Dus als ik het goed begrijp is het niet de schuld van B&A maar de schuld van Jaap dat Lieke weg is? Lijkt me een poging om zijn popo uitslag iets te beinvloeden, immers er zijn een heleboel mensen die Lieke wel konden schieten op een gegeven moment.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Jaap toch met Lieke gedaan. Op een vieze manier gedomoraliseerd? Met dingen die niet besproken mogen worden de villa uit laten lopen?
Precies. Zonder dat was hij ook zonder geweld allang gillend op een brancard De Kooi uit gedragen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niemand zegt die para de waarheid, pappen en nathouden, toen zijn moeder een keer een kritische brief schreef, lag het aan zijn moeder, ze was altijd al gemeen tegen hem.
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaal
Een Puch is voor pubers. Ik wil geen fiets meer die niet minimaalquote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaal
ik hou ook van jouw alter ego! die mis ik al een hele tijd!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaar
Gouden Kooi.
(Nu word ik echt sentimenteel. Voel het toch wel een beetje als een
overlijdensdag. Niet vanwege de streams maar vanwege jullie allemaal.
De cossen waren toch TOPFUN, en ik hou van een hoop van jullie !!(Maar het meeste van Disana natuurlijk) )
Misschien dat 'ie rond de finale (als de stream dan niet uitgaan)quote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ik hou ook van jouw alter ego! die mis ik al een hele tijd!
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Brian wordt gesommeeerd door Brian dat hij uit de chill moet komen
Gezellig!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie rond de finale (als de stream dan niet uitgaan)
nog wel even bereid is om hier langs te komen...........................
Meer heeft ook geen zin, er gaat verder niemand meer uit. Ze zullen wel gek zijn, dan graven ze hun eigen grafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:49 schreef Varen het volgende:
Huub denkt dat er nog 1 ontslagronde komt
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Wel heel grappig, een half uur geleden zat Brian Mike nog af te blaffen en te vertellen dat hij meer voor zichzelf moest opkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Zou het echt zo zijn dat er nog 1 ontslagronde komt? Dat zou een exit voor Claire betekenen als Huub niet nadenkt, als hij slim is dan houdt hij haar er in, je weet nooit wat voor een idee de FEBO heeft voor de finale, hoe meer 'vrienden' van Huub er in zitten hoe beter het is voor hem dunkt me.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Meer heeft ook geen zin, er gaat verder niemand meer uit. Ze zullen wel gek zijn, dan graven ze hun eigen graf
Petraaquote:Op maandag 3 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
OP is klaar! Moest me streams ervoor uitzetten, dus ff bijlezen nu kijken of ik nog wat spannends gemist heb.
Mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
OP is klaar! Moest me streams ervoor uitzetten, dus ff bijlezen nu kijken of ik nog wat spannends gemist heb.
Hij zei eerder vandaag dat als hij Claire eruit stemt 25 % kans had om te winnen en met haar erbij maar 20 %, ik denk toch dat hij haar eruit zal stemmen. (Misschien wel in opdracht van de FEBOquote:Op maandag 3 maart 2008 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat er nog 1 ontslagronde komt? Dat zou een exit voor Claire betekenen als Huub niet nadenkt, als hij slim is dan houdt hij haar er in, je weet nooit wat voor een idee de FEBO heeft voor de finale, hoe meer 'vrienden' van Huub er in zitten hoe beter het is voor hem dunkt me.
Ze was altijd blond volgens mij, maar ik vind ook dat ze er anders uitziet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef Sug4r het volgende:
Bedankt Petraa![]()
Ik herkende die Marielle bijna niet, ik dacht dat ze de vorige keer donker haar had.
Jones revisited..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef Copycat het volgende:
Straks eindigt het nog met een collectieve zelfmoord ...
Brain: Godverrrrdommme kut spelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer op zijn PSP of was het nou de PSP van Mike
Ik wil het ook wel even doen hoor:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt Kenny via de PSP even dat het bijna voorbij is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt Kenny via de PSP even dat het bijna voorbij is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel even doen hoor:
HE CONO BO KENNET! HET IS OVER 22 MEI! VUILE HUFTER!
Zodat the merry gang, Brian, Amanda, Huub en Jaap met elkaar de finale kunnen spelen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij zei eerder vandaag dat als hij Claire eruit stemt 25 % kans had om te winnen en met haar erbij maar 20 %, ik denk toch dat hij haar eruit zal stemmen. (Misschien wel in opdracht van de FEBO)
kennie lezen dan?quote:
Brian ken alles en Kenny Ken-nietsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennie lezen dan?Hij heeft je vast wel gehoord in de jetto van Almere
Hij zal ook eens zijn leuter uit een gaatje halen en zelf de handen uit de mouwen steken..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian hoopt op een ruzie tussen Huub en Marielle
waarom... die zaten gezellig te kletsenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:14 schreef Lady-night het volgende:
Brian hoopt op een ruzie tussen Huub en Marielle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |