ff bankje erbij halen dus morgen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
opzekers! en past preciessssss onder mn badkamermeubel, en het bankje was met korting nu
hoe origineelquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
maar cadeau gedaan
iets onder de 100 euro, is echter een stuk lomper dan dat het eruitziet op de foto hoor..quote:
ik las GPS ipv GSM dus ik dacht helemaal woah cool een horloge met GPS dan ga ik james bond spelen en zo. maar niet dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
iets onder de 100 euro, is echter een stuk lomper dan dat het eruitziet op de foto hoor..
Deze is wel leuk voor dames: (is iets over 100 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontopic:
Ik heb zelf gisteren dit speeltje gekocht:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik las GPS ipv GSM dus ik dacht helemaal woah cool een horloge met GPS dan ga ik james bond spelen en zo. maar niet dus
En nu, 4 dagen later, werkt hij eindelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Het was tijd voor een nieuwe PC:
en hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef Sylvana het volgende:
Eventjes wat basic shirtjes ingeslagen. 4 met gewone mauwen in de kleuren rood, groen en blauw en 6 met spaghettibandjes in de kleuren rood, blauw, groen en oranje. Kan ik er voorlopig weer tegenaan
37 euroquote:
niet echt nee. Ik kan van dat geld meestal maar 1 shirt kopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
37 euro
Was bij Ter Stal, alles was 2 voor 5/7/9 euro
Dus per shirtje 3,70 euro gemiddeld, is geen geld
Tja, die basic shirtjes kosten echt geen drol en je kunt ze altijd dragen. 's Zomers gewoon zo en als het wat kouder is met een jasje/vestje/bloesje eroverquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef toma het volgende:
[..]
niet echt nee. Ik kan van dat geld meestal maar 1 shirt kopen
netjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
BMW 320 Executive
[ afbeelding ]
Ga hem morgenochten ophalen!
werkt dat nou een beetje? En hoeveel kost zoiets nou?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:42 schreef kaakaa het volgende:
[ afbeelding ]
De E-Sky Lama v4..
Hij is groter dan het lijkt (de afstandsbediening is gewoon fokking groot!).
Ik heb m sinds gister dus binnen. Is wel moeilijk te besturen maar krijg het steeds meer door..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef toma het volgende:
[..]
werkt dat nou een beetje? En hoeveel kost zoiets nou?
Wat voor zonnebril?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
only spijkerbroek
3 nieuwe only hempjes
2 basic shirts van vero moda
Zonnebril op sterkte met speciale glazen
Bikini
2 nieuwe zomerbroeken
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebrilquote:
wat kun je daarmee?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
2 van deze: Samsung 750GB SATA300 32MB, HD753LJ
1 duurpolarisatiefilter: Hoya Circulair Polarising 77mm Hmc Pro 1 voor 160 euro, maar ik haal 'm uit japan voor 135 dollar ofzo
duurt ff, maar je bent hollander of je bent 't niet
[ afbeelding ]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Montuur is van vogue. Kostte bijna geen flikker trouwens die zonnebril
Kwestie van een goeie opticien zoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat doe je goed, dat gebeurt mij nou nooit,.
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van een goeie opticien zoekenmijn montuur (vorige zonnebril) die ik had daarvan liet naar 2 jaar een klein stukje lak los. Hij zag het, en bood me een nieuw montuur aan. De het montuur heb ik al gratis.
De glazen kosten iets van 47 euro, en ik krijg 45 van mn verzekering terug. Das dus 2 euro voor een compleet nieuwe bril
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zit al sinds groep 6 bij dezelfde opticien, en ze maken altijd wel een dealtje ofzo, maar je wordt er alsnog arm van. De glazen van m'n normale bril zijn iets meer dan 100 eu per stuk, daarvan hebben zij er één betaald en een deel van het montuur. Van m'n zonnebril hebben ze ook een x percentage betaald. Dat neemt niet weg dat je zelf nog een lelijke rekening krijgt. Gelukkig wilden m'n ouders die van me zonnebril betalen, vanwege m'n slagen vorig jaar.
Ik zit rond de -3 . Maar met cilinders en heel het ratteplan. Daarnaast zitten ze vastgeschroefd aan mijn montuur. Ik had eerst glazen, maar die braken af bij die schroefjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge sterkte waarbij mn glazen geslepen moet worden
Ik heb maar -1 -1.50
Zal wel een digibeet zijnquote:
292 euro voor de EEE pc, iets van 10 euro verzendkosten, 19,99 euro voor het muisje, straks nog 15 euro voor een SD kaartje en 10 euro voor een Bluetoothstickje (hele kleine die amper uitsteekt) om via GPRS online te gaan.quote:7" WVGA (800 X 480) Black
Linux System⁄ Hardware Compatible with Windows XP
10⁄100 Mbps Ethernet
WiFi 802.11b⁄g
512MB, DDR2
4GB Flash storage
0.3 Mega Pixel Video camera
Hi-Definition audio CODEC, Built-in stereo speaker, Built-in microphone
3x USB 2.0, 1x V1x SD⁄MMC card reader 1x Audio in 1x Audio out
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
de vorige was onherstelbaar lek
Ik heb geen hd-tv helaas.. Maar ik geloof je direct, zag er fantastisch uit iig toen ik het ff checkte op mn gewone lcd tvquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef Wooldoor het volgende:
don-diablo die film moet je eigenlijk in HD kijken dan is het echt schitterend
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
perfecte matjes, en als ik me niet vergis zit er 25 jaar garantie op.
Dat kregen wij volgens mij toen we onze matjes kochten, overgens raad ik aan om er 1 te kopen die je dubbel kan vouwen, die nemen minder ruimte in en liggen net zo goed.
overgens heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ].
misschien staat hij al ergens in het topic![]()
Dat kán je er ook mee doen ja.. maar dat doe ik zelf eigenlijk (bijna) nooit.. als er een vliegshow net over de grens in belgie is ga ik er wel altijd heen thoughquote:
ik heb vandaag mijn tas teruggevonden, maar ik heb de verkeerd gepostquote:Op zondag 15 juni 2008 16:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die je dubbel kunt vouwen zijn inderdaad "korter" maar ook breder. Ik heb voor een "lange smalle" gekozen, die kan ik aan de zijkant van mijn rugzak hangen...
Gave rugzak, ik heb dezelfde maar dan van 5 jaar terug en wat minder doorontwikkeld
Met Ambilight?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
jeujjj jij is binnennieuwe Philips 7403!
Tof interieur namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zonder ambilight en niet mijn huisje! maar mijn huis is pas volgende week, de 27e de sleuteldaarom nu vast de nieuwe TV, kan ik em vast hier instellen enzo
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdequote:
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
haha gaaf dat je dat zegt, zo komt het er ook wel ongeveerr uit te zien, zelfde vloer.. zelfde vloerkleed. Het "gevoel" is een beetje hetzelfdemaarja voor wa het waard is
plaatjes staan in het klussen en wonen forum! zal tijdens het klussenwel flink wat fotos online gooien!
astu! Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City! [#1]quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ga ik daar gelijk een stiekeme tvp plaatsen
(pass de link ff kan topic niet vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |