quote:
quote:Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Slarioux (als hij niet bezopen met de stam gasten mee doet), Jo0Lz en WyriHaximus van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Fixedquote:Op maandag 3 maart 2008 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Je *next* link klopt niet. Amateur.
Im moest hardop lachenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
M'n vriendin wordt morgen aan der oog geopereerd. Heb der vanochtend de stuipen op der huid gejaagd door te zeggen: Als het nou fout gaat he, dan kan je ooglapjes gaan dragen zodat we niet zien dat je een mislukt oog hebt.
Ze durft niet meer nu
wat vreselijk gemeenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
M'n vriendin wordt morgen aan der oog geopereerd. Heb der vanochtend de stuipen op der huid gejaagd door te zeggen: Als het nou fout gaat he, dan kan je ooglapjes gaan dragen zodat we niet zien dat je een mislukt oog hebt.
Ze durft niet meer nu
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
Ze durft niet meer nu
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Het is gewoon dat ik Pluphy mis. Thats all.
Welnee, wat weet jij daar nou van!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh. Een dame is niks meer dan een bekakte vrouw.
Daar heb je wel een punt ja. Je hebt ertussen...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef daanski82 het volgende:
nou en wat maakt het uit als er dames bij zijn ?????? die dames kunnen nog viezer praten dan heren.
Hm. Het blijft wennen, dat Bertje-lexicon.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Alles met twee tieten en een kut kun je een vrouw noemen, heeft het ook klasse, dan pas kun je het een dame noemen.
Moraalridderquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ehm Geqxon, volgens mij is de link in de edit (vooral de laatste) niet de bedoeling
Het is mij gelukt je nieuwsgierig te maken met de enorme bulk aan edits. Woei!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ehm Geqxon, volgens mij is de link in de edit (vooral de laatste) niet de bedoeling
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:
Hey Tannu, wij hadden toch ooit een briljant plan bedacht om stinkend rijk te worden?
How about?
Tell me morequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Verder, Sjow, bedoelde jij nou dat linkje over de Female Pedophiles?
Zoals ik al zei: Tell me morequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Stoute juffrouwen van in de twintig die nog stoutere dingen met knapen van 15 doen.
Wyri, abuse je rechten eens. Doe eens die link posten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet de link niet meer . Sjowhan? Kun je hem even uit mijn edit geschiedenis halen?
Hier was ut ook sneeuw:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
hagel jongen, hagel.
Uitdaging is toch altijd leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef Geqxon het volgende:
2 maanden te tijd een gevanceerd helpdesk systeem te programmeren. Zal ik het risico nemen om het met CakePHP te doen? Voor mij namelijk totaal onbekend...
Als ik dit binnen de twee maanden niet af krijg moet ik van school af en mag ik circa 2000 euro studieschuld terugbetalen. Nee, dan is het niet leuk.quote:
Define dan eerst geavanceerd ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik dit binnen de twee maanden niet af krijg moet ik van school af en mag ik circa 2000 euro studieschuld terugbetalen. Nee, dan is het niet leuk.
Aanmaken van helpdesk calls, personeel in kunnen plannen om de calls af te handelen, facturatie richting de bedrijven achter de calls, urenregistratie van wat er door het personeel aan de calls is besteed doorsturen naar het huidige urensysteem, en zo nog wel een hoop andere functies.quote:
Wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aanmaken van helpdesk calls, personeel in kunnen plannen om de calls af te handelen, facturatie richting de bedrijven achter de calls, urenregistratie van wat er door het personeel aan de calls is besteed doorsturen naar het huidige urensysteem, en zo nog wel een hoop andere functies.
Kost toch veel meer tijd?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga toch voor traditioneel zelf iets bouwen.
Cake moeten leren en in Cake tegen problemen lopen, dat kost meer tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost toch veel meer tijd?
In welke taal moet je het doen?
Ga voor iets waarvan je het weet dat je het kan maken binnen die tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik dit binnen de twee maanden niet af krijg moet ik van school af en mag ik circa 2000 euro studieschuld terugbetalen. Nee, dan is het niet leuk.
Hagelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier was ut ook sneeuw:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga voor iets waarvan je het weet dat je het kan maken binnen die tijd.
Sneeuwquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:39 schreef slakkie het volgende:
[..]
HagelM'n vriendin zat op dat moment ook in Alkmaar eo.
Als jij naar buiten kijkt zie je bier???quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
Bier
Zover ben ik al heenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als jij naar buiten kijkt zie je bier???
* c0nd0r Kijkt naar buiten en ziet daanski82quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 kijkt naar buiten en ziet de zon.
...quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r Kijkt naar buiten en ziet daanski82
Had ik al gezien jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:02 schreef WyriHaximus het volgende:
JortK: http://www.e-magine.ro/web-dev-and-design/36/moodalbox/
Tof tof dit weekend maar eens een mini preview van me admin panel maken (werkend met login).quote:
Ext of iets anders?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof tof dit weekend maar eens een mini preview van me admin panel maken (werkend met login).
Kut. Waarquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat een kut... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Afaik moet dit inderdaad wel gaan werken. Enkel weet ik niet wat de toevoeging doet met de data, of de data overschreden wordt omdat je raid wordt 'vergroot'.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Zou het mogelijk zijn om RAID-5 te draaien met één mirrorschijf en één dataschijf? Dus een soort van RAID-1?
Ik heb nu namelijk twee 500GB schijven (schijf A en schijf B) met 450GB aan data, los liggen zonder RAID. Ik wil uiteindelijk RAID-5 met drie schijven in totaal.
Alle data naar schijf A, 500GB erbij kopen (schijf C), schijf B + C in RAID-5, alle data van schijf A naar schijf B en schijf A aan de RAID toevoegen. Hopen dat dat allemaal kan en werkt. [afbeelding]
Fuck. Totaal vergeten hoe RAID5 werkt, minimaal 3 disks natuurlijk. Nou, dat worden dan twee extra 500GB schijven, drie van de in totaal 4 schijven in RAID5, data vanaf schijf A erop, expanden met schijf A en even opnieuw stripen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afaik moet dit inderdaad wel gaan werken. Enkel weet ik niet wat de toevoeging doet met de data, of de data overschreden wordt omdat je raid wordt 'vergroot'.
ext + cake. Ga nu bezig met XML-RPC calls te bouwen er voor zodat dat ding o.a. kan inloggen (om mee te beginnen)quote:
Vond die poezester veel leuker. Als was die partyflock chick ook best kinky.quote:
Helemaal eensquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vond die poezester veel leuker. Als was die partyflock chick ook best kinky.
Echt welquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:19 schreef Geqxon het volgende:
del.icio.us is best ruig.
uhu uhu, uhu, uhu, uhuquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEKEEEEEENDDD!!!!!!!!!!
http://del.icio.us/WyriHaximusquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
http://del.icio.us/Geqxon/
Met namen blote mannen.
Mja, werkwerkwerk hè. 6uur wekker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:12 schreef mschol het volgende:
[afbeelding]
wat ben je er elke ochtend toch vroeg bij sjow...
morghe [afbeelding]
Erg handig : http://www.smashingmagazi(...)ible-free-icon-sets/quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://del.icio.us/WyriHaximus
lol IE en debuggen kan dat dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef mschol het volgende:
morgheheb een of andere vage JS error onder IE7 echter zegt FF dat er niks aan de hand is...
heb ook wel de probleemlocatie gevonden. echter is er technisch niks mis mee zover ik kan zien...
iemand die een goeie JS debugger weet? voor IE7
hmm fris in de ochtend lijk ik wel een mogelijk probleem gever te hebben gevonden:
form name = fanime.php?id=5359
dus ik roep aan: document.fanime.php?id=5359.submit()
die . gooit roet in et eten....
maar een document.getElementById() van gemaakt... nu werkt ie wel weer
(en name van form naar id veranderd)
moet vast wel mogelijk zijn zonder VS te moeten gebruiken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol IE en debuggen kan dat dan?. Ow wacht kan me herinneren dat dat met wisual studio moest kan ik me ergens herinneren ...
Geen idee, word ook altijd gek van IEquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
moet vast wel mogelijk zijn zonder VS te moeten gebruiken?
aangezien FF geen meldingen gaf en IE vaag bleef werd et me wel lastig gemaakt
och... als jij lucht wilt verzende prima, maar daar ga je echt wel voor betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Vooral dat laatste levert leuke taferelen op. Dat ik met de enorme doos van mijn CRT monitor bij het postkantoor aan kom, ze de doos optillen, voelen dat het niks weegt, en zo van....Wat zit daar toch in!
"Ja mijn oude GSM, ik kon geen kleinere doos vinden". Moetje maar niet zo'n hufterig beleid hebben
Ja, maar daar betaal je dus niet voor! Een klein doosje met een horloge kost 6,20 euro, een doos van een meter bij een meter bij een meter ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
och... als jij lucht wilt verzende prima, maar daar ga je echt wel voor betalen
en je denkt serieus dat, wanneer iedereen (of veel mensen) dat gaan doen, je dat niet merkt?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar daar betaal je dus niet voor! Een klein doosje met een horloge kost 6,20 euro, een doos van een meter bij een meter bij een meter ook.
Je kunt dus ook een doos kopen, maar aangezien dat duur is pak ik het thuis altijd zelf in, en dus meestal niet in de meest efficiënte doos. Ze snijden zichzelf zo in hun vingers, want als de dozen gratis waren zou dat enorm veel schelen in het verdere proces. Maar och, het zal ze leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |