quote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef Desii het volgende:
Mikey... gaat nu plannen maken met Japie voor de miljoenen![]()
Het zou toch mooi zijn als er nog 2 miljonairs oprotten, volgens Mikey
Nou Mikey, zullen we beginnen met jou![]()
Huub valt nog weg te treiteren aldus Mike.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
Mike probeert nu een dealtje voor Brian met Jaap te maken? Hij vraagt of Jaap voor 2 ton weggaat.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef mootie het volgende:
Zucht....... Mike weet het verschil tussen stellingen en stemmingen nog steeds niet.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
Dit was toch het ideale moment geweest om die snuivende breedbekzwerver eruit te zetten. Ruim baan voor de finale, en hij heeft nu immers werk.
Maar ik denk dat ze hem er tot het einde in houden.
Op 23 mei gaat Jaap zelfmoord plegen. Mike draait dan een nr van Herman Brood voor hem.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Mike: wie is Mariel?
Jaap: Das de dochter van Eric, Eric is al 34! Eric was eerst hetero en toen hij 16 was heeft hij een kind verwekt bij een oudere vrouw.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef mootie het volgende:
Brian vouwt zn pizza dubbel en propt hem naar beneden, tegelijkertijd duwt hij Amanda mes en vork in haar hand, die moet netjes stukjes afsnijden.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
Brain wil dat Amanda op gaat letten niet stom dronken te worden. als je zoveel drinkt ben je niet scherp, begrijp je dat...zegt hij. Amanda begrijpt hem. Ja, als je teveel drinkt ben je inderdaad niet zo scherp. Brain verwacht kennelijk nog heel wat voor eind mei.....
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Ziet het volgende:
mike vraagt of erik zin heeft in een discussie
ja hoor
mike: jaap zegt dat marielle jouw 18 jarige dochter is![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:51 schreef petraa het volgende:
B: Japie en Huub gebruiken jou
Japie en Huub gebruiken jou
M: Om televisie te maken
B: Was ik al uitgesproken
Het is alleen luisteren.
Ze geven jou valse informatie.
Brian staat in de slaapkamer met Mike en loopt naar de chill waar Amanda aan het draaien is en zegt UIT.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian tegen Mike..
Ben je scherp? Jaap en Huub gebruiken jou ...ik was nog niet uitgesproken...Mikey ..ik leg het je uit...Luister, het is een stelling...luister..ze droppen valse informatie bij jou om door te spelen.
Mikey zegt ''denk je dat ik dom ben brother..ik kom buiten.'
Brian: 'nee, luster, je snapt het niet..jij bent een doorgeefluik...hoe vaak moet ik je nog zeggen, je wordt gebruikt. That's the bottom line..Als je geen weerwoord geeft, toon je geen kracht.
Mikey zegt dat je je ook kracht kan tonen door je zwak op te stellen.. Hij heeft een gesprek met Amnada gehad.
Loop je weg? Loop je weg"Mikey moet niet lullen..hij moet straight to the point zijn! Ik zal het je uitleggen
Mike zegt dat ze het al 22 jaar doen (over hem heen lopen)
Brian:
Wat? Wie?
Al met al is de conclusie: Dat Brian Mike aardig depressief aan het praten is. En dat Amanda zich er weer niet mee mag bemoeien omdat Brian aan het woord is en een vraag aan het vragen is.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Ik schud je hand, zo focking smerig als ze waren.
Hij spoort echt niet!!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef mootie het volgende:
Brian is stapelgek........
Doe wat je kunt, wat mij betreft is alles trouwens goedquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet!!
Ik ga proberen een OP te maken, maar FOK is fucking langzaam bij mij.
Klopt. In het begin van het verhaal had hij het over een psychiater, dat werd op de een of andere manier een psycholoog.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat jullie hebben meegekregen dat Brian zei dat hij zelf ook bij een psychiater heeft gelopen.
DGK heeft alleen maar een psycholoog bij mijn weten.
Trap jij daarin? Als hij pammetjes, of, misschien waarschijnlijker, een antipsychoticum krijgt, dan heeft hij waarschijnlijk toch echt een psychiater gezien.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt. In het begin van het verhaal had hij het over een psychiater, dat werd op de een of andere manier een psycholoog.
Dat psychiater kwam er heel makkelijk uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Trap jij daarin? Als hij pammetjes, of, misschien waarschijnlijker, een antipsychoticum krijgt, dan heeft hij waarschijnlijk toch echt een psychiater gezien.
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat jullie hebben meegekregen dat Brian zei dat hij zelf ook bij een psychiater heeft gelopen.
DGK heeft alleen maar een psycholoog bij mijn weten.
Omdat hij zei 'gelopen' zou je eerder denken dat het voor DGK is geweest. In DGK houdt hij zich in, maar dat hij geen lieverdje is maar eerder een griezel, is allang duidelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.
Wel lief dat hij Anita gaat regelen voor Mike en hij wil zelfs met Mike meegaan de eerste keer
"Het" blijft een mensenvriend..............quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij weet het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet of hij heeft voor de kooi al bij een psychiater gelopen. Het laatste zou me niet verbazen.
Wel lief dat hij Anita gaat regelen voor Mike en hij wil zelfs met Mike meegaan de eerste keer
Heeft gelopen. Het zou hem nog steeds veel goed doenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft gelopen. Het zou hem nog steeds veel goed doen
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
Petra bedankt!
Brian tegen Mike: Laat je leven niet leiden door angst, dat zal je ondergrond worden
Knap staaltje projectie, lekkere ondergrondquote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
Petra bedankt!
Brian tegen Mike: Laat je leven niet leiden door angst, dat zal je ondergrond worden
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
FANTASTIES briantilliaans. De dwaas weet niet beter.
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.
Begrijp me niet verkeerd, het zou hem ècht goed doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dan ook, als het maar iemand is die hem uit de droom helpt dat hij een gevoelig getalenteerd wezen is dat voorrechten verdient.
Ooooohhhhh... ik begrijp nu pas dat je sig sarcastisch bedoeld isquote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,
zingen, rappen, dj-en, koken, schilderen, kickboxen, fotograferen, foto-model-leren,
kortom..............
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaarquote:Op maandag 3 maart 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooohhhhh... ik begrijp nu pas dat je sig sarcastisch bedoeld is
luisteren naar mensen, zich inleven in mensen, discussieren, kickboxenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, eh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar Brian kan: dichten, gitaarspelen,
zingen, rappen, dj-en, koken, schilderen, kickboxen, fotograferen, foto-model-leren,
hacken, programmeren, kortom..............
Dat is precies de waan waar hij in leeft!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op maandag 3 maart 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij bent zo'n beetje het enige ECHTE aan het afgelopen jaar
Gouden Kooi.
(Nu word ik echt sentimenteel. Voel het toch wel een beetje als een
overlijdensdag. Niet vanwege de streams maar vanwege jullie allemaal.
De cossen waren toch TOPFUN, en ik hou van een hoop van jullie !!
(Maar het meeste van Disana natuurlijk) )
Ja, maar daar is hij best een beetje vanaf te helpen hoor. Denk maar aan de koude douche die Juf Judith hem gaf... van het zingen was hij voorgoed genezen. Okee, toen ging hij 'rappen', maar een kleine verbetering zat er toch wel inquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is precies de waan waar hij in leeft!
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef mootie het volgende:
Mikey moet om half 6 weg zodat hij om half 7, kwart voor 7 op zijn werk is.
Yeah right, 2,2 km. Zeker wat tijd ingecalculeerd om met Marokkanen over granaten voor Huub te praten ofzo?
We zullen het zien. Ik heb zojuist mijn eerste twee posts in het motor-subforumquote:Op maandag 3 maart 2008 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Je bent ook vast niet de enige hoor, die nu al denkt aan de dag dat we zonder COS zitten. Het zal flink wennen zijn. Maar wie weet is er gauw weer iets anders, zoals een BB.
Omdat er geen Puch forum is. Ik snap het helemaalquote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik heb zojuist mijn eerste twee posts in het motor-subforum
gedaan
Huub vond het echt ziek, en hij wil niet dat Jaap het ook bij Claire doet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:40 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Lieke de villa uitgelult over onderwerpen die niet bespreekbaar waren op streams
Niemand zegt die para de waarheid, pappen en nathouden, toen zijn moeder een keer een kritische brief schreef, lag het aan zijn moeder, ze was altijd al gemeen tegen hem.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar daar is hij best een beetje vanaf te helpen hoor. Denk maar aan de koude douche die Juf Judith hem gaf... van het zingen was hij voorgoed genezen. Okee, toen ging hij 'rappen', maar een kleine verbetering zat er toch wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |