quote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef Desii het volgende:
Mikey... gaat nu plannen maken met Japie voor de miljoenen![]()
Het zou toch mooi zijn als er nog 2 miljonairs oprotten, volgens Mikey
Nou Mikey, zullen we beginnen met jou![]()
Huub valt nog weg te treiteren aldus Mike.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
Mike probeert nu een dealtje voor Brian met Jaap te maken? Hij vraagt of Jaap voor 2 ton weggaat.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef mootie het volgende:
Zucht....... Mike weet het verschil tussen stellingen en stemmingen nog steeds niet.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
Dit was toch het ideale moment geweest om die snuivende breedbekzwerver eruit te zetten. Ruim baan voor de finale, en hij heeft nu immers werk.
Maar ik denk dat ze hem er tot het einde in houden.
Op 23 mei gaat Jaap zelfmoord plegen. Mike draait dan een nr van Herman Brood voor hem.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Mike: wie is Mariel?
Jaap: Das de dochter van Eric, Eric is al 34! Eric was eerst hetero en toen hij 16 was heeft hij een kind verwekt bij een oudere vrouw.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef mootie het volgende:
Brian vouwt zn pizza dubbel en propt hem naar beneden, tegelijkertijd duwt hij Amanda mes en vork in haar hand, die moet netjes stukjes afsnijden.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
Brain wil dat Amanda op gaat letten niet stom dronken te worden. als je zoveel drinkt ben je niet scherp, begrijp je dat...zegt hij. Amanda begrijpt hem. Ja, als je teveel drinkt ben je inderdaad niet zo scherp. Brain verwacht kennelijk nog heel wat voor eind mei.....
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Ziet het volgende:
mike vraagt of erik zin heeft in een discussie
ja hoor
mike: jaap zegt dat marielle jouw 18 jarige dochter is![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:51 schreef petraa het volgende:
B: Japie en Huub gebruiken jou
Japie en Huub gebruiken jou
M: Om televisie te maken
B: Was ik al uitgesproken
Het is alleen luisteren.
Ze geven jou valse informatie.
Brian staat in de slaapkamer met Mike en loopt naar de chill waar Amanda aan het draaien is en zegt UIT.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian tegen Mike..
Ben je scherp? Jaap en Huub gebruiken jou ...ik was nog niet uitgesproken...Mikey ..ik leg het je uit...Luister, het is een stelling...luister..ze droppen valse informatie bij jou om door te spelen.
Mikey zegt ''denk je dat ik dom ben brother..ik kom buiten.'
Brian: 'nee, luster, je snapt het niet..jij bent een doorgeefluik...hoe vaak moet ik je nog zeggen, je wordt gebruikt. That's the bottom line..Als je geen weerwoord geeft, toon je geen kracht.
Mikey zegt dat je je ook kracht kan tonen door je zwak op te stellen.. Hij heeft een gesprek met Amnada gehad.
Loop je weg? Loop je weg"Mikey moet niet lullen..hij moet straight to the point zijn! Ik zal het je uitleggen
Mike zegt dat ze het al 22 jaar doen (over hem heen lopen)
Brian:
Wat? Wie?
Al met al is de conclusie: Dat Brian Mike aardig depressief aan het praten is. En dat Amanda zich er weer niet mee mag bemoeien omdat Brian aan het woord is en een vraag aan het vragen is.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Ik schud je hand, zo focking smerig als ze waren.
Hij spoort echt niet!!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef mootie het volgende:
Brian is stapelgek........
Doe wat je kunt, wat mij betreft is alles trouwens goedquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet!!
Ik ga proberen een OP te maken, maar FOK is fucking langzaam bij mij.
Klopt. In het begin van het verhaal had hij het over een psychiater, dat werd op de een of andere manier een psycholoog.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat jullie hebben meegekregen dat Brian zei dat hij zelf ook bij een psychiater heeft gelopen.
DGK heeft alleen maar een psycholoog bij mijn weten.
Trap jij daarin? Als hij pammetjes, of, misschien waarschijnlijker, een antipsychoticum krijgt, dan heeft hij waarschijnlijk toch echt een psychiater gezien.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt. In het begin van het verhaal had hij het over een psychiater, dat werd op de een of andere manier een psycholoog.
Dat psychiater kwam er heel makkelijk uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Trap jij daarin? Als hij pammetjes, of, misschien waarschijnlijker, een antipsychoticum krijgt, dan heeft hij waarschijnlijk toch echt een psychiater gezien.
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat jullie hebben meegekregen dat Brian zei dat hij zelf ook bij een psychiater heeft gelopen.
DGK heeft alleen maar een psycholoog bij mijn weten.
Omdat hij zei 'gelopen' zou je eerder denken dat het voor DGK is geweest. In DGK houdt hij zich in, maar dat hij geen lieverdje is maar eerder een griezel, is allang duidelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.
Wel lief dat hij Anita gaat regelen voor Mike en hij wil zelfs met Mike meegaan de eerste keer
"Het" blijft een mensenvriend..............quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.
Wel lief dat hij Anita gaat regelen voor Mike en hij wil zelfs met Mike meegaan de eerste keer
Heeft gelopen. Het zou hem nog steeds veel goed doenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft gelopen. Het zou hem nog steeds veel goed doen
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
Petra bedankt!
Brian tegen Mike: Laat je leven niet leiden door angst, dat zal je ondergrond worden
Knap staaltje projectie, lekkere ondergrondquote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
Petra bedankt!
Brian tegen Mike: Laat je leven niet leiden door angst, dat zal je ondergrond worden
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
FANTASTIES briantilliaans. De dwaas weet niet beter.
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.
Begrijp me niet verkeerd, het zou hem ècht goed doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.
Ooooohhhhh... ik begrijp nu pas dat je sig sarcastisch bedoeld isquote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,
zingen, rappen, dj-en, koken, schilderen, kickboxen, fotograferen, foto-model-leren,
kortom..............
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaarquote:Op maandag 3 maart 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooohhhhh... ik begrijp nu pas dat je sig sarcastisch bedoeld is
luisteren naar mensen, zich inleven in mensen, discussieren, kickboxenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,
zingen, rappen, dj-en, koken, schilderen, kickboxen, fotograferen, foto-model-leren,
hacken, programmeren, kortom..............
Dat is precies de waan waar hij in leeft!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op maandag 3 maart 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaar
Gouden Kooi.
(Nu word ik echt sentimenteel. Voel het toch wel een beetje als een
overlijdensdag. Niet vanwege de streams maar vanwege jullie allemaal.
De cossen waren toch TOPFUN, en ik hou van een hoop van jullie !!
(Maar het meeste van Disana natuurlijk) )
Ja, maar daar is hij best een beetje vanaf te helpen hoor. Denk maar aan de koude douche die Juf Judith hem gaf... van het zingen was hij voorgoed genezen. Okee, toen ging hij 'rappen', maar een kleine verbetering zat er toch wel inquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is precies de waan waar hij in leeft!
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef mootie het volgende:
Mikey moet om half 6 weg zodat hij om half 7, kwart voor 7 op zijn werk is.
Yeah right, 2,2 km. Zeker wat tijd ingecalculeerd om met Marokkanen over granaten voor Huub te praten ofzo?
We zullen het zien. Ik heb zojuist mijn eerste twee posts in het motor-subforumquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Je bent ook vast niet de enige hoor, die nu al denkt aan de dag dat we zonder COS zitten. Het zal flink wennen zijn. Maar wie weet is er gauw weer iets anders, zoals een BB.
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaalquote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik heb zojuist mijn eerste twee posts in het motor-subforum
gedaan
Huub vond het echt ziek, en hij wil niet dat Jaap het ook bij Claire doet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Lieke de villa uitgelult over onderwerpen die niet bespreekbaar waren op streams
Niemand zegt die para de waarheid, pappen en nathouden, toen zijn moeder een keer een kritische brief schreef, lag het aan zijn moeder, ze was altijd al gemeen tegen hem.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar daar is hij best een beetje vanaf te helpen hoor. Denk maar aan de koude douche die Juf Judith hem gaf... van het zingen was hij voorgoed genezen. Okee, toen ging hij 'rappen', maar een kleine verbetering zat er toch wel in
Dus als ik het goed begrijp is het niet de schuld van B&A maar de schuld van Jaap dat Lieke weg is? Lijkt me een poging om zijn popo uitslag iets te beinvloeden, immers er zijn een heleboel mensen die Lieke wel konden schieten op een gegeven moment.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Jaap toch met Lieke gedaan. Op een vieze manier gedomoraliseerd? Met dingen die niet besproken mogen worden de villa uit laten lopen?
Precies. Zonder dat was hij ook zonder geweld allang gillend op een brancard De Kooi uit gedragen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand zegt die para de waarheid, pappen en nathouden, toen zijn moeder een keer een kritische brief schreef, lag het aan zijn moeder, ze was altijd al gemeen tegen hem.
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaal
Een Puch is voor pubers. Ik wil geen fiets meer die niet minimaalquote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaal
ik hou ook van jouw alter ego! die mis ik al een hele tijd!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaar
Gouden Kooi.
(Nu word ik echt sentimenteel. Voel het toch wel een beetje als een
overlijdensdag. Niet vanwege de streams maar vanwege jullie allemaal.
De cossen waren toch TOPFUN, en ik hou van een hoop van jullie !!(Maar het meeste van Disana natuurlijk) )
Misschien dat 'ie rond de finale (als de stream dan niet uitgaan)quote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ik hou ook van jouw alter ego! die mis ik al een hele tijd!
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Brian wordt gesommeeerd door Brian dat hij uit de chill moet komen
Gezellig!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie rond de finale (als de stream dan niet uitgaan)
nog wel even bereid is om hier langs te komen...........................
Meer heeft ook geen zin, er gaat verder niemand meer uit. Ze zullen wel gek zijn, dan graven ze hun eigen grafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:49 schreef Varen het volgende:
Huub denkt dat er nog 1 ontslagronde komt
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Wel heel grappig, een half uur geleden zat Brian Mike nog af te blaffen en te vertellen dat hij meer voor zichzelf moest opkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Zou het echt zo zijn dat er nog 1 ontslagronde komt? Dat zou een exit voor Claire betekenen als Huub niet nadenkt, als hij slim is dan houdt hij haar er in, je weet nooit wat voor een idee de FEBO heeft voor de finale, hoe meer 'vrienden' van Huub er in zitten hoe beter het is voor hem dunkt me.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Meer heeft ook geen zin, er gaat verder niemand meer uit. Ze zullen wel gek zijn, dan graven ze hun eigen graf
Petraaquote:Op maandag 3 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
OP is klaar! Moest me streams ervoor uitzetten, dus ff bijlezen nu kijken of ik nog wat spannends gemist heb.
Mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
OP is klaar! Moest me streams ervoor uitzetten, dus ff bijlezen nu kijken of ik nog wat spannends gemist heb.
Hij zei eerder vandaag dat als hij Claire eruit stemt 25 % kans had om te winnen en met haar erbij maar 20 %, ik denk toch dat hij haar eruit zal stemmen. (Misschien wel in opdracht van de FEBOquote:Op maandag 3 maart 2008 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat er nog 1 ontslagronde komt? Dat zou een exit voor Claire betekenen als Huub niet nadenkt, als hij slim is dan houdt hij haar er in, je weet nooit wat voor een idee de FEBO heeft voor de finale, hoe meer 'vrienden' van Huub er in zitten hoe beter het is voor hem dunkt me.
Ze was altijd blond volgens mij, maar ik vind ook dat ze er anders uitziet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef Sug4r het volgende:
Bedankt Petraa![]()
Ik herkende die Marielle bijna niet, ik dacht dat ze de vorige keer donker haar had.
Jones revisited..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef Copycat het volgende:
Straks eindigt het nog met een collectieve zelfmoord ...
Brain: Godverrrrdommme kut spelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer op zijn PSP of was het nou de PSP van Mike
Ik wil het ook wel even doen hoor:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt Kenny via de PSP even dat het bijna voorbij is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt Kenny via de PSP even dat het bijna voorbij is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel even doen hoor:
HE CONO BO KENNET! HET IS OVER 22 MEI! VUILE HUFTER!
Zodat the merry gang, Brian, Amanda, Huub en Jaap met elkaar de finale kunnen spelen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij zei eerder vandaag dat als hij Claire eruit stemt 25 % kans had om te winnen en met haar erbij maar 20 %, ik denk toch dat hij haar eruit zal stemmen. (Misschien wel in opdracht van de FEBO)
kennie lezen dan?quote:
Brian ken alles en Kenny Ken-nietsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennie lezen dan?Hij heeft je vast wel gehoord in de jetto van Almere
Hij zal ook eens zijn leuter uit een gaatje halen en zelf de handen uit de mouwen steken..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian hoopt op een ruzie tussen Huub en Marielle
waarom... die zaten gezellig te kletsenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian hoopt op een ruzie tussen Huub en Marielle
Het enige wat dat moment op kan leveren is Amanda met pijn......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zal ook eens zijn leuter uit een gaatje halen en zelf de handen uit de mouwen steken..
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het enige wat dat moment op kan leveren is Amanda met pijn......
Lees de post onder de jouwe, elke keer als Brian de handen uit zijn mouwen steekt heeft Amanda pijn.quote:
Hilarisch!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Brian houdt voor de grap zijn warme theekopje tegen Amanda haar arm.
En nee, ik had het niet over fisten maar wel het wapperen van zijn vuistjes. Vunsje dat je er bent!quote:
hey, grappenderwijs he...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Brian houdt voor de grap zijn warme theekopje tegen Amanda haar arm.
Amanda: Auww
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef Ziet het volgende:
leuk dat jaap ook ff mee doet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nee, ik had het niet over fisten maar wel het wapperen van zijn vuistjes. Vunsje dat je er bent!![]()
Ja! Inderdaad, niet smiespelen!quote:
Ik hoop ut......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Brian en Amanda dit niet gaan trekken, elke avond, nog 80 dagen lang .....
Eindelijk aan hun lot overgelaten bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Brian en Amanda dit niet gaan trekken, elke avond, nog 80 dagen lang .....
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eindelijk aan hun lot overgelaten bedoel je?
Ze worden volgens mij idd helemaal gek bij de gedachte dat er iets gaat gebeuren waar ze geen grip op hebben, eerst Jaap zijn jaardag nog, met het uitkomen van de USB-zaak.
Oepsie, nu kijken wattie doet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Ow..Kaa..hij heeft nu wel zijn ene arm uit de mouw
Kan die saaie knurft niet nu al naar huis gaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Brian, het is nog geen één uur, hoop dat ze nog effe door mogen gaan trouwens ....
Ligt ie al weer te vozen met zijn dellekequote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan die saaie knurft niet nu al naar huis gaan?
idd... en Marielle is jarigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Brian, het is nog geen één uur, hoop dat ze nog effe door mogen gaan trouwens ....
Je hoort tenslotte maar één keer dat de DGK stopt, toch FEBO ??
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je hoort tenslotte maar één keer dat de DGK stopt, toch FEBO ??
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt ie al weer te vozen met zijn delleke
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.
Bedacht ik me ook net....ze was toen echt wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch jammer dat Amanda geworden is tot wie ze nu is...... ruim een half jaar geleden, stond zo ze uitbundig meedoen
Er was wat vrouwelijk schoon nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:54 schreef Musje456 het volgende:
Is het iemand duidelijk waarom Marielle er nu is?
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij keek weer aardig geïrriteerd op zijn horloge, verstopt zijn hoofd onder het meurende dekbed... Maar het mag allemaal niet baten
![]()
Je stapt dan toch je bed uit en gaat mee feesten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vinden jullie het ook zo zielig voor Mikey![]()
Die moet er over 4 uurtjes al weer uit ..... opzouten met die kutzwerver.
Je bedoelt dat na de kooi hij er geld voor kan vragen als haar pooier....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.
Ja houden jullie ook eens op met dat gepost.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!
Dikke vette pech, het zou te bizar zijn als de rest elke avond stil moet zijn omdat de gastzwerver vroeg uit zn bed moet.
Hij doet het zelf en is ook lang niet fris, USB-stick, smokkelen, een hond die bijt, etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar diep van binnen vind ik het wel heel erg wat hem aangedaan wordt, dat daar nog geen actiecommitee voor aan de bel gehangen heeft; het commercieëel uitbuiten van een zwerver
Ook zo iiri..na een jaar nog steeds 'hun' zeggen, waar het 'zij' moet zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!
Dikke vette pech, het zou te bizar zijn als de rest elke avond stil moet zijn omdat de gastzwerver vroeg uit zn bed moet.
Ja daaaaaaaaag, we kunnen geen rekening gaan houden met de gastbusjesrijder!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja houden jullie ook eens op met dat gepost.Moet er ook om vijf uur uit.
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
5 uur?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag, we kunnen geen rekening gaan houden met de gastbusjesrijder!
ruudje.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Mooie foto!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag ze nog wel even blijven, zo was ze op de fandag vorig jaar:
[ afbeelding ]
Damn zeg, wat een schatjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag ze nog wel even blijven, zo was ze op de fandag vorig jaar:
[ afbeelding ]
Het blijft uitbuiten, die gast heeft niet genoeg verstand om zelf rationele beslissingen te nemen, gaat daar om met volk wat het best bij zijn gevoel ligt, de paupers, en schiet zo dus geen ene moer op.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij doet het zelf en is ook lang niet fris, USB-stick, smokkelen, een hond die bijt, etc.
Maar ze dansen gewoon door, en praten keihard, alsof ze de muziek overschreeuwenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
K.U.T. de muziek is uit
Ach als mannie heeft gewonnen dan zijn ze vast wel genegen om de begelijding voort te zetten en Brian blijft vast de mentor van Mike, wie weet wordt hij wel de familie klusser en liefdevol opgenomen in hun midden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het blijft uitbuiten, die gast heeft niet genoeg verstand om zelf rationele beslissingen te nemen, gaat daar om met volk wat het best bij zijn gevoel ligt, de paupers, en schiet zo dus geen ene moer op.
d'r uit met Mike, maar wel met goeie opvang en begeleiding
ik lig in een deuk hieroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze dansen gewoon door, en praten keihard, alsof ze de muziek overschreeuwen
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
Amanda zwaaaaaaaaaaar geirriteerd! Top!
quote:
Net als met andere dingen die ze niet wil weten, gewoon negeren dan is het niet zo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..
Ja inderdaad... Brian heeft zo'n beetje alle lol uit haar gezogen. Best jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch jammer dat Amanda geworden is tot wie ze nu is...... ruim een half jaar geleden, stond zo ze uitbundig meedoen
Dat is je iig uitstekend geluktquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet!!
Ik ga proberen een OP te maken, maar FOK is fucking langzaam bij mij.
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-stylequote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef Copycat het volgende:
Straks eindigt het nog met een collectieve zelfmoord ...
Dan kennen we de winnaar, Brian past op de drankjes van Amanda!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-style
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kooi op zwart-wit, ik even op zwart.![]()
anders komt mijn bussie te laat![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer van die focking bedtijd, dit feestje had nog lang doorgegaan anders.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
¨Houden Eric en Marielle Brian wel lekker wakker?!
Goed idee, ik ga ook...trustequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:42 schreef Ziet het volgende:
ik ga slapen in ieder geval
ben benieuwd hoelang ze zo lekker irriant blijveb doen![]()
truste allemaal
als ik het goed hoor, maar de audio is echt slecht....... heeft ze het er moeilijk mee, dat alles zomaar stoptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
Clair huilt??? Waarom?
haar klap/besef komt nu, als laatste, ze kwam er als laatste in, kan.... Ik kan dat ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:52 schreef Desii het volgende:
[..]
als ik het goed hoor, maar de audio is echt slecht....... heeft ze het er moeilijk mee, dat alles zomaar stopt
Ik hoor Huub zeggen, we hebben het er allemaal moeillijk mee, dus jij ook
Ga de finale dan maar niet kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk wint Claire de gouden kooi. Alles beter dan Huub of Brian in ieder geval.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n asociaal iemand als Huub DGK wint. Zoals hij vrouwen behandelt daar kan de SGP nog een puntje aan zuigen. Jammer dat zo veel gouden kooi kijkers echt volkomen verblind zijn en denken dat hij goed is omdat hij zogenaamd 'het spel speelt'. WAKE UP! Die jongen is gewoon zo vrouw onvriendelijk als de neten. Ik heb in al die jaren reality tv nog nooit iemand meegemaakt die zo asociaal tegen vrouwen was. En dan te bedenken dat hij nog steeds populair is is ongelooflijk.
Ach ja.... ik volg het gelukkig niet meer sinds ik de Huub acties live heb mogen aanschouwen.
+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga de finale dan maar niet kijken.Je hebt overigens gelijk maar Huub is de
winnaar van DGK Huub IS DGK namelijk.
Ik zou die hele zooi helemaal kapot wakker maken daarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:10 schreef Prospera het volgende:
Ik zou me achteraf na een vuilnisdag douchen.
Huub is zeker degene die de winst het meest verdiend heeft!Vindt als vrouw dat zijn anti vrouwen houding echt heel erg meevalt.Wat we gezien hebben was alles voor de winst en daarbij waren ook vrouwen betrokken.Wat hij Claire flikte vond ik wel heel erg maar dan nog alles voor de show en als Claire het hem kon vergeven wie zijn wij dan om dat niet te doen?Vindt persoonlijk de houding van Brian naar vrouwen toe vele male enger!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga de finale dan maar niet kijken.Je hebt overigens gelijk maar Huub is de winnaar van DGK. Huub IS DGK namelijk.
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:20 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub is zeker degene die de winst het meest verdiend heeft!Vindt als vrouw dat zijn anti vrouwen houding echt heel erg meevalt.Wat we gezien hebben was alles voor de winst en daarbij waren ook vrouwen betrokken.Wat hij Claire flikte vond ik wel heel erg maar dan nog alles voor de show en als Claire het hem kon vergeven wie zijn wij dan om dat niet te doen?Vindt persoonlijk de houding van Brian naar vrouwen toe vele male enger!
Toch zie ik Huub ook vaak heel teder naar vrouwen en gezien de reactie's van Hedda is hij buiten vast anders.Bij brian vrees ik dat hij de meisjes onder de duim houdt ook met fysiek geweld.Maar ja binnen en buiten is een groot verschil en bewijzen heb ik nergens voor.Wel grappig dat je zo zeker weet dat brain niet gaat winnen......hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.
Kom zeg, Brian is vrouwonvriendelijk door ze fysiek pijn te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.
Meiden zoals Amanda vragen gewoon om type's zoals brianlessquote:
Ze heeft zichzelf aan hem aangeboden toen ze nog in een andere relaassie zatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Meiden zoals Amanda vragen gewoon om type's zoals brianless
Brian heeft te weinig boetes en minder fans dan Huub. 1+1. Van Huub kunnen ze redelijk goedkoop afkomen en als het wel met sms gaat...........dan ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Toch zie ik Huub ook vaak heel teder naar vrouwen en gezien de reactie's van Hedda is hij buiten vast anders.Bij brian vrees ik dat hij de meisjes onder de duim houdt ook met fysiek geweld.Maar ja binnen en buiten is een groot verschil en bewijzen heb ik nergens voor.Wel grappig dat je zo zeker weet dat brain niet gaat winnen......hoezo eigenlijk?
Kind weet niet eens wat een goede realtie in houdt.Haar moeder en zusjes noemt ze haar 'gezin' en iedere kerel die ze over zich heen liet gaan zat ze mee in een rellaazie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf aan hem aangeboden toen ze nog in een andere relaassie zat
Geen zwarte streams, en hij heeft het helemaal alleen gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:20 schreef Lobasca het volgende:
Bij jouw ook de streams op zwart? Mogen zeker niet zien dat de buren weer koffie en rantsoen komen brengen?
Daarom gaat hij ook winnen, maar mijn favo is het verre van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom zeg, Brian is vrouwonvriendelijk door ze fysiek pijn te doen
en Huub zegt van te voren dat het huis zijn enige vrouw is.
Je weet hoe hij is als je de kooi instapt en hij maakt er geen geheim van.
Huub zal ze idd de goedkoopste winnaar opleveren maar blijft maar de vraag hoe het eindspel zal zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brian heeft te weinig boetes en minder fans dan Huub. 1+1. Van Huub kunnen ze redelijk goedkoop afkomen en als het wel met sms gaat...........dan ook
Brainless weer een dag zonder afluisterapperatuurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:36 schreef Prospera het volgende:
Mike naar zijn werk
Ja dat is een ding wat wel heel duidelijk isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:47 schreef Prospera het volgende:
Die krijgt zijn info wel op andere manieren .
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen zwarte streams, en hij heeft het helemaal alleen gedaan.
Carlos..............heb zo'n hekel aan die ventquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kmoest F5en
Wat een grote jongen wordt het al.
Rat en Del vandaag weer fijn golfen, Carlos de zakkenvuller zal ook wel langskomen..
Nog 79 dagen....
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:55 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Carlos..............heb zo'n hekel aan die vent
HIHI volgens mij ook geen vriend van jou aangezien je hem ( terecht) zakkenvuller noemtquote:
Rtl probeert in de uitzendingen én via de site huub zo kwaad mogelijk neer te zetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:42 schreef kit2u het volgende:
wordt ook onverkoopbaar om Huub niet te laten winnen.
Is al die tijd winnaar van de popiepol geweest .
Oooww, is dat zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:42 schreef kit2u het volgende:
wordt ook onverkoopbaar om Huub niet te laten winnen.
Is al die tijd winnaar van de popiepol geweest .
Dat heb je vast zelf verzonnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Oooww, is dat zo?![]()
Insteek van het programma was "wie blijft het langst zitten"...Brian dus!
Leuk dat je het hebt gehoord op radio 1.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:31 schreef Disana het volgende:
Van 8.20 tot 8.23 was er iets van het interview van gisteravond te horen op Radio 1. Het was voornamelijk Jaap die ze nog lieten horen, helemaal geen Huub, Brian, of Eric, en Amanda alleen nog even in een flits aan het begin.
Amanda klinkt nog véél platter op de radio.
insteek van het programma was ook dat je geen vakantienachtje in De Witte Bergen mocht houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Oooww, is dat zo?![]()
Insteek van het programma was "wie blijft het langst zitten"...Brian dus!
Met Mozella Firefox en een geüpdate flash moet het lukken, althans hier wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk dat je het hebt gehoord op radio 1.
Huub zei dat de aanvragen voor interviews binnenstromen.
Gisteren was er een meneer van de NOS-radio in DGK,
http://www.clipser.com/watch_video/116410&mvpageno=1
Met dank aan Decency.
Ik krijg clipser weer niet open.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:31 schreef Disana het volgende:
Van 8.20 tot 8.23 was er iets van het interview van gisteravond te horen op Radio 1. Het was voornamelijk Jaap die ze nog lieten horen, helemaal geen Huub, Brian, of Eric, en Amanda alleen nog even in een flits aan het begin.
Amanda klinkt nog véél platter op de radio.
Leuk dan dat ze de NOS het eerst hebben binnen gelaten. Publieke omroep voor in de rij, niet gek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk dat je het hebt gehoord op radio 1.
Huub zei dat de aanvragen voor interviews binnenstromen.
Gisteren was er een meneer van de NOS-radio in DGK,
http://www.clipser.com/watch_video/116410&mvpageno=1
Met dank aan Decency.
Ik krijg clipser weer niet open.
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goedemorgen
Werd gewekt door de wekkerradio op het moment dat de verslaggever tegen Jaap zei:"Kan je niet wat aantrekken?"
Amanda heeft geen familie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Prospera voor de tip om de clipserfilmpjes beter te kunnen openen.
Amanda staat op 2 in de popipoll, als het via sms-jes gaat, zijn er waarschijnlijk
wel mensen , familie, collega's, buren, vrienden, sponsers of fora die er voor
10.0000 aan sms-jes tegen aan willen gooien, als je daardoor een speler van DGK kan
laten winnen met een hoofdprijs van 1 miljoen.
Brian vertelde dat er Tele- bedrijven bestaan, die als je hen een paar duizend euro betaald
voor je sms-en vanaf 700 telefoons.
(Amanda kust de villa)
http://www.clipser.com/watch_video/116431
Van de schijnwerpers naar Zaandam ... het zal Amanda hard vallen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Prospera het volgende:
Herma: voor de zomer zijn jullie allemaal thuis.
Alleen heeft Amanda geen thuis, alleen een huis in Zaandam waar ze het adres
niet van weet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Prospera het volgende:
Herma: voor de zomer zijn jullie allemaal thuis.
Alleen heeft Amanda geen thuis, alleen een huis in Zaandam waar ze het adres
niet van weet
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef trettie het volgende:
Nu ik erover nadenk, die familie van Amanda die zegt dat ze altijd streamen, Mamanda dus en zus, zouden die al weten dat het gaat eindigen?
Ik denk dat ze allemaal een goed heenkomen hebben gezocht want Amanda komt weer thuis dus berg je maar op!!!!
En omdat ze zielig is zal Mamma Netty het kind wel met open armen ontvangen!!!!!!!
Kan Netty Palma spelen voor Amanda!
Ze hebben het er al vaker over gehad eerst bij Brian te crashen en dan zo snel mogelijk op zoek gaan naar een huisje/appartement in A'dam. Brian wil weer in A'dam gaan wonen en ook Amanda zou liever in A'dam dan Zaandam wonen. Zo kan dan Conjo Bo Mama in Almere blijven wonen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.
De arme ziel heeft natuurlijk weer last van een ochtendgriepje (lees kater).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is er met Amanda?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt heel raar, dat de productie wel al naar buiten heeft gebracht dat ze per 22 mei gaan stoppen, maar dat ze nog niet weten hoe de finale eruit zal gaan zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Op radio 538 iemand van de productie, ze zijn er nog niet over uit
hoe de finale eruit gaat zien.
Katerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is er met Amanda?
[ afbeelding ]
Ach maar natuurlijk, ze was weer bezopen. Bij de weg, wat was Brian gisteravond para zeg, die trekt dat echt geen 79 dagen op deze manier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Deisyy het volgende:
De arme ziel heeft natuurlijk weer last van een ochtendgriepje (lees kater).
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |