abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57237877

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!
pi_57237880
TT is voor Frankie, slaat op de temp hier
  zaterdag 8 maart 2008 @ 06:31:33 #3
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_57237965
Bier, tieten, 7.62 en pinda's!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_57238011
pi_57238266
Capetown!

Negersssssssss
Narf!
pi_57238629
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:34:23 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_57239044
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:16:52 #8
63192 ursel
pi_57239654
Mario Been niet naar Feyenoord

Daar gaat je optie Keltie..
pi_57240109
Morguh
BoF!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:47:48 #10
63192 ursel
pi_57240147
Wedstrijd AZ-Feyenoord afgelast vanwege politiestaking

Dat wordt zondag geen voetbal kijken Fer..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:59:08 #11
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57240336
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:21 schreef IJsmuts het volgende:
TT is voor Frankie, slaat op de temp hier
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57241007
TVp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_57241028
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:39:02 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_57241035
* PoSTMaN is zwaar jaloers op IJs

Veel plezier
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_57241068
IJs in de rimboe

wanneer zien we dat op tv?

Veel plezier
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_57241685
Zo net weer terug van een safari. Aangevallen dor een olifant en ik kan vertellen dat het getoeter van dichtbij erg indrukwekkend is. Lies lag al op aar buik in de jeep. .

En nog gekker..we hebben het op film. Lies zal een dezer dagen haar weblog wel updaten.
pi_57242919
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo net weer terug van een safari. Aangevallen dor een olifant en ik kan vertellen dat het getoeter van dichtbij erg indrukwekkend is. Lies lag al op aar buik in de jeep. .

En nog gekker..we hebben het op film.
wat? dat lies op haar buik ligt of dat je aangevallen bent door een olifant?
pi_57245824
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wat? dat lies op haar buik ligt of dat je aangevallen bent door een olifant?
BoF!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:13:16 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_57247259
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
Mario Been niet naar Feyenoord

Daar gaat je optie Keltie..
Zegt genoeg over het persoon Been, eerlijke gozert
pi_57251692
Vanaf een gloednieuwe pimpbak

Na een kleine zoektocht kwam ik er achter dat de ze bij Alternate de e8400 op voorraad hadden liggen dus toen maar even ingeslagen. Een e8400 met Scythe koeler, een 8800GT, 4gb geheugen, 150gb Raptor, 500GB storage, nieuw toetsenbord + muis (zonder Bluethooth ) Nu nog een beetje de laatste dingen installeren en dan eens een spelletje spelen

Ow ja en omdat toch iemand vanavond Frankie een stijve stengel moet geven; ook een legale versie van Vista.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:13 schreef Keltie het volgende:
Thanks!
Feli Keltie
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef ursel het volgende:
Wedstrijd AZ-Feyenoord afgelast vanwege politiestaking

Dat wordt zondag geen voetbal kijken Fer..
Geeft niet, ik kwam eigenlijk toch al redelijk in tijdsnood morgen dus ik zat al te twijfelen.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:14 schreef IJsmuts het volgende:
live @ capetown, wordt zo opgepikt om met great white te duiken
Gaaf he Ik dacht trouwens dat de vakantie pas voor op de wat langere termijn was maar blijkbaar ben je nu al
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:34 schreef Mr_Baus het volgende:
ik hou van Frank, ik vind hem sexy
Frankie rules
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:43 schreef ursel het volgende:
Ik heb Danny dan ook maar vriendelijk bedankt met zijn ursel@fok.nl aanbieding..
Sowieso werkt dat maar de helft van de tijd
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:35 schreef ursel het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij ook al?
Ik kreeg idd net SMS van Fer..
[/quote]
Tis dat ik niet het juiste nummer van Kevin had (ik had er drie geloof ik ) anders had die hem ook nog gekregen Helemaal niets van Johan Cruijf We hebben echt dubbel gelegen op t werk
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:52:39 #21
63192 ursel
pi_57251721
quote:
Burgemeester Eindhoven verbiedt demonstraties

Burgemeester Gerrit Braks van Eindhoven wil niet dat supporters van Ajax komen demonstreren tegen de acties van de politie. Hij heeft daarom een noodverordening in de Brabantse stad afgekondigd. Supporters van de Amsterdamse club zijn tot maandag niet welkom in Eindhoven.

Veel fans van Ajax vinden het ongepast dat de politie voor de tweede keer dit seizoen een ontmoeting met PSV onmogelijk maakt.

Supporters roepen elkaar onder meer op internet op om alsnog naar Eindhoven af te reizen. Ze willen daar demonstreren tegen de actievoerende agenten. Burgemeester Braks heeft Ajax echter laten weten dat Eindhoven op slot gaat voor supporters van de Amsterdamse club. De fans zijn niet welkom en lopen ondanks de acties van de politie het risico om te worden gearresteerd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:55:55 #22
63192 ursel
pi_57251818
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:51 schreef FJD het volgende:
Vanaf een gloednieuwe pimpbak

Na een kleine zoektocht kwam ik er achter dat de ze bij Alternate de e8400 op voorraad hadden liggen dus toen maar even ingeslagen. Een e8400 met Scythe koeler, een 8800GT, 4gb geheugen, 150gb Raptor, 500GB storage, nieuw toetsenbord + muis (zonder Bluethooth ) Nu nog een beetje de laatste dingen installeren en dan eens een spelletje spelen

Ow ja en omdat toch iemand vanavond Frankie een stijve stengel moet geven; ook een legale versie van Vista.
[..]
Het worden er steeds meer die Vista gaan gebruiken
Grappig nu iederee nieuwe hardware neemt, ze ook eindelijk Vista aandurven en niet meer erover klagen..
quote:
Feli Keltie
[..]

Geeft niet, ik kwam eigenlijk toch al redelijk in tijdsnood morgen dus ik zat al te twijfelen.
[..]
Toch handig zo'n forum he, waar je afspraken kan afzeggen..
quote:
Gaaf he Ik dacht trouwens dat de vakantie pas voor op de wat langere termijn was maar blijkbaar ben je nu al
[..]

Frankie rules
[..]

Sowieso werkt dat maar de helft van de tijd
[..]

Ik kreeg idd net SMS van Fer..

Tis dat ik niet het juiste nummer van Kevin had (ik had er drie geloof ik ) anders had die hem ook nog gekregen Helemaal niets van Johan Cruijf We hebben echt dubbel gelegen op t werk
Cruiffie
pi_57251877
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef ursel het volgende:
Grappig nu iederee nieuwe hardware neemt, ze ook eindelijk Vista aandurven en niet meer erover klagen..
Niet meer klagen? Het is toch van de zotte dat het OS pas lekker werkt als er een gloednieuwe CPU inzit, en wat kan Vista nou voor zoveel geweldigs dat XP niet kon Nu lijkt het idd wel lekker te lopen maar goed dat mag ook wel met een e8400 en 4gb CL4 geheugen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:37:00 #24
63192 ursel
pi_57252600
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef FJD het volgende:

[..]

Niet meer klagen? Het is toch van de zotte dat het OS pas lekker werkt als er een gloednieuwe CPU inzit, en wat kan Vista nou voor zoveel geweldigs dat XP niet kon Nu lijkt het idd wel lekker te lopen maar goed dat mag ook wel met een e8400 en 4gb CL4 geheugen
True, maar waarom eerst afgeven dat het een bagger systeem is en nu al, voor dat de SP1 er is, toch al overstappen dan??
pi_57252735
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef ursel het volgende:
True, maar waarom eerst afgeven dat het een bagger systeem is en nu al, voor dat de SP1 er is, toch al overstappen dan??
Ik heb Vista gekocht omdat ik weet dat ik toch binnen een jaar (wanneer er meer DX10 spellen zijn) een keer over moet stappen. Het was financieel gezien beter om het nu direct te kopen en aangezien ik t dan toch even wilde proberen heb ik het nu dus draaien Ook natuurlijk in de hoop dat je DX10 spellen lekker kunt draaien op de 8800GT

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 08-03-2008 23:18:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')