Welnee, wat weet jij daar nou van!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh. Een dame is niks meer dan een bekakte vrouw.
Daar heb je wel een punt ja. Je hebt ertussen...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:38 schreef daanski82 het volgende:
nou en wat maakt het uit als er dames bij zijn ?????? die dames kunnen nog viezer praten dan heren.
Hm. Het blijft wennen, dat Bertje-lexicon.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Alles met twee tieten en een kut kun je een vrouw noemen, heeft het ook klasse, dan pas kun je het een dame noemen.
Moraalridderquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ehm Geqxon, volgens mij is de link in de edit (vooral de laatste) niet de bedoeling
Het is mij gelukt je nieuwsgierig te maken met de enorme bulk aan edits. Woei!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ehm Geqxon, volgens mij is de link in de edit (vooral de laatste) niet de bedoeling
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:
Hey Tannu, wij hadden toch ooit een briljant plan bedacht om stinkend rijk te worden?
How about?
Tell me morequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Verder, Sjow, bedoelde jij nou dat linkje over de Female Pedophiles?
Zoals ik al zei: Tell me morequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Stoute juffrouwen van in de twintig die nog stoutere dingen met knapen van 15 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |