Het valt me vandaag echt op. Hij doet het om een tik te maskeren lijkt het.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
nu zie ik het ook. Brian buigt voorover en zwiept zijnharen achterover.
Doet ie dat dus vaak tegenwoordig?
Ander merk pammetjes?
Ik dacht om die 2 hersencellen weer op een rijtje te krijgen...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het valt me vandaag echt op. Hij doet het om een tik te maskeren lijkt het.
Dat zwiepen doet ie echt al lang hoor, is gewoon om die manen in model te krijgen. Ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso altijd als zijn haar nat isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
en heeft ze al gevraagd wat dr sterrebeeld isquote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
amanda had toch al gevraagd hoe oud ze is geworden...?
Viesssss?? Van der Eem language:Pquote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Damn zij is viesssss, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten... D'rna dan
En mike heeft zeker kijk op die dingen?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:12 schreef petraa het volgende:
Huub wint hem zowiezo niet volgens Mike.
Tsja, een aloholverslaafde, rochelende kutzwerver gaat Jaap uitleggen hoe het spel werkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:13 schreef petraa het volgende:
M: Huub valt nog weg te treiteren in 2 maanden.
Mikey is echt de einstein onder de zwerversquote:Op maandag 3 maart 2008 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Mike toch slim.Briljant idee Huub weg pesten.
Ik baal dat ik die mooie caps vaak niet kan bekijken. Ligt aan die imagehost.org, die zie ik altijd maar even, naar een uurtje zijn ze weer wegquote:
IK lig in een deuk om jou. Alleen daarom ben ik al blij dat de kooi is afgelopen 22 mei, dan hoef ik jou voortreffelijke commentaren niet meer te lezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef diedirk het volgende:
Hahah ik lig helemaal dubbel om die Mickey, wat een schitterend vent.
nou, Mike zal niet 2 ton van "se eige" aan bieden.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:10 schreef mootie het volgende:
Mike probeert nu een dealtje voor Brian met Jaap te maken? Hij vraagt of Jaap voor 2 ton weggaat.
+1quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef petraa het volgende:
[..]
IK lig in een deuk om jou. Alleen daarom ben ik al blij dat de kooi is afgelopen 22 mei, dan hoef ik jou voortreffelijke commentaren niet meer te lezen.
Ik hoop zo dat hij aan het einde van de week opzout.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
Dit was toch het ideale moment geweest om die snuivende breedbekzwerver eruit te zetten. Ruim baan voor de finale, en hij heeft nu immers werk.
Maar ik denk dat ze hem er tot het einde in houden.
Gewoon weer teveel gezopen, maar what else is new?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:18 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Mike een vuilniszak of kliko tegen zijn kop gekregen.Gaat niet goed met die vent.
Ach ik vind het wel een verterende vent in al zijn onnozelheidquote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef petraa het volgende:
[..]
IK lig in een deuk om jou. Alleen daarom ben ik al blij dat de kooi is afgelopen 22 mei, dan hoef ik jou voortreffelijke commentaren niet meer te lezen.
en dat is twee keer....quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |