, heb hele leuke en goeie collega's, heb veel opleidingsmogelijkheden, heb me hier goed geprofileerd en werk in mijn woonplaats
Maar ja als je dan hoort dat een broekie programmeur met aanzienlijk minder salaris dan mij een baan aangeboden krijgt bij een bedrijfje waar hij 3800 euro gaat verdienen zet dat je toch aan het denken. Als hij dat al krijgt, wat geven ze mij dan wel niet...
Maar ja, het gras is altijd groener bij de buren
Tafelvoetbalquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Net heel even 3 rondjes gedaan, maar moet nu weer aan het werk
Nee, ik was thuis BF2 aan het spelen en moest daarna weer verder met het inelkaar zetten van ons personeelsblad.quote:
Bier en pinda'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
aaarghhhh.. waar ben ik aan begonnenZoveel draadjes die ik allemaal gesleeved wil hebben
![]()
[ afbeelding ]
Hij ziet er erg stoer uit en er zitten absoluut gave features in, maar na het zien van alle filmpjes kreeg ik wel het idee dat je heel makkelijk dood gaat. Of je nu in een tank zit of niet.quote:
Mooi bakkie hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Cruijff stopt met reorganisatie Ajax
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Cruijff stopt met reorganisatie Ajax
Ik hoop dat dit een geintje is? Wat lelijk die kast (de inhoud is wel mooiquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is? Wat lelijk die kast (de inhoud is wel mooi)
Stop je hem wel in een dichte kast waar niemand hem ziet?
Ik vind het ook een hele mooie kast hoor, maar ik hou niet van poespas en daarom heb ik het liefst een deurtje en absoluut geen raampje, dat vind ik echt de grootste onzinquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Tis een Lian Li PC-71 man.. de kast der kasten
![]()
Oer en Oer degelijk (vind ik erg belangrijk), zeer maar dan ook zéér ruim![]()
Tja, het is geen Batman case, of een stealth kast.. gewoon retro rechthoekig, strak en functioneel.. Daar hou ik van, smaken verschillen wat dat betreftgodzijdank..
wbt reclamezuil.. ja das jammer... ik zie persoonlijk ook liever wat minder merknaampjes..
En die floppydrive is voor me RAID driverplus een stukje nostalgie
Sonata IIquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ja dat zal het zijnIk hou ook niet van die alienkasten enzo.
Ik vind een "strakke" kast veel mooier. Zoals de Antec Sonata II & III. Prachtige kasten!
Goh Frank weer in de bochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is? Wat lelijk die kast (de inhoud is wel mooi)
Stop je hem wel in een dichte kast waar niemand hem ziet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Goh Frank weer in de bocht
altijd wat te zeiken
die kast is gewoon degelijk en netjes niet mooi niet lelijk
Jankerd
niet zo heel verwonderlijk aangezien ik vind dat jij altijd zeiktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dat uitgerekend jij dat post...
![]()
Je hebt het niet eens door dat je alleen maar zeiktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zo heel verwonderlijk aangezien ik vind dat jij altijd zeikt
en zoveel zeik ik niet af behalve dingen die jij koopt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit net een beetje te praten met een director hier en hij zit een beetje af te geven op een aantal zaken die hem niet aanstaan. Dus ik geef hem mijn visie en wat blijkt hij was het helemaal met mij eens.
Na wat verder praten gaf ik hem een tip voor een technologie waar hij op moet gaan letten. Hij vragen of ik dat niet eens kon uitzoeken en dan vond hij het wel een etentje waard. Prima makkelijk verdiend.
Komt hij net nog even langs met een fles wijn en de tekst:"Zo die kun je mooi opdrinken als je dit weekend het een en ander uitzoekt"
Ik heel droog:"Bedankt, maar dit weekend heb ik hele andere plannen en daar hoort ook een ander drankje bij"
Weer een stap verder in het proces "Maak jezelf onmisbaar"
Nu afsluiten
De N95 8Gb is anders een mooi dingetje hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zo heel verwonderlijk aangezien ik vind dat jij altijd zeikt
en zoveel zeik ik niet af behalve dingen die jij koopt
Ik werd vandaag gebeld door Nokia en krijg volgende week een nieuwe N95 8GB.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De N95 8Gb is anders een mooi dingetje hoor![]()
@Morph: Is je scherm al gemaakt?
Iets wat je dus nooit moet nastrevenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
die heb ik ook niet afgezekenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De N95 8Gb is anders een mooi dingetje hoor![]()
@Morph: Is je scherm al gemaakt?
Kosteloos?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld door Nokia en krijg volgende week een nieuwe N95 8GB.
Ik stang hem alleen met voetbalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
die heb ik ook niet afgezeken
het is gewoon prachtig om Frankie te stangen
vind het verder een prima kerel hoor
Twijfel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef Keltie het volgende:
Crosspost van een ander forum:
Zo, de laatste tijd wat ontwikkelingen op m'n gehad.. Al dan niet met een wrange nasmaak.
Einde vorige maand ziek geweest en toen is duidelijk geworden dat daar ook een stukje frustratie mbt werk bij zat.
Dus de week daarna een gesprek met de directeur aangegaan (aangezien de teamleider niet of nauwelijks "aanwezig" was).
Daaruit gekomen dat er een wervingsproces werd opgestart om een vervanger voor mij te vinden waardoor ik nu eens eindelijk definitief naar systeembeheer zou kunnen doorgroeien (waar ik nu ook redelijk de papieren voor heb).
Collega's zeiden ook dat ik het huidige niveau, werkplekondersteuning, was ontgroeid. Positief dus.
Maar toen kwam de vrijdag erna de teamleider om de hoek zetten die als een olifant door een porseleinen kast heen denderde;
Als hij mij nu ander werk gaf, systeembeheer, zou ik na 2 jaar weer komen dat ik iets anders wilde. Waarop ik zei dat ze dat ambitie noemden maar hij zag dat als gezeur. Negatief dus.
Dat gesprek kwamen we er niet uit en toen wilde hij afspraken maken, waarop ik zei dat ik dit gesprek eerst wilde laten bezinken en dan m'n conclusies eruit zou halen. Die avond m'n CV op Monsterboard gezet en eigenlijk vanaf maandag gelijk gek gebeld ben door andere bedrijven.
Het één en ander aan gesprekken gehad waarvan 1 mij heel erg aansprak (qua functie) en daar ook een contract uit heb gesleept.
Toen had ik al 1 aanbieding van een bedrijf en later nog wat uitnodigingen, al dan niet voor 2de gesprekken.
Komt er dus op neer dat ik vanochtend mijn ontslagbrief heb ingeleverd en per 01/06/08 ga beginnen bij mijn nieuwe baas: Heutink-ICT uit Hengelo (Overijssel).
Daar word ik "Network Engineer" voor basisscholen en ga ik complete netwerken aanleggen (bedrading, PC's, servers) en het onderhouden/ storingen oplossen eraan.
Dit is in Midden en Zuid Nederland, in het midden van Nederland woon ik en Zuid Nederland is voor hun vooral Den Bosch en Eindhoven (waar ik relatief snel ben) en een stukje Zeeland.
Functie in de buitendienst dus heb vrij weinig in Hengelo te zoeken....
Leuk, leuk en erg veel zin in
Jammer alleen dat er toch een wrange nasmaak aan het vertrek bij Felton zit waar ik per 01/06/08 toch 2 jaar zou zitten (+ nog een half jaar op inhuurbasis)..
Maargoed, je kan niet alles hebben.
Aan de andere kant maak ik dan wel een serieuze sprong in m'n (bruto) salaris (zo'n ¤400) en een auto, laptop en mobiele telefoon van de zaak krijg.
Daarbij studiemogelijkheid en de rest van het secundaire geneuzel.
Vanmiddag een ander bedrijf bellen dat ik, ondanks hun betere aanbod (scheelt zo'n ¤100 bruto) toch niet bij hen kom werken.. Die wisten echter wel dat ik met dit bedrijf bezig was en puur op functiebasis m'n besluit zou nemen
Yep.quote:
Vertel eens waar het over gaat danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep.
Iemand de "film" Salò o le 120 giornate di Sodoma wel eens gezien?Dat is echt de meeste zieke en gruwelijke film die ik ooit heb gezien
Heb hem overigens uit nieuwsgierigheid gedownload omdat ik er mensen over hoorde praten dat de film enorm walgelijk is, nou dat kloptBen er trouwens in 5 min. doorheen geklikt maar dat was al te ziek voor woorden.
Hey hou mijn batman case er buiten..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Tis een Lian Li PC-71 man.. de kast der kasten
![]()
Oer en Oer degelijk (vind ik erg belangrijk), zeer maar dan ook zéér ruim![]()
Tja, het is geen Batman case, of een stealth kast.. gewoon retro rechthoekig, strak en functioneel.. Daar hou ik van, smaken verschillen wat dat betreftgodzijdank..
wbt reclamezuil.. ja das jammer... ik zie persoonlijk ook liever wat minder merknaampjes..
En die floppydrive is voor me RAID driverplus een stukje nostalgie
Kijk, mijn batman case heeft dus een mooi deurtje..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele mooie kast hoor, maar ik hou niet van poespas en daarom heb ik het liefst een deurtje en absoluut geen raampje, dat vind ik echt de grootste onzin
Ik heb op dit moment een termaltake tsunami en die bevalt prima.
Vervelende is dat het nu vrijdag is en ik zware concentratieproblemen heb op het werk en dat ik een aankoopdrang heb
Ik sluit me internet maar snel af voor ik ineens een nieuwe pc koop
Whehe.. Had die niet ook wat salaris verhoging voor je dan??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit net een beetje te praten met een director hier en hij zit een beetje af te geven op een aantal zaken die hem niet aanstaan. Dus ik geef hem mijn visie en wat blijkt hij was het helemaal met mij eens.
Na wat verder praten gaf ik hem een tip voor een technologie waar hij op moet gaan letten. Hij vragen of ik dat niet eens kon uitzoeken en dan vond hij het wel een etentje waard. Prima makkelijk verdiend.
Komt hij net nog even langs met een fles wijn en de tekst:"Zo die kun je mooi opdrinken als je dit weekend het een en ander uitzoekt"
Ik heel droog:"Bedankt, maar dit weekend heb ik hele andere plannen en daar hoort ook een ander drankje bij"
Nu afsluiten
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:45 schreef ursel het volgende:
Hey hou mijn batman case er buiten..Ik vond jou kast toch ook mooi..
![]()
Ooh.. ok, dan is het goed..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Poepie scheetje, er staat toch nergens dat ik een batman case lelijk vind...
![]()
![]()
Ik vind alleen maar dat mijn kast meer retro en strakker is dan zo'n high tec superkast als die van jou
draai em hier met alles op maxquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij ziet er erg stoer uit en er zitten absoluut gave features in, maar na het zien van alle filmpjes kreeg ik wel het idee dat je heel makkelijk dood gaat. Of je nu in een tank zit of niet.
Grootste nadeel aan het spel is wel dat mijn pc hem niet kan draaien (denk ik)
Van het weekend eens op mijn azureus verlanglijstje zetten
Nee, valt wel mee. Hij kan mij geen opdrachten geven. Ik kan goed met hem overweg en hij wil mij bij zijn afdeling halen. Ach als hij begint met een flesje wijn, ben benieuwd waar het eindigd, hopelijk heeft hij een mooie dochterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Soort van jij moet je nu verplicht voelen om in je vrije tijd misschien het een en ander uit te zoeken... Ik beeld het me al helemaal in.
Ik ken hem verder niet natuurlijk dus misschien is alles met een knipoog..
Ik zie hem mij nog wel eens een aanbieding doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:45 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Had die niet ook wat salaris verhoging voor je dan??
Van de ene kant zeker niet, maar salaris technisch wil het nog wel eens handig zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Iets wat je dus nooit moet nastreven
OMG, wij hoeven echt geen verslag van hoe jij jezelf hebt lopen afmatten hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:35 schreef Mr_Baus het volgende:
btw, ik post weer vanaf meesterbeest.. een hoop is gelukt, een hoop ook niet
![]()
![]()
Hij is er wel een stukkie geiler op geworden.. maar de helft werkt nog niet![]()
Nu mezelf ff afmatten, morgen ochtend het "verslag"
Ehm 4 figuren ontvoeren 9 jongens en 9 meisjes en laten die allemaal zieke dingen doen zoals poep eten, glas eten, worden ogen uitgesneden. Het is geen pornofilm en ook geen horror, dat maakt het eng realistischquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vertel eens waar het over gaat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |