Ik ken überhaupt geen enkel nummer van Muse..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef jakkop het volgende:
Kort geleden is op ebay een cassetebandje uit '96/'97 met een demo van Muse onder de hamer gegaan. Fansite muselive.com had een inzamelingsactie opgestart om deze demo te kunnen kopen en gratis als download beschikbaar te kunnen stellen.
Noem 2 nummers van deze demo.
Of is dit te moeilijk?
De Kiss-voorzitter stuurt de volgende SMS:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien er toch geen vraag is en ik YouTube hier niet meer aan de praat krijg ():
Was dat de Psycho Circus tour en gaven ze toen één of meerdere concerten? Ik heb dat hele voorval wat jij beschrijft in ieder geval niet meegemaakt...
In december 1995 of 1996 (??) ben ik in ieder geval naar het reünie-concert in Ahoy geweest en daarna dus nog naar de Psycho Circus tour in de Prins van Oranjehal in Utrecht.
Daarna heb ik ze niet meer gezien...
'99 al, ik dacht dus dat PC veel dichter tegen die reünie-tour aanzat...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef schaap001 het volgende:
De Kiss-voorzitter stuurt de volgende SMS:
"96+97 was Alive/Worldwide, 99 was Psycho"
Altijd kort van stof die man... maar goed: zo zal het dan dus wel geweest zijn.
Inderdaad, aan het einde van het nummer 'Declare independence' riep onze ijslandse "prinses" Tibet Tibet!! Dit heeft volgens de regering veel chinese burgers gekwetst. Vorige maand was inderdaad Kosovo degene die haar steun ontving.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef jakkop het volgende:
Bjork, die zong iets over tibet toch?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef methodmich het volgende:
RJD2?
Wie de tekst goed kan aanvullen wint een punt!quote:Al gaan we naar ......... of ergens anders heen,
Ajax blijft voor ons, altijd nummer ......!
Daar kunnen ze je leren hoe je voetballen moet doen
ze leren je daar spelen als een echte ......!
En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de ......,
niemand, nee nergens, gaan ze zo tekeer!
Ajax, Ajax is okee,
A-J-A-X en de rest die doet ons ......
De eerste was Italië, maar die schenk ik je.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef Grobbel het volgende:
Al gaan we naar ......... of ergens anders heen,
Ajax blijft voor ons, altijd nummer één!
ze leren je daar spelen als een echte kampioen!
En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de Meer,
Ajax, Ajax is okee,
A-J-A-X en de rest die doet ons niks
Zoiets, geloof ik. Eerste weet ik echt niet meer (psv of feyenoord of zo?); dat liedje heb ik voor het laatst in 1993 gehoord.
Weggevertje natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef Z het volgende:
Madlib en MF Doom.
Ah, foute vrijdag is in ere hersteld!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef Grobbel het volgende:
Al gaan we naar ......... of ergens anders heen,
Ajax blijft voor ons, altijd nummer één!
ze leren je daar spelen als een echte kampioen!
En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de Meer,
Ajax, Ajax is okee,
A-J-A-X en de rest die doet ons niks
Zoiets, geloof ik. Eerste weet ik echt niet meer (psv of feyenoord of zo?); dat liedje heb ik voor het laatst in 1993 gehoord.
Inderdaad. Met name het uitblijven van een reactie van deze user was een teken aan de wand. Weer eentje voor de OP lijkt mequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet opgezocht neem ik maar aan....
iuvenis +1
[ Bericht 0% gewijzigd door belsen op 07-03-2008 07:53 (Lijkt me duidelijk.) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |