brallen en murmelen noem ik geen pratenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Meneer tegen Mike: Je moet wel in de microfoon praten.
Mike moet helemaal niet praten
Wat een mooi, lief, klein opjequote:Op maandag 3 maart 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
OP is ready
Luistert daar überhaupt iemand wel eens naar?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Brian: ik heb een uur dj-les, dan knallen we hem en iedereen op de streams kan mee genieten
Hij is topquote:Op maandag 3 maart 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
OP is ready
Amandaquote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luistert daar überhaupt iemand wel eens naar?
Sommige gifje zeggen meer dan woorden. Top Op Desii.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
OP is ready
In (wat is het) 16 maanden nog niet één keerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luistert daar überhaupt iemand wel eens naar?
Ze waren allemaal al met de reporter aan het praten.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal wel ineens als de kippen bij valt me op.
Echt treuriger kan het idd niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
pathetic
interviewer "wat gaan jullie de komende tijd doen?"
Claire "het spel spelen!!"
interviewer "en hoe ga je dat doen?"
Claire "gewoon blijven zitten waar je zit. En je ding doen!!"
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt treuriger kan het idd niet.
Wie cast zo iemand?
Moet ze niet praten tijdens een casting?
Damn zij is viesssss, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten... D'rna danquote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Donnie29 het volgende:
Marielle jammie!!
Al die camera's hebben dat niet verraden?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:59 schreef Desii het volgende:
Japie: ja Huubie... ik vertrouw je gewoon blind
jij zei, dat ik gewoon zo moest gaan omdat het radio is en ik doe het gewoon
Ik ga echt niet in mijn bloote kont voor een camera staan......... whahaha, tuurlijk Japie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |