Hey Ronnie! Mijn Ronnie! Ik ben een beejte bang...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Berkery het volgende:
uhm...Jemig, hebben jullie haviksogen of heb ik zwaardere lenzen nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het (nu) wel, maar niet zodanig dat ik het echt kan lezen. En Neleos was het ook niet opgevallen, dus...
jakkop +1
Ik was een keer zo slim om deze foto te plaatsen. Was binnen 3 seconden geradenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig, hebben jullie haviksogen of heb ik zwaardere lenzen nodig...
Ik zie het (nu) wel, maar niet zodanig dat ik het echt kan lezen. En Neleos was het ook niet opgevallen, dus...
Ik ken überhaupt geen enkel nummer van Muse..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef jakkop het volgende:
Kort geleden is op ebay een cassetebandje uit '96/'97 met een demo van Muse onder de hamer gegaan. Fansite muselive.com had een inzamelingsactie opgestart om deze demo te kunnen kopen en gratis als download beschikbaar te kunnen stellen.
Noem 2 nummers van deze demo.
Of is dit te moeilijk?
De Kiss-voorzitter stuurt de volgende SMS:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien er toch geen vraag is en ik YouTube hier niet meer aan de praat krijg ():
Was dat de Psycho Circus tour en gaven ze toen één of meerdere concerten? Ik heb dat hele voorval wat jij beschrijft in ieder geval niet meegemaakt...
In december 1995 of 1996 (??) ben ik in ieder geval naar het reünie-concert in Ahoy geweest en daarna dus nog naar de Psycho Circus tour in de Prins van Oranjehal in Utrecht.
Daarna heb ik ze niet meer gezien...
'99 al, ik dacht dus dat PC veel dichter tegen die reünie-tour aanzat...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef schaap001 het volgende:
De Kiss-voorzitter stuurt de volgende SMS:
"96+97 was Alive/Worldwide, 99 was Psycho"
Altijd kort van stof die man... maar goed: zo zal het dan dus wel geweest zijn.
Inderdaad, aan het einde van het nummer 'Declare independence' riep onze ijslandse "prinses" Tibet Tibet!! Dit heeft volgens de regering veel chinese burgers gekwetst. Vorige maand was inderdaad Kosovo degene die haar steun ontving.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef jakkop het volgende:
Bjork, die zong iets over tibet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |