Moet je maar de juiste filter instellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:47 schreef IJsmuts het volgende:
ik was eerder![]()
Het Kleine Neger Topique: Gefeliciteerd Cardinal!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Moet je maar de juiste filter instellen
hmmm zal ik ook een topic report plaatsen voor de mijne, kijken wie er dan het nieuwe topic aan gaat makenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb al een topic report geplaatst om mijne te sluiten
Halen ze toch gewoon ff Karel Aalbers weer terug..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef jpjedi het volgende:
http://www.nu.nl/news/146(...)an_betaling_aan.html
Hoe moet dat nu verder met het cluppie van Niels?
Ja hoor. Kijk eens in het N95 Topic hier op Fok!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mogguhh![]()
Heb nu de N95 8gb binnen. Wat een scherp beeldje !!
@Morph: Nog leuke tools/site voor dit ding??
Sterf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op voor het scherpe bureau!
Goedemoggel![]()
-edit-
Kut, gepwnd door WesleyAnyway, ik moet naar m'n werk. Of zelf een topic maken of wachten tot vanavond
Ga ik thuis zeker ff doen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor. Kijk eens in het N95 Topic hier op Fok!
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ga ik thuis zeker ff doen...
Verder:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze vast nog wat van tegoed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Halen ze toch gewoon ff Karel Aalbers weer terug..
Ben je homo geworden???quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uit
ZIJ is wel mooi maar met die icoontjes erbij is lelijkquote:
Nee dat niet maar er zitten ook mooie bij waarbij de items gewoon leesbaar en zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja leuk al die themes. Alleen dit ziet er toch niet uit
Ik zou het liefste Atteveld zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]En nu Verbeek? Of ga je voor de andere opties?
Had gewoon een telefoon met windows mobile gekocht ipv dit manquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee dat niet maar er zitten ook mooie bij waarbij de items gewoon leesbaar en zichtbaar zijn.
Al mag Been eventueel ook welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]En nu Verbeek? Of ga je voor de andere opties?
Ik koop een telefoon niet om een achtergrond plaatje wat wel of niet goed zichtbaar isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Had gewoon een telefoon met windows mobile gekocht ipv dit man
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb al een topic report geplaatst om mijne te sluiten
Hebben ze al wat van je bil geschraapt, om straks over je enkel te kunnen leggenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net weer in het ziekenhuis geweest en een nieuw stukje tape om de enkel gekregen.
Oh zegt hij, je vel laat een beetje los...
Een BEETJE!!!! Nou ja het zal wel goed komen
Nou waarom hebbie het wel gekocht danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik koop een telefoon niet om een achtergrond plaatje wat wel of niet goed zichtbaar is
Pffquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou waarom hebbie het wel gekocht dan
Een beschermhoesje voor je schermpje??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD
Onderdeel van m'n N95 8GB is weer niet geleverd door Nokia bij Teleplan en staat nu op 15 maartIk Nokia bellen hebben ze perse een IMEI nummer nodig dat ik niet bij de hand heb
Had dat gezegd voordat ik tegen het bureau liepquote:
Gewoon je telefoon met het schermpje tegen je been in de broekzak stoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had dat gezegd voordat ik tegen het bureau liep
IMEI nummer binnen, nu Nokia bellen.
Ja dat deed ik ook altijd totdat een collega zij dat ik de telefoon beter andersom kon doen aangezien er soms aan de binnenkant van je broekzak van die knopjes zitten die je beeldscherm kunnen beschadigenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon met het schermpje tegen je been in de broekzak stoppen
Tipje voor als hij weer gemaakt is
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook altijd totdat een collega zij dat ik de telefoon beter andersom kon doen aangezien er soms aan de binnenkant van je broekzak van die knopjes zitten die je beeldscherm kunnen beschadigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |