Omdat hij eigenlijk geen artiest maar producer is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef bartrid het volgende:
Tsja, Valerie. Iets met aap en ring en zo.
Mark Ronson heeft een BRIT award gewonnen. Waarom is dat vrij bijzonder?
We rekeken hem goed, hij is de eerste winnaar van een BRIT die niet zingt op z'n album.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk geen artiest maar producer is?
Hij is mijn lichtend voorbeeld om zelf ooit nog een BRIT te winnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef bartrid het volgende:
[..]
We rekeken hem goed, hij is de eerste winnaar van een BRIT die niet zingt op z'n album.
bigshadow +1
Sorry, werk kwam even in de weg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Scooter?
quote:(Novum) - De house-act Scooter is de succesvolste Duitse act aller tijden. Met de single 'And no matches' van het nieuwste album 'Jumping all over the world' bestormde Scooter voor de 21e keer de Single Top 10 in Duitsland en dat is een record. Dat is te lezen op de website van de Duitse zender RTL.
Scooter laat hiermee de Duitse acts No Angels en Les Humphries Singers achter zich, die respectievelijk de tweede en derde plek in de lijst innemen. Scooter voorman H.P. Baxxter spreekt over een grote eer.
De house-act werd in 1994 opgericht en scoorde hits als 'Hyper hyper', 'Move your ass' en 'Weekend'.
DEZE had ik nog klaar staan:quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
Colin Hay van Men At Work
Fok!-ing Molly had ik zo herkendquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
En dat bijna niemand hier Flogging Molly kent/herkend verbaast me een beetje...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:55 schreef methodmich het volgende:
Stoere grieten. Vast niet The Donna's.
quote:from Co. Donegal, Ireland have carved a considerable reputation as a captivating live band both at home and abroad. Following the lead of their American-born mother (who sang professionally) the sisters were schooled on the international live circuit, and performed across Europe from an early age.
They fast came to international attention when Sinead O'Connor took them on as her back-up singers, and invited them to open for her on the Gospel Oak world tour in 1997. In addition to these live shows, the four sisters gained invaluable TV experience with Sinead appearing on The David Letterman Show and the UK's Top The Pops. As a result, the band secured a publishing deal and short-term label deal with WEA (Warner Music UK), and contributed vocals to world music star, Baaba Maal's album "Nomad Soul", Peter Gabriel's track with the Afro Celt Sound System, as well as contributing to the Joni Mitchell track "Magdalene Laundries" for the Chieftains "Tears of Stone" album.
De roepende in de woestijn:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |