Noodweerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef cafca het volgende:
Welke nederlandse band was dit dan:
Art Zaaijer: saxofoon, zang
Marc de Reus: basgitaar
Michel Schoots: drums
Niek van Slobbe: gitaar, synthesizer
Het besproken album staat overigens wel in de onlangs door OOR uitgegeven lijst met "beste nederpop albums allertijden"quote:Ondertussen heeft TC Matic-gitarist Jean-Marie Aerts aangeboden hun volgende LP te produceren en in december gaatnaar Brussel voor de opnames. Het resultaat
geeft aan dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. De LP met cult-klassiekers Teken de Tijd en Als Lemmingen is het artistieke hoogtepunt van
. De stuwende stadsfunk doet denken aan Remain in Light van de Talking Heads. De gitaarlagen vallen als puzzelstukjes in elkaar, en de productie is scherp, maar nergens glad. Vreemd genoeg kraakt Oor de LP. "
is pompeuze onzin", sneert de recensent en dat terwijl juist dit blad de band normaal door dik en dun steunt. Het zal de groep niet schaden, want juist in deze periode zijn ze een van de meestgevraagde podium-acts in Nederland.
Eeeeeh nee, daar staan nauwelijks nederlandse artiesten op, volgens mij, en zeker geen nederlandstalig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef ranja het volgende:
Klinkt wel interessant maar een naam? Ze staan vast op de Geef voor New Wave lp
Die had ik net opgezocht, dacht al dat ik 2 lp's door de war haalde. Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef cafca het volgende:
Ze staan wel op de "Stirred, not Shaken" LP (samen met the Kecks o.a.) , als je dat wat zegt
Omdat hij eigenlijk geen artiest maar producer is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef bartrid het volgende:
Tsja, Valerie. Iets met aap en ring en zo.
Mark Ronson heeft een BRIT award gewonnen. Waarom is dat vrij bijzonder?
We rekeken hem goed, hij is de eerste winnaar van een BRIT die niet zingt op z'n album.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk geen artiest maar producer is?
Hij is mijn lichtend voorbeeld om zelf ooit nog een BRIT te winnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
We rekeken hem goed, hij is de eerste winnaar van een BRIT die niet zingt op z'n album.
bigshadow +1
Sorry, werk kwam even in de weg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Scooter?
quote:(Novum) - De house-act Scooter is de succesvolste Duitse act aller tijden. Met de single 'And no matches' van het nieuwste album 'Jumping all over the world' bestormde Scooter voor de 21e keer de Single Top 10 in Duitsland en dat is een record. Dat is te lezen op de website van de Duitse zender RTL.
Scooter laat hiermee de Duitse acts No Angels en Les Humphries Singers achter zich, die respectievelijk de tweede en derde plek in de lijst innemen. Scooter voorman H.P. Baxxter spreekt over een grote eer.
De house-act werd in 1994 opgericht en scoorde hits als 'Hyper hyper', 'Move your ass' en 'Weekend'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |