quote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucinda Williams
Scherp! Herkende haar niet op deze foto...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef schaap001 het volgende:
Tasmin Archer?
Omdat je d'r mond niet kan zien... Ik vond satellite altijd wel een mooi nummer trouwens.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Scherp! Herkende haar niet op deze foto...
SCHAAP + 001
quote:
quote:returned after an extended layoff in late 1979 with
, their best album since 1973's
. During their time off,
didn't change much — hell, their sound never really changed during their entire career — but it did harden, in a way. The grooves became harder, sleeker, and their off-kilter sensibility and humor began to dominate. Ironically, this, their wildest album lyrically, doesn't have the unhinged rawness of their early blooze rockers, but the streamlined production makes it feel sleazier all the same, since its slickness lets the perversity slide forth. And, forget not, the trio is in fine shape here, knocking out a great set of rockers and sounding stylish all the time. Undoubtedly one of their strong suits.
Geen Motörhead. Wel trio; uit USA alleen...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef ranja het volgende:
Motörhead? Geen idee welk album dan. Overkill?
quote:is een militair muziekstuk. Het woord
is Spaans en betekent onthoofding.
Het werd oorspronkelijk gebruikt door de Spanjaarden tijdens de reconquista. Wanneer ze de Moren belegerden speelden ze de. Dit was het teken dat de Moren zich moesten overgeven. Deden zij dit niet dan zouden de Spanjaarden iedereen, inclusief vrouwen en kinderen, onthoofden.
De negentiende eeuwse Mexicaanse dictator Antonio López de Santa Anna gebruikte deeveneens. Tijdens de belegering van de Alamo liet hij het elke avond spelen, waarna de Mexicanen het vuur openden.
quote:wij hadden ons in cairo al geruime tijd verveeld
toen wij daar op een middag plots stuitten op een beeld
het was een gruwelijk monster dat vroeger water spoog
het beet zich in de hand vast van iedereen die loog
ik riep dat is handig nu zullen wij eens zien
of wij wel echt verliefd zijn of huichelen misschien
ik stak dus mijn hand in de open muil en ik zei
ik hou van maria en maria houdt van mij
het laat me maar niet los
ik kreeg een schok zat vast en ik keek haar verbijsterd aan
ze zei nou je weet het en ze liet me ijskoud staan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef bartrid het volgende:
Het zei me niks dus ik heb hem maar opgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |