Geen Sealand Chain Masacrequote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
scheelt die hebben we enkel in der verkoop dus die zet ik nooit aan
Oe.. dan gaat het pas echt los... Met een grote KABOEM..quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
over twee weken staat ie op de 1.55 heeft die daar weer een steunpunt gevonden, kan die doorgroeien tot 1.60 en zo gaat het de hele tijd door
Met wat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kwam je me vandaag nou nog helpen
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef FJD het volgende:
[..]
De oplettende lezer (zowel op FOK! als op de ingame chat) had opgemerkt dat ik en Kevin er wel waren maar in de lobby omdat we niet geregistreerd zijn![]()
Vroegah op de good-old BOF TS server kon elke nono met een paswoord het gebruiken..quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaan
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
En ik maar denken dat alleen ik het druk had..
En om maar weer eens een wijsman te quoten:
[..]
quote:
ik heb weekendquote:
Same idiotquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:26 schreef staticdata het volgende:
same shit different day dus.
moet ik hem in elkaar komen rammenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op 1 specifieke collega..
Gewoon een pistol & Knife server opzoeken hebbie hem zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef R_B het volgende:
Middag
Gisteren m'n basic knife badge gehaald
Tis zo sneu.. hij heeft al een hazelip..quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet ik hem in elkaar komen rammen
Tis toevallig geen chinese jongen hequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis zo sneu.. hij heeft al een hazelip..
Nee..quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tis toevallig geen chinese jongen he
Uhm, dat is precies hetzelfde als op mijn TS.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroegah op de good-old BOF TS server kon elke nono met een paswoord het gebruiken..![]()
Hoe moeilijk is het om www.fightordie.com te onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:48 schreef Sickert het volgende:
81.8.143.100:8767
die kreeg ik van Ferremans
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om www.fightordie.com te onthouden
Die TS ken ik niet.
Had ik ook als ik het via quick connect deed. als ik via connect deed werkte het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef Sickert het volgende:
error!
Nee want ik zat op Eikels TSquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Heb je wel een inburgeringscursus FOD TS gedaan
Madeleine Albrightquote:Tegen alle natuurwetten in kunnen [.] overheidsinstellingen bergen energie absorberen zonder een evenredige tegenovergestelde reactie te produceren.
Net heel even 3 rondjes gedaan, maar moet nu weer aan het werkquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef Incolumis het volgende:
vanavond weer knallen?
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.quote:http://msn.photos.isuisse.com/?photo=<MSNNAAM>
Uw foto's worden gepubliceerd op deze site
Malware oid?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
Ben je een hele avond weg zie je twee nieuwe berichten
Anyway, voor de mensen die het zelf nog niet doorhadden:
[..]
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.
Welke noob server was dat danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:31 schreef Sickert het volgende:
gister nog 195 punten in een rondje
was met de pc van Veer bezig en bij mij stond bf2 nog half te draaien
begon er net een rondje toen ze er achter ging zitten
heeft ze ongv een kwartier zitten spelen 11 puntendaarna nam ik het over...
heb geen IP maar staat in mn favorietenquote:
Cool zal eens een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb geen IP maar staat in mn favorieten
RWR Austria O/inf Karkand - 0/32 - Strike at Karkand
zeer hoge ticket rate en 64 map
waren op een gegeven moment met het hele team (8 tegen 7)
allemaal medic op 1 nadus dat was reviven en healen als een dolle ne... IJS
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:42 schreef FJD het volgende:
Ben je een hele avond weg zie je twee nieuwe berichten
Anyway, voor de mensen die het zelf nog niet doorhadden:
[..]
NIET KLIKKEN OF OPENEN!!! Hier staat dus hoogstwaarschijnlijk een virus achter, je krijgt dit per MSN bericht.
Het benne verdomme een stel hoeren zeg.. Ga gewoon eens ergens anders staken ofzo.quote:Topper in Eredivisie onzeker door politieacties
De topper tussen PSV en Ajax gaat zondag mogelijk niet door. De politiebond ACP heeft Eindhoven gemeld dat er zondag mogelijk gestaakt wordt. De vakbonden praten vrijdag nog over hun loonconflict met minister Guusje ter Horst.
De staking gaat niet door als de vakbonden en de minister alsnog een akkoord bereiken over een nieuwe cao. Eerder dit seizoen werden Ajax - PSV en Feyenoord - AZ al verschoven wegens politieacties.
Whehe.. have fun..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Mr_Baus het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn!![]()
Ik ga vandaag me supercomputertje maar eens opnieuw opbouwen, beetje cleanen en opleuken![]()
Ook maar eens kijken of ik me Raptors striped ga krijgen op dit plankie, en dan Windhoos opnieuw installen.....
3x ofzo
MSNquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Het benne verdomme een stel hoeren zeg.. Ga gewoon eens ergens anders staken ofzo.
Ga net zo lang geen controles houden tot er een akkoord is bijv.
Tis maar te hopen dat er geen schutting in mijn tuin gezet wordt dan as zondag..
Stel je voor dat ik ze een keer nodig zou hebben...
eg nie!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
zo nu hebben we het topic weer voor ons 2en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |