Rare definitie van fantastisch heb je danquote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Florian_ het volgende:
gotverdomme![]()
Heb ik fantastisch gereden, behalve dan misschien een ingreep bij een kruispunt en het het verneuken van de hellingproef (hoe ik die kan verneuken, geen idee) laten ze me zakken![]()
Kijk zo komen die kriusjes erop:quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Florian_ het volgende:
Krijg ik een mailtje met allemaal van die dingen die ik dus volgens hun niet goed heb gedaan, is bijna dat hele vlak met fucking kruisjes gevuld![]()
Krijgen we weer allerlei gifjes?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk zo komen die kriusjes erop:
[ afbeelding ]
Dat dus, wel 50 lessen gehadquote:
Whahah schitterend, op naar een GIF-topicquote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk zo komen die kriusjes erop:
[ afbeelding ]
En goedkoper natuurlijk, denk dat het goedkoper is na 50 lessen in 1 keer te slagen dan na 30 lessen te zakken en vervolgens opnieuw op te moeten.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook redelijk veel (40 uur geloof ik), maarja beter dat dan 3x zakken
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je een ingreep hebt ben je gewoon gezakt.
Ja.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja.
Een ingreep geeft aan dat de instructeur een situatie zo inschat, dat jij zelf hier had moeten handelen. Omdat je dat niet deed doet de instructeur dat voor je en geeft daarmee aan dat jij niet op zat te letten, niets hebt gezien c.q niets in de gaten hebt en dus niet capabel genoeg bent om zelf de weg op te gaan.
Nee.quote:
Geen wet van Meden en Perzen.quote:Een ingreep geeft aan dat de instructeur een situatie zo inschat, dat jij zelf hier had moeten handelen. Omdat je dat niet deed doet de instructeur dat voor je en geeft daarmee aan dat jij niet op zat te letten, niets hebt gezien c.q niets in de gaten hebt en dus niet capabel genoeg bent om zelf de weg op te gaan.
Sjongejongequote:
Wel, zo werkt het gewoon.. bij serieuze ingrepen natuurlijk.quote:
Nou ik had gewoon goed gekeken enzo, alleen die persoon die tegenover me stond (en voorrang had) ging maar niet. Waarschijnlijk omdat ik een leswagen ben ofzo, dat ze dacht van laat die maar voorgaanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Maar je gaf geen voorrang op een kruispunt? Ik zou gelijk 30 lessen erbij kopen...
Ik!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wel, zo werkt het gewoon.. bij serieuze ingrepen natuurlijk.
Ik geef je 20 euro als je iemand vind die niet is gezakt na een ingreep door de examinator, en kom niet met een blonde stoor van 21 aanzetten.. dat is niet eerlijk.
Op bijzondere verrichtingen zak je dan ook niet, of is je dat niet verteld?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik!
Straatje keren, ging te snel naar de stoep, zij gebruikte de rem waarna de auto tegen de stoep aan botste.
Ik was binnen 15 minuten weer terug en geslaagd.
Ze moest ingrijpen.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Op bijzondere verrichtingen zak je dan ook niet, of is je dat niet verteld?
http://www.rijlestheorie.nl/main.php?cid=13quote:Je krijgt waarschijnlijk ook een stukje snelweg en twee bijzondere verrichtingen. Op bijzondere verrichtingen kun je niet zakken, zolang je maar kijkt bij wat je doet, dus beter een slechte uitvoering en goed kijkgedrag dan goeie uitvoering en slecht kijkgedrag.
Mag ik vangen?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik geef je 20 euro als je iemand vind die niet is gezakt na een ingreep door de examinator, en kom niet met een blonde stoot van 21 aanzetten.. dat is niet eerlijk.
Jij bent geen Duvel.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:03 schreef Duur het volgende:
[..]
Mag ik vangen?
een volle remactie van de examinator...
Die dacht dat ik de hoofdrijbaan op wilde rijden terwijl ik alleen de ventweg wilde oversteken, en daar beter zicht had over de hoofdrijbaan (kut bocht in die weg en struiken van tuinen ervoor)
maar gelijk aangegeven dat ik die weg helemaal niet op wilde karren.... maar in ruimte tussen de ventweg en hoofdrijbaan.
PM me maar voor m´n rekening nummer...
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
opzich wel logisch natuurlijk, dat dan weer wel
Hopelijk is je vantevoren verteld dat je ten aller tijden de regels moet volgen, dus gewoon net zolang wachten tot hij voorrang neemt.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou ik had gewoon goed gekeken enzo, alleen die persoon die tegenover me stond (en voorrang had) ging maar niet. Waarschijnlijk omdat ik een leswagen ben ofzo, dat ze dacht van laat die maar voorgaaniig, toen die auto na een paar seintjes en een tijd wachten nog niet ging wilde ik maar aanstalten maken om te gaan rijden, trapt ze op de rem
![]()
opzich wel logisch natuurlijk, dat dan weer wel
ventweg is zo´n parallelweg aan de hoofdwag... van die smalle straatjes die evenwijdig aan de "grote" weg lopen en dezelfde straatnaam hebben en de huizen enzo aan staan.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik snap je verhaal niet helemaal, wat is een ventweg.
Dan heb je een kutinstructeur gehadquote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef DurQ het volgende:
ja tis gewoon klote om af te rijden...je hebt nog geen ervaring op de weg en hebt jezelf helemaal nog niet vetrouwd kunnen maken met t rijden van een auto omdat je alles moet doen zoals je intructeur je dat opdraagt.
Sja een verkeerde beslissing nemen is nog altijd beter dan helemáál geen beslissing nemen. En soms komt het op een andere manier gewoon logischer uit.quote:Maargoed ik ben zelf de 2e keer geslaagd. Op dat examen had ik wel iemand van rechts GEEN voorrang gegeven..maar de examinator kon zelf ook niet meer optijd ingrijpen!
OK, ik PM je mijn gironummer even.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik geef je 20 euro als je iemand vind die niet is gezakt na een ingreep door de examinator, en kom niet met een blonde stoot van 21 aanzetten.. dat is niet eerlijk.
We hebben het over het negeren van een inrijverbod.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Sjongejongehebben we het nu over de ingrepen waarbij een egeltje de weg oversteekt en je stopt niet? Zoek maar eens een leerling op die niet gezakt is na een ingreep voor het niet stoppen voor een zebrapad, een auto niet zien aankomen op een rotonde en wilt gaan rijden..etc
Dudequote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben het over het negeren van een inrijverbod.
Hoera, twintig euro rijker!
Ik negeer een inrijverbod, en de examinator grijpt in. Wie maakt de fout dan? Leer lezen (en spellen), of betaal mij ook 20 euro.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
DudeVoor de laatste keer: In jou geval was het de fout van de examinator. Niet jouw fout dus ook geen geldige ingreep!! Ga niet langs start, ontvang geen 20 euro en ga buiten spelen
Hoe moet ik dat dan opvatten manquote:Die dacht dat ik de hoofdrijbaan op wilde rijden terwijl ik alleen de ventweg wilde oversteken, en daar beter zicht had over de hoofdrijbaan (kut bocht in die weg en struiken van tuinen ervoor)
maar gelijk aangegeven dat ik die weg helemaal niet op wilde karren
nopequote:Op maandag 3 maart 2008 14:59 schreef Florian_ het volgende:
Hebben jullie trouwens je instructeur mee laten rijden?
Dus?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Oh, ik moest nu trouwens het oude examen doen (examinator zegt gewoon waar je naartoe moet) Maar voor de herkansing moet ik dus sowieso het nieuwe afleggen ---> met Tomtom, en zelf naar verschillende plekken toerijden
Ingreep en geslaagd. Weer 20 Euri armer, Mark.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat fijn, al die details.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ingreep en geslaagd. Weer 20 Euri armer, Mark.
Het nieuwe examen bevat gewoon meer stof, dus zal in ieder geval moeilijker zijn of meer lessen kosten.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dus?
Je kan rijden of je kan het niet....
... Wat ben jij dan voor kansloze knakker? Neem de volgende keer anders RIJLES... Dan leer je autorijden op de weg enzo...quote:ja tis gewoon klote om af te rijden...je hebt nog geen ervaring op de weg en hebt jezelf helemaal nog niet vetrouwd kunnen maken met t rijden van een auto omdat je alles moet doen zoals je intructeur je dat opdraagt.
Hmm, mij lijkt het juist fijner.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het nieuwe examen bevat gewoon meer stof, dus zal in ieder geval moeilijker zijn of meer lessen kosten.
je hebt toch nog nauwelijks rijervaring na een paar lessenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Enough Said
[..]
... Wat ben jij dan voor kansloze knakker? Neem de volgende keer anders RIJLES... Dan leer je autorijden op de weg enzo...
Dat is ook wel zo, maar tot die tijd behoor je je gewoon netjes aan de regels te houden.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
je hebt toch nog nauwelijks rijervaring na een paar lessen![]()
't schijnt dat je pas echt leert autorijden als je het eenmaal zelf gaat doen na je rijbewijs gehaald te hebben
Het is de bedoeling dat je genoeg lessen hebt gehad om veilig van A naar B te kunnen manoeuvreren, en voldoende inzicht hebt om jezelf en anderen niet in gevaar te brengen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
je hebt toch nog nauwelijks rijervaring na een paar lessen![]()
't schijnt dat je pas echt leert autorijden als je het eenmaal zelf gaat doen na je rijbewijs gehaald te hebben
Hehe pciesquote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar tot die tijd behoor je je gewoon netjes aan de regels te houden.
Daarna heb je alle tijd om:Te bumperkleven bij oudjes. 29 km/u te hard rijden. 1 hand aan het stuur te houden en flink onderuitgezakt zitten met een marlboro light in je bakkes. Na de flitspaal het gas flink in te trappen. Met piepende banden weg te rijden.
mooie paintquote:Op maandag 3 maart 2008 16:19 schreef MaddoxX het volgende:
Theorie 1x
Praktijk 1x t00t t00t !!
Kijk zo moet het:![]()
![]()
[ afbeelding ]
hmm nee zo ziet i er bij mij gewoon uit hoorquote:
Wtf, examen met een Tomtomquote:Op maandag 3 maart 2008 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Oh, ik moest nu trouwens het oude examen doen (examinator zegt gewoon waar je naartoe moet) Maar voor de herkansing moet ik dus sowieso het nieuwe afleggen ---> met Tomtom, en zelf naar verschillende plekken toerijden
Ik ben in 1x geslaagd met ingreep.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Op een ingreep zak je altijd...
2x theorie, 1x praktijk trouwens.
Vriend van me is geslaagd nadat hij door rood reed en een ingreep kreeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Sjongejongehebben we het nu over de ingrepen waarbij een egeltje de weg oversteekt en je stopt niet? Zoek maar eens een leerling op die niet gezakt is na een ingreep voor het niet stoppen voor een zebrapad, een auto niet zien aankomen op een rotonde en wilt gaan rijden..etc
wow dan ben je flink opgelicht zo te zien...quote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Theorie --> in 1 keer
Praktijk (30 uur les) ---> in 1 keer
Alles binnen 3 maanden, onder de 1400 kwijt voor alles.
Heb hem nu 2 weken geleden gehaald.
Nieuwe stijl examen.
Omdat zijn lessen duurder waren hoeft niet te betekenen dat hij is opgelichtquote:Op maandag 3 maart 2008 17:51 schreef wobbel het volgende:
[..]
wow dan ben je flink opgelicht zo te zien...
ik was 1000 euro kwijt voor 26 uur les, 1x theorie, 1x TTT en 1x examen
flink genaaid is hij welquote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Omdat zijn lessen duurder waren hoeft niet te betekenen dat hij is opgelicht
Dan moet je gewoon met je tomtom aan zelf naar een paar dingen toerijden? Is dat chill?quote:
Ik kreeg eerste deel gewoon instructies bij elke afslag enzovoorts, terugreis clusteropdrachten. Geen navigatie of zelfstandig rijden verder.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon met je tomtom aan zelf naar een paar dingen toerijden? Is dat chill?
is het niet "goed kunt schrijven" ?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef Hereco het volgende:
[..]
Als je goDverdomme niet eens goed kan schrijven verdien je ook geen rijbewijs
waarop ben jij gezakt?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanochtend ook gezakt voor praktijk.
Voorrang, en een grote fout op een 2baans rotonde. Vet kut, aangezien tijdens de rijlessen alles vlekkeloos ging.quote:
Ik klaag meer omdat ik het kut vind dat ik het niet gehaald heb, niet omdat ik vind dat ik had moeten slagenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik snap de klacht niet: een potentieel levensgevaarlijke wegmisbruiker wordt van de weg gehaald voordat er schade wordt aangericht en dan is er ook nog een klacht...? Lijkt me volledig terecht dat TS geen rijbewijs krijgt...je moet hem ook niet krijgen, maar verdienen...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga maar eens naar school,.. met de auto
Same herequote:
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Of je wel of niet een nette weggebruiker wordt merk je pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald hoor.
Veel mensen transformeren in het verkeer WEL in een compleet ander persoon, geloof me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).
O nee?quote:De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon.
Precieeees.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
O nee?![]()
Met rijlessen heb je geleerd om je altijd precies aan de regeltjes te houden, om de 5 seconden in die teringspiegel kijken, 2 handen aan het stuur. Die dingen doe je allemaal niet meer of minder straks.
Als je je rijbewijs krijgt creëer je je eigen rijstijl.
En in het verkeer kan je je nooit precies aan de regeltjes houden, dat is trouwens ook nog eens irritant voor je medeweggebruiker.
Ja natuurlijk, op die manier bedoel ik het ook niet, gewoon met je verstand rijden. Maar dat doet lang niet iedereen. Je hebt geen idee hoeveel weggebruikers er zijn die geen knipperlicht gebruiken (gewoon helemaal niet), bewust een telefoon in de hand houden, te hard rijden, allerlei dingen waarvan ik weet dat ik ze niet zal doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
O nee?![]()
Met rijlessen heb je geleerd om je altijd precies aan de regeltjes te houden, om de 5 seconden in die teringspiegel kijken, 2 handen aan het stuur. Die dingen doe je allemaal niet meer of minder straks.
Als je je rijbewijs krijgt creëer je je eigen rijstijl.
En in het verkeer kan je je nooit precies aan de regeltjes houden, dat is trouwens ook nog eens irritant voor je medeweggebruiker.
Dat je op de snelweg 150 rijd of 100 buiten de bebouwde kom ok.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb sinds december mijn rijbewijs, zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald, 28 lessen gehad... Maar ben wel heel anders gaan rijden. Wel stukken beter en vlotter enzo maar ik doe echt niet eerst 39493 kijk acties voordat ik m'n richtingaanwijzer aan doeIk kijk nu niet slechter of minder, maar beter! En te hard rijden, ja daar maak ik me wel eens schuldig aan
Scheuren in woonwijken ofzo
maar zodra ik kinderen zie ga ik wel vol op de rem
Ik krijg nog 20 euro van jou volgens mij.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Tijdens de lessen is het zo noodgedwongen allemaal, de echte vrijheid krijg je pas in je eigen auto.
Ik leef met je mee.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb sinds december mijn rijbewijs, zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald, 28 lessen gehad... Maar ben wel heel anders gaan rijden. Wel stukken beter en vlotter enzo maar ik doe echt niet eerst 39493 kijk acties voordat ik m'n richtingaanwijzer aan doeIk kijk nu niet slechter of minder, maar beter! En te hard rijden, ja daar maak ik me wel eens schuldig aan
Scheuren in woonwijken ofzo
maar zodra ik kinderen zie ga ik wel vol op de rem
Wel alles in 1x gehaald, maar ik dacht eigenlijk dat juist veel mensen wél in 1x slagen voor de praktijk, maar dat velen veel zakken voor de theorie?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef Samson het volgende:
Grappig om te zien dat de meeste Fokkers hier de praktijk allemaal in 1x hebben gehaald, terwijl de echte praktijk nogal anders uitwijst. Zal dus ook wel allemaal echt waar zijn
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezaktquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel alles in 1x gehaald, maar ik dacht eigenlijk dat juist veel mensen wél in 1x slagen voor de praktijk, maar dat velen veel zakken voor de theorie?
Ik weet natuurlijk niet hoe je gereden hebt en hoe je kijken was,quote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het gewoon verneukt op de makkelijke punten
Wel raar vind ik dat ze zegt dat ik niet voldoende heb gekeken, terwijl dat het enige was wat ik dus wel goed heb gedaan
En ik moest van mn instructeur langzamer gaan rijden, doe ik dat bij het rijexamen, zegt ze dat ik te langzaam rij
Idem, dat zou gewoon voorselectie moeten zijn, eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezakt![]()
En er zaten dus ook gewoon mensen bij die voor de 5e keer al kwamen
Het is echt niet moeiljk om te slagen. Ik ben de 1e keer geslaagd, met 0 fout.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezakt![]()
En er zaten dus ook gewoon mensen bij die voor de 5e keer al kwamen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat je op de snelweg 150 rijd of 100 buiten de bebouwde kom ok.
Maar als je gaat scheuren door woonwijken ben je gewoon een josti en geen goede automobilist.
Okee ik moet even iets rechtzetten cq. verduidelijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |