Intussen maakt Huub Claire wijs dat hij Jaap er wel uit wil stemmen bij de eerst volgende stemronde.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef Varen het volgende:
[..]
22 mei finale bericht van Plasma
Deze is beter, met dank aan VOL. Voor deze hoef je niet ingelogd zijn bij nowlife![]()
http://www.clipser.com/watch_video/116129
Claire maakt geen schijn van kans tegen Jaap. Overigens ook niet tegen Huub denk ik.....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom vraagt Claire niet gewoon aan jaap om Huub eruit te stemmen?
Claire kan toch iets proberen ipv zich naar slachtbank te laten leiden
Dat is het spelquote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire maakt geen schijn van kans tegen Jaap. Overigens ook niet tegen Huub denk ik.....
Ik zou het wel bizar vinden dat Jaap geslachtofferd zou worden i.p.v. Claire. Dat komt wel heel erg unfair over.......
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef Day het volgende:
Ik ben alweer met iets anders bezig, maar heb de streams wel aanstaan.
Hoorde ik het nou goed? Gaat Huub Claire niet wegstemmen?
idd Bloempje..... Huub moet Claire pas eind april naar huis sturenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Huub is wel heel stom om Claire er in maart uit te stemmen.
Stel er komt een meerderheidsstemming, dan ligt hij er zomaar uit.
Als ik Huub zou zijn dan liet ik Claire mooi in de kooi.
Uit stemmen kan altijd nog.
owja..ik heb meer kwaiteitenquote:
Deze verdien je.quote:
juistquote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Als Huub een beetje slim is, dan stemt die ze geen van tweeen weg.
Stel nou dat het straks echt om het aannemen of afwijzen van aanbiedingen gaat.
Dan houdt hij altijd nog 1 dekking over als 1 van de twee voor zo'n aanbieding zwicht.
Claire maakt toch geen kans om te winnen. Dus daar heeft hij in feite al niets van te vrezen.
Ik denk niet dat huub of iemand enig kans heeft om zelf te bepalen wie eruit gestemd gaat worden. Is al verteld dat dit nooit zo is geweest, dus waarom straks wel?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dan houdt hij altijd nog 1 dekking over als 1 van de twee voor zo'n aanbieding zwicht.
Claire maakt toch geen kans om te winnen. Dus daar heeft hij in feite al niets van te vrezen.
Het blijft speculeren. Je weet niet of er ontslagronden volgen of hoe ze gaan verlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |