ik had te veel bloed in mijn alcohol dus dat stolde niet :/quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ken drukkere fora..
[..]
Kon je der niet gewoon een pleister opplakken dan??![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat is er zo geheimzinnig aan. IJs en Postman feliciteren met mijn verjaardag, waaraan IJs zelfs nog een naamtopic geeft![]()
En daarna krijg ik nog felicitaties voor mijn Kado wat ik heb gekregen voor je me verjaardag.![]()
moet alleen nog een goed half jaar wachten, tot het uitgepakt mag worden
Als je de reactie van Cardinal goed leest zou je het kunnen afleidenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had je ook nog gefeliciteerd..
Maar het geheimzinnige doelde ik dus op wat het kado was..
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil het gewoon erg graag weten..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je de reactie van Cardinal goed leest zou je het kunnen afleiden
Net even gekeken naar alle filmpjes van Frontlines, maar ik zie dat je flink wat geweld uit de lucht kunt droppen, is dat niet een beetje veel? En ben je dan als infantry niet compleet kansloos?
Overigens ziet het er wel kicken uit
Ja zo zou je het ook kunnen lezen, maar dat is het niet, je komt er welquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
[..]Hij gaat trouwen en dan mag eindelijk de kuisheid gordel van der af??
Gefeli man..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ow ja mijn broertje is jarig vandaag![]()
Hij is 12 geworden, denkd at ik hem meeneem naar me vaste thaise massage salon
Een kleine??quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen lezen, maar dat is het niet, je komt er wel
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Een kleine??
Hoe ga je dat uitpakken dan??![]()
In dat geval zou ik namelijk wel een beetje voorzichtig doen met de verpakking, kan je het namelijk nog hergebruiken.
Mag ik vragen hoe je het gaat uitpakken dan??quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ja je bent er
![]()
Sorry dat ik je felicitatie heb gemist, maar in ieder geval dank.
Misschien wel hiermeequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je het gaat uitpakken dan??
En nogmaals feli Papa..
Vanavond maar even alle sidemissions doen van Assasins creed...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarstoel
Wie doet er vanavond mee met een potje BF2:
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Ik ben aan het werk..quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Niet droog oefenen he, dat kan brandwonden veroorzakenquote:
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet droog oefenen he, dat kan brandwonden veroorzaken![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingen
Moet ik nu iets gaan denken bij Ursel en Postmanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb jij het dan met je enkel gedaan, omdat daar de vellen er bij hingen
Nee de eerste smilie is de thaise massage en de tweede smilie is gezicht van het broertje van Shizzlequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Moet ik nu iets gaan denken bij Ursel en Postman![]()
![]()
<--quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wel hiermee
CptZomaar
Cardinal
Gans/PoSTMaN
???
Ik hou ook van mijn collega'squote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef ursel het volgende:
Gaat hem hier niet woorden..
Ben nog wel ff aan het werk.
Blijft altijd handig als er iets in productie wordt genomen dat min of meer niet getest is.
Al helemaal als achteraf blijkt dat het zo'n impact heeft op je proces gang dat je deze beter gewoon volledig opnieuw kan schrijven en waar je normaliter wel ff een paar dagen voor gaat zittnen om het goed uit te dokteren..
Wat hou ik toch veel van mijn collega's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Beetje jammer dat TS weer niet werd gebruiktquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
<--
en kom verdomme es met z'n allen op TS!![]()
Als je wilt zwemmen moet je dat in de ochtend doen voor je naar je werk gaat dan is het heerlijk rustigquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef FJD het volgende:
Twee zwembaden, allebei vol met bejaarden en andere schijndoden, allemaal met het tempo waar zelfs een ambtenaar nog de hik van zou krijgen![]()
Goed, dat kunnen we dus schrappen in het rijtje 'actieve bezigheden om de conditie op peil te houden zonder de benen te zwaar te belasten'.
De oplettende lezer (zowel op FOK! als op de ingame chat) had opgemerkt dat ik en Kevin er wel waren maar in de lobby omdat we niet geregistreerd zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje jammer dat TS weer niet werd gebruikt
Inco was er natuurlijk wel.
Ga jij nou ook maar slapen, dalijk ben je zo moe dat je de cirkelzaag op je vingers zet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Sickert het volgende:
kom ik spelen gaat iedereen na 1 ronde weg
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef ursel het volgende:
JP, hij loopt weer verder weg..
Euro naar nieuw record van 1,53 dollar
Doemdenkerquote:
over twee weken staat ie op de 1.55 heeft die daar weer een steunpunt gevonden, kan die doorgroeien tot 1.60 en zo gaat het de hele tijd doorquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef ursel het volgende:
JP, hij loopt weer verder weg..
Euro naar nieuw record van 1,53 dollar
Hey jij post nooit zo vroegquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:35 schreef Mr_Baus het volgende:
proost
scheelt die hebben we enkel in der verkoop dus die zet ik nooit aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij nou ook maar slapen, dalijk ben je zo moe dat je de cirkelzaag op je vingers zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |