is het niet "goed kunt schrijven" ?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef Hereco het volgende:
[..]
Als je goDverdomme niet eens goed kan schrijven verdien je ook geen rijbewijs
waarop ben jij gezakt?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanochtend ook gezakt voor praktijk.
Voorrang, en een grote fout op een 2baans rotonde. Vet kut, aangezien tijdens de rijlessen alles vlekkeloos ging.quote:
Ik klaag meer omdat ik het kut vind dat ik het niet gehaald heb, niet omdat ik vind dat ik had moeten slagenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik snap de klacht niet: een potentieel levensgevaarlijke wegmisbruiker wordt van de weg gehaald voordat er schade wordt aangericht en dan is er ook nog een klacht...? Lijkt me volledig terecht dat TS geen rijbewijs krijgt...je moet hem ook niet krijgen, maar verdienen...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga maar eens naar school,.. met de auto
Same herequote:
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Of je wel of niet een nette weggebruiker wordt merk je pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald hoor.
Veel mensen transformeren in het verkeer WEL in een compleet ander persoon, geloof me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).
O nee?quote:De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon.
Precieeees.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
O nee?![]()
Met rijlessen heb je geleerd om je altijd precies aan de regeltjes te houden, om de 5 seconden in die teringspiegel kijken, 2 handen aan het stuur. Die dingen doe je allemaal niet meer of minder straks.
Als je je rijbewijs krijgt creëer je je eigen rijstijl.
En in het verkeer kan je je nooit precies aan de regeltjes houden, dat is trouwens ook nog eens irritant voor je medeweggebruiker.
Ja natuurlijk, op die manier bedoel ik het ook niet, gewoon met je verstand rijden. Maar dat doet lang niet iedereen. Je hebt geen idee hoeveel weggebruikers er zijn die geen knipperlicht gebruiken (gewoon helemaal niet), bewust een telefoon in de hand houden, te hard rijden, allerlei dingen waarvan ik weet dat ik ze niet zal doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
O nee?![]()
Met rijlessen heb je geleerd om je altijd precies aan de regeltjes te houden, om de 5 seconden in die teringspiegel kijken, 2 handen aan het stuur. Die dingen doe je allemaal niet meer of minder straks.
Als je je rijbewijs krijgt creëer je je eigen rijstijl.
En in het verkeer kan je je nooit precies aan de regeltjes houden, dat is trouwens ook nog eens irritant voor je medeweggebruiker.
Dat je op de snelweg 150 rijd of 100 buiten de bebouwde kom ok.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb sinds december mijn rijbewijs, zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald, 28 lessen gehad... Maar ben wel heel anders gaan rijden. Wel stukken beter en vlotter enzo maar ik doe echt niet eerst 39493 kijk acties voordat ik m'n richtingaanwijzer aan doeIk kijk nu niet slechter of minder, maar beter! En te hard rijden, ja daar maak ik me wel eens schuldig aan
Scheuren in woonwijken ofzo
maar zodra ik kinderen zie ga ik wel vol op de rem
Ik krijg nog 20 euro van jou volgens mij.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Tijdens de lessen is het zo noodgedwongen allemaal, de echte vrijheid krijg je pas in je eigen auto.
Ik leef met je mee.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb sinds december mijn rijbewijs, zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald, 28 lessen gehad... Maar ben wel heel anders gaan rijden. Wel stukken beter en vlotter enzo maar ik doe echt niet eerst 39493 kijk acties voordat ik m'n richtingaanwijzer aan doeIk kijk nu niet slechter of minder, maar beter! En te hard rijden, ja daar maak ik me wel eens schuldig aan
Scheuren in woonwijken ofzo
maar zodra ik kinderen zie ga ik wel vol op de rem
Wel alles in 1x gehaald, maar ik dacht eigenlijk dat juist veel mensen wél in 1x slagen voor de praktijk, maar dat velen veel zakken voor de theorie?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:17 schreef Samson het volgende:
Grappig om te zien dat de meeste Fokkers hier de praktijk allemaal in 1x hebben gehaald, terwijl de echte praktijk nogal anders uitwijst. Zal dus ook wel allemaal echt waar zijn
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezaktquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel alles in 1x gehaald, maar ik dacht eigenlijk dat juist veel mensen wél in 1x slagen voor de praktijk, maar dat velen veel zakken voor de theorie?
Ik weet natuurlijk niet hoe je gereden hebt en hoe je kijken was,quote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het gewoon verneukt op de makkelijke punten
Wel raar vind ik dat ze zegt dat ik niet voldoende heb gekeken, terwijl dat het enige was wat ik dus wel goed heb gedaan
En ik moest van mn instructeur langzamer gaan rijden, doe ik dat bij het rijexamen, zegt ze dat ik te langzaam rij
Idem, dat zou gewoon voorselectie moeten zijn, eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezakt![]()
En er zaten dus ook gewoon mensen bij die voor de 5e keer al kwamen
Het is echt niet moeiljk om te slagen. Ik ben de 1e keer geslaagd, met 0 fout.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk hoeveel mensen er zakken voor hun theorie. Ik zat in die zaal met ongeveer 40 man, en meer dan de helft was gezakt![]()
En er zaten dus ook gewoon mensen bij die voor de 5e keer al kwamen
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat je op de snelweg 150 rijd of 100 buiten de bebouwde kom ok.
Maar als je gaat scheuren door woonwijken ben je gewoon een josti en geen goede automobilist.
Okee ik moet even iets rechtzetten cq. verduidelijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |