Oe.. dat gaat dan dus een triootje worden..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
eg nie!![]()
Ik heb nog een computer!Dus ik kom jullie gezellig up to date houden
Luie donder..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:13 schreef staticdata het volgende:
[..]geen zin om helemaal terug te gaan zoeken
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
Baus, ben je al klaar??
Ik zit hoopvol te wachten op je update.
ik dacht dat jij deed ontbijten met bier en pinda'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik zit nu op de andere computer en heb net koffie gezet
![]()
Doos met onderdelen staat al beneden, straks ff tafel afruimen en dan de QuadHoer naar beneden halen.. maar eerst ff koffie en een peuk![]()
Straks ook nog ff bier en pinda's halen.. ja ja, ik maak er een feessie van
Hij heeft ons bedrogen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht dat jij deed ontbijten met bier en pinda's
Deze essentiele informatie was bij ons nog niet bekend op het moment van onze rapportage.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:01 schreef Mr_Baus het volgende:ik had keurig netjes vanmorgen om 7.30 uur een half litertje bier en wat knabbelnootjes..
Nu is er niets in huis en moet ik ff nieuwe suplies halen, pas dan kan ik echt los.
Zonder nieuwe suplies krijg ik die comp nooit meer werkend in elkaar, dat is ook wat JP fout doet.. een computer bouwen en installeren doe je gewoon met bier en pinda's![]()
Niet generaliseren hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is echt een hobby voor jullie om windows te installeren ofnie
En weer aan het werk
Hadden we die niet gekielhaald tijdens de bootlan en zijn we halverwege bier gaan drinken??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef staticdata het volgende:
Iemand Henkus ooit nog wel eens gezien
Ik snap dat ook niet hoor..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is echt een hobby voor jullie om windows te installeren ofnie
En weer aan het werk
Ik dus ook..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor..
Ik stel dat zo lang mogelijk uit altijd..
ik draai al 3 jaar op windowsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik dus ook..Sinds begin December nieuw Mobo, kreeg een RAID setup toen niet 123 werkend.. sindsdien zijn er 2 harde schijven erg werkloos
Nu ik toch ga "casemodden" kan een nieuwe poging er ook wel bij
Ik heb ook een keer 2 contracten aangeboden gekregen waar 550 euro bruto verschil in zat..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
maaruh als je 400 bruto erbij krijg, dan zit je nu dus zwaar onderbetaald werk te doen?
De een was vrijwilligers werk en de andere kreeg je een eemalige bonus van 550 euro brutoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer 2 contracten aangeboden gekregen waar 550 euro bruto verschil in zat..
Vergelijkbaar functie.
Mwah, ja en nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
maaruh als je 400 bruto erbij krijg, dan zit je nu dus zwaar onderbetaald werk te doen?
Deels waar, want die rukkers die eerst je fijnste collega's zijn kunnen zo ook maar weggaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
Feli man..
In de loop der tijd heb ik geleerd dat je vooral naar je eigen gewin moet kijken en niet naar bedrijf of collega's.
Jepquote:Tuurlijk kan je het er naar je zin hebben, maar dat kan je bij een nieuw bedrijf en nieuwe uitdaging ook gemakkelijk realiseren..
Stokje voor steken weet ik niet, of hem dat gelukt was (maar opzich is het een irritant ventje die meer mensen in het harnas heeft gejaagdquote:Wat ik alleen niet snap is dat jij afspraken hebt met de directeur en dat je teamleider daar een stokje voor zou kunnen steken..Komt er eigenlijk op neer dat hij zichzelf belangrijker vindt dan zijn eigen baas..
En met zo iemand kan je mar beter zorgen dat je er weg bent want dan blijf je idd alleen maar stil staan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
De een was vrijwilligers werk en de andere kreeg je een eemalige bonus van 550 euro bruto
Misschien moet je ff met je directeur praten en hem ff vertellen dat die je teamleider moet uitleggen wat ambitites zijn en dat zoiets alleen maar positief is..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Deels waar, want die rukkers die eerst je fijnste collega's zijn kunnen zo ook maar weggaan
[..]
Jep
[..]
Stokje voor steken weet ik niet, of hem dat gelukt was (maar opzich is het een irritant ventje die meer mensen in het harnas heeft gejaagd) maar feit dat'ie ambitie tonen als zeiken afdoet zegt genoeg.
Het is niet dat ik om de week liep te klagen en dergelijke, dat blijkt ook wel uit m'n beoordelings-/ functioneringsformulieren
En het zou inderdaad een remmende kracht geweest zijn, blijft toch je teamleider..
Nou, daarna een gesprek gehad met de directeur en die wilde het wel uitpraten met de teamleider erbij maar dan moest ik eigenlijk zeggen dat ik niet bezig was met een vertrekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien moet je ff met je directeur praten en hem ff vertellen dat die je teamleider moet uitleggen wat ambitites zijn en dat zoiets alleen maar positief is..![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, daarna een gesprek gehad met de directeur en die wilde het wel uitpraten met de teamleider erbij maar dan moest ik eigenlijk zeggen dat ik niet bezig was met een vertrek
Terwijl ik dat niet kon omdat deze functie dermate leuk leek dat ik er toch wel op in zou gaan dus dan zag hij er het nut niet van in
Hij slikte de opmerking dat het gesprek met de teamleider ook niet de druppel was maar dat het voor een 23 jarige na 2/ 2.5 jaar werk bij een bedrijf logisch was om verder te kijken (dat stukje heeft'ie gelijk in, maar de teamleider was wel de druppel).
De opmerking dat ik niet de eerste was die met deze "mede-reden" vertrok en ook zeker niet de laatste zal zijn werd ook niet echt opgevat zoals het moest (dat klopt, omdat het logisch is -hij dacht dus nog aan het 23 -> 2jaar bij de zaak -> verder kijken = logisch-)
Agh, laten we het erop houden dat die teamleider geen bord voor z'n kop heeft maar een hele bunker.
Heb je 10 van die gasten, zet je ze op het strand bij Scheveningen en dan heb je het laatste stukje van de Atlantic Wall
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:33 schreef Mr_Baus het volgende:
De eerste foto's![]()
Project Meesterbeest, vanmorgen voordat ik begon.. uun bietje stuffig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben er denk ik ook rond 20:00quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
vanavond even een rondje op sickert zijn noobserver spelen
Ik kom niet, dus misschien vanavond grote verrassing als ik er per ongeluk wel ben..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
vanavond even een rondje op sickert zijn noobserver spelen
ach er bestaat altijd een kans dat me niet luktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus misschien vanavond grote verrassing als ik er per ongeluk wel ben..![]()
Wil namelijk niet nog een Frank-award winnen..
Begin je nu al impotent te worden..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach er bestaat altijd een kans dat me niet lukt
Aslof jij uberhaupt nog wat te klagen hebt over je salaris..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd Keltie, veel succes en plezier bij je nieuwe uitdaging
Ik zou ook best nog meer salaris willen, maar ik heb het hier naar me zin, heb hele leuke en goeie collega's, heb veel opleidingsmogelijkheden, heb me hier goed geprofileerd en werk in mijn woonplaats
Maar ja als je dan hoort dat een broekie programmeur met aanzienlijk minder salaris dan mij een baan aangeboden krijgt bij een bedrijfje waar hij 3800 euro gaat verdienen zet dat je toch aan het denken. Als hij dat al krijgt, wat geven ze mij dan wel niet...
Maar ja, het gras is altijd groener bij de buren
Tafelvoetbalquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Net heel even 3 rondjes gedaan, maar moet nu weer aan het werk
Nee, ik was thuis BF2 aan het spelen en moest daarna weer verder met het inelkaar zetten van ons personeelsblad.quote:
Bier en pinda'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef Mr_Baus het volgende:
aaarghhhh.. waar ben ik aan begonnenZoveel draadjes die ik allemaal gesleeved wil hebben
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |