Er zijn behoorlijk wat CD's en DVD's opgenomen, ja: het is alleen geen studio (okee: in sommige gevallen is er een tijdelijke studio in gebouwd: dat dan weer wel; anders krijg ik waarschijnlijk MadMaster op m'n dakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Vast een opnamestudio, maar je wil ws. weten hoe de naam is en/of waar.
U2 Go Home: was jij daar bij?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Slane Castle, Ierland
In 2001 bezocht voor hét U2-concert...
Nee, ik was bij het eerste concert op 25 augustus.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:35 schreef Neleos het volgende:
Is dat niet gewoon Ahoy in Rotterdam?
Oostelijkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:54 schreef Berkery het volgende:
Wembley Arena, Londen?
Zuidelijkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef schaap001 het volgende:
Sportpaleis in Antwerpen?
Kon bijna niet meer missen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:23 schreef schaap001 het volgende:
Bercy in Parijs?
Nee, maar ik ben er nog nooit geweest. Heb wel de DVD Soulmates Will Never Die van Placebo (die daar is opgenomen) maar daar herkende ik 'm niet van...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon bijna niet meer missen...
Schaap001 +1
Met de nadruk op duidelijk uiteraard...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Natuurlijk ook duidelijk te lezen op de 1e foto, tussen de Lion-reclames
Hoe krijgen ze het voor mekaar, zo'n hoes....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Teenage Fanclub - Bandwagonesque
Gene Simmons had midden jaren 80 z'n eigen platenlabel. Dat logo zag er zo uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, voor de Teenage Fanclub zaten sommige leden in de formatie Boy Hairdressers, bekend van de single Golden Shower...dan valt dit toch weer mee..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:03 schreef schaap001 het volgende:
Gene Simmons had midden jaren 80 z'n eigen platenlabel. Dat logo zag er zo uit.
[ afbeelding ]
Valt mee dat 'ie Teenage Fanclub niet meteen het licht uit hun ogen heeft gesue-ed, that fat bastard.
of kaap ik nou een mooie vervolgvraag weg?
Ik heb mezelf beloofd na het file-drama van vorig jaar even een jaar over te slaan. We hadden een taxi genomen (niemand wilde de BoB spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Off topic:
Ga je KISS nog bekijken bij Arrow Classics Rock deze zomer?
Ik twijfel...
Huh?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd na het file-drama van vorig jaar even een jaar over te slaan. We hadden een taxi genomen (niemand wilde de BoB spelen) en vervolgens toch uitgestapt en zo'n 10 km gelopen. Maar ik twijfel ook alweer.
Er zit bijna geen band bij die ik al niet eerder heb gezien (Kiss voor het laatst in ± 96 in Utrecht: toen de dranghekken vooraan omvielen en het concert 3 kwartier werd gestaakt).
Goffert is wel een mooie lokatie. Waarschijnlijk zal ik tegen die tijd onder lichte dwang uit m'n vriendenkring toch wel weer gaan....
Toch niet Kus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Thank God it's Friday!!
Wie zien we hier?
[ afbeelding ]
heb het even nagekeken. Herstel: het was op 11 juni 1997. Was even een jaar abuis.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Dat was toch de Psycho Circus in 3D tour?
Heb het brilletje thuis nog liggen, maar weet niks van een omgevallen hekwerk en vertraging.
Was met die gillende dame in het voorprogramma, dat weet ik nog wel...
Aangezien er toch geen vraag is en ik YouTube hier niet meer aan de praat krijg (quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef schaap001 het volgende:
heb het even nagekeken. Herstel: het was op 11 juni 1997. Was even een jaar abuis.
Er is zelfs een filmpje van.
http://www.youtube.com/watch?v=RzAnj-ojaXM&feature=related
Ik stond daar dus midden tussen. Nou ben ik niet vies van een stevige sandwich op z'n tijdmaar dit was wel een tikkie absurd, inderdaad. Na drie kwartier van mensen van de grond schrapen en dranghekken in mekaar sleutelen, gingen ze gewoon weer verder. Waardoor tegen het einde de zaal half leegliep omdat er een hele hoop mensen met de trein waren gekomen en die gingen allemaal de laatste trein halen. Losers.
Volgens mij was het de tour vóór Psycho Circus: volgens mij het tweede rondje van hun reunie tour. Ik kan me ook geen nieuw nummer (PC dus) en al helemaal geen 3D voorstelling herinneren. En het was maar één avond. Zal thuismijn ticket eens bekijken. In het voorprogramma stond die -geloof ik- metalband uit België waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien er toch geen vraag is en ik YouTube hier niet meer aan de praat krijg ():
Was dat de Psycho Circus tour en gaven ze toen één of meerdere concerten? Ik heb dat hele voorval wat jij beschrijft in ieder geval niet meegemaakt...
In december 1995 of 1996 (??) ben ik in ieder geval naar het reünie-concert in Ahoy geweest en daarna dus nog naar de Psycho Circus tour in de Prins van Oranjehal in Utrecht.
Daarna heb ik ze niet meer gezien...
Hey Ronnie! Mijn Ronnie! Ik ben een beejte bang...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Berkery het volgende:
uhm...Jemig, hebben jullie haviksogen of heb ik zwaardere lenzen nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het (nu) wel, maar niet zodanig dat ik het echt kan lezen. En Neleos was het ook niet opgevallen, dus...
jakkop +1
Ik was een keer zo slim om deze foto te plaatsen. Was binnen 3 seconden geradenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig, hebben jullie haviksogen of heb ik zwaardere lenzen nodig...
Ik zie het (nu) wel, maar niet zodanig dat ik het echt kan lezen. En Neleos was het ook niet opgevallen, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |