quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:21 schreef IJsmuts het volgende:
TT is voor Frankie, slaat op de temp hier
wat? dat lies op haar buik ligt of dat je aangevallen bent door een olifant?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo net weer terug van een safari. Aangevallen dor een olifant en ik kan vertellen dat het getoeter van dichtbij erg indrukwekkend is. Lies lag al op aar buik in de jeep..
En nog gekker..we hebben het op film.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat? dat lies op haar buik ligt of dat je aangevallen bent door een olifant?
Zegt genoeg over het persoon Been, eerlijke gozertquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
Mario Been niet naar Feyenoord
Daar gaat je optie Keltie..
Feli Keltiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:13 schreef Keltie het volgende:
Thanks!
Geeft niet, ik kwam eigenlijk toch al redelijk in tijdsnood morgen dus ik zat al te twijfelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef ursel het volgende:
Wedstrijd AZ-Feyenoord afgelast vanwege politiestaking
Dat wordt zondag geen voetbal kijken Fer..
Gaaf hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:14 schreef IJsmuts het volgende:
live @ capetown, wordt zo opgepikt om met great white te duiken
Frankie rulesquote:
Sowieso werkt dat maar de helft van de tijdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:43 schreef ursel het volgende:Ik heb Danny dan ook maar vriendelijk bedankt met zijn ursel@fok.nl aanbieding..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:35 schreef ursel het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij ook al?
quote:Burgemeester Eindhoven verbiedt demonstraties
Burgemeester Gerrit Braks van Eindhoven wil niet dat supporters van Ajax komen demonstreren tegen de acties van de politie. Hij heeft daarom een noodverordening in de Brabantse stad afgekondigd. Supporters van de Amsterdamse club zijn tot maandag niet welkom in Eindhoven.
Veel fans van Ajax vinden het ongepast dat de politie voor de tweede keer dit seizoen een ontmoeting met PSV onmogelijk maakt.
Supporters roepen elkaar onder meer op internet op om alsnog naar Eindhoven af te reizen. Ze willen daar demonstreren tegen de actievoerende agenten. Burgemeester Braks heeft Ajax echter laten weten dat Eindhoven op slot gaat voor supporters van de Amsterdamse club. De fans zijn niet welkom en lopen ondanks de acties van de politie het risico om te worden gearresteerd.
Het worden er steeds meer die Vista gaan gebruikenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:51 schreef FJD het volgende:
Vanaf een gloednieuwe pimpbak![]()
Na een kleine zoektocht kwam ik er achter dat de ze bij Alternate de e8400 op voorraad hadden liggen dus toen maar even ingeslagen. Een e8400 met Scythe koeler, een 8800GT, 4gb geheugen, 150gb Raptor, 500GB storage, nieuw toetsenbord + muis (zonder Bluethooth)
Nu nog een beetje de laatste dingen installeren en dan eens een spelletje spelen
Ow ja en omdat toch iemand vanavond Frankie een stijve stengel moet geven; ook een legale versie van Vista.
[..]
Toch handig zo'n forum he, waar je afspraken kan afzeggen..quote:Feli Keltie
[..]
Geeft niet, ik kwam eigenlijk toch al redelijk in tijdsnood morgen dus ik zat al te twijfelen.
[..]
Cruiffiequote:Gaaf heIk dacht trouwens dat de vakantie pas voor op de wat langere termijn was maar blijkbaar ben je nu al
[..]
Frankie rules
[..]
Sowieso werkt dat maar de helft van de tijd
[..]Ik kreeg idd net SMS van Fer..
![]()
Tis dat ik niet het juiste nummer van Kevin had (ik had er drie geloof ik) anders had die hem ook nog gekregen
Helemaal niets van Johan Cruijf
We hebben echt dubbel gelegen op t werk
Niet meer klagen? Het is toch van de zotte dat het OS pas lekker werkt als er een gloednieuwe CPU inzit, en wat kan Vista nou voor zoveel geweldigs dat XP niet konquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef ursel het volgende:
Grappig nu iederee nieuwe hardware neemt, ze ook eindelijk Vista aandurven en niet meer erover klagen..
True, maar waarom eerst afgeven dat het een bagger systeem is en nu al, voor dat de SP1 er is, toch al overstappen dan??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet meer klagen? Het is toch van de zotte dat het OS pas lekker werkt als er een gloednieuwe CPU inzit, en wat kan Vista nou voor zoveel geweldigs dat XP niet konNu lijkt het idd wel lekker te lopen maar goed dat mag ook wel met een e8400 en 4gb CL4 geheugen
Ik heb Vista gekocht omdat ik weet dat ik toch binnen een jaar (wanneer er meer DX10 spellen zijn) een keer over moet stappen. Het was financieel gezien beter om het nu direct te kopen en aangezien ik t dan toch even wilde proberen heb ik het nu dus draaienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef ursel het volgende:
True, maar waarom eerst afgeven dat het een bagger systeem is en nu al, voor dat de SP1 er is, toch al overstappen dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |