is het niet "goed kunt schrijven" ?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef Hereco het volgende:
[..]
Als je goDverdomme niet eens goed kan schrijven verdien je ook geen rijbewijs
waarop ben jij gezakt?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanochtend ook gezakt voor praktijk.
Voorrang, en een grote fout op een 2baans rotonde. Vet kut, aangezien tijdens de rijlessen alles vlekkeloos ging.quote:
Ik klaag meer omdat ik het kut vind dat ik het niet gehaald heb, niet omdat ik vind dat ik had moeten slagenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik snap de klacht niet: een potentieel levensgevaarlijke wegmisbruiker wordt van de weg gehaald voordat er schade wordt aangericht en dan is er ook nog een klacht...? Lijkt me volledig terecht dat TS geen rijbewijs krijgt...je moet hem ook niet krijgen, maar verdienen...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga maar eens naar school,.. met de auto
Same herequote:
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Of je wel of niet een nette weggebruiker wordt merk je pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald hoor.
Veel mensen transformeren in het verkeer WEL in een compleet ander persoon, geloof me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Yeah right, alsof je van jezelf niet kunt weten hoe je gedrag is. De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon. Je bent gewoon jezelf in een auto en ik weet van mezelf dat ik me aan de regels houd. Ook als ik straks wel mijn rijbewijs heb (zodra een examinator me dat dus toevertrouwt).
O nee?quote:De weg is geen plek waar je transformeert tot een compleet andere persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |