En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbiedenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens, nederland gaat steeds meer richting de democratie van rusland, BV burgemeesterverkiezingen in utrecht. jullie mogen kiezen, maar de strijd gaat tussen 2 mensen van de pvda....
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het nietquote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbieden
dat is wel zo. maar ik heb ook geen zin om bedreigt te gaan voelen in mijn eigen stad/land.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbieden
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het niet
Dan moet daar toch iets aan gedaan worden? Het feit dat die landen dergelijke dreigementen durven te maken, daar moet men iets aan doen!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel zo. maar ik heb ook geen zin om bedreigt te gaan voelen in mijn eigen stad/land.
ik vind dat de veiligheid tog ook wel voorop moet staan
waar! die homo foto's waarbij ze een masker van mohammed op hebben. zijn verboden om in den haag te hangen... laten we zeggen dat het filmpje (quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het niet
ik vrees dat er niets aan te doen isquote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.
Denemarken toont ballen door op de voorpagina van iedere krant in dat land de Mohammed cartoon af te beelden
is toch raar ? dan hoef je ook geen kunstenaar te wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
waar! die homo foto's waarbij ze een masker van mohammed op hebben. zijn verboden om in den haag te hangen... laten we zeggen dat het filmpje () van wilders kunst is, dan kunnen we het verbieden
Nee en loopt mijn vriendin rond in een Burka... tegen die tijd verblijf ik al in Canada of Denemarkenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vrees dat er niets aan te doen is![]()
ooit hebben we geen kerst meer denk ik zelfs
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vrees dat er niets aan te doen is![]()
ooit hebben we geen kerst meer denk ik zelfs
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.
Denemarken toont ballen door op de voorpagina van iedere krant in dat land de Mohammed cartoon af te beelden
dat was ook niet de bedoeling van de cartoonist hoor!!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.
[..]
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsen
mag ik met je mee ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee en loopt mijn vriendin rond in een Burka... tegen die tijd verblijf ik al in Canada of Denemarken
je kan nog inspringen..... Stelling: moet de film van Wilder verboden worden?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de discussie weer eens gemist...
En de gewraakte man in kwestie, die deze cartoon heeft gemaakt met de dood bedreigen?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.
[..]
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsen
Top! Bier drinken in Denemarken!quote:
nee dat is helemaal waar, maar iedereen kan kwetsen zonder dat het hun bedoeling isquote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling van de cartoonist hoor!!
maar toch zijn ze gekwetst.
Tuurlijk, en daar komt dan het verschil. Meteen moord en brand schreeuwen en vlaggen verbranden als je het ergens niet mee eens bent. Of zoek je een normale manier van communiceren op?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar, maar iedereen kan kwetsen zonder dat het hun bedoeling is
ah dankquote:Op maandag 3 maart 2008 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan nog inspringen..... Stelling: moet de film van Wilder verboden worden?
Doen wequote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga je rond de tijd dat roskilde het festival heeft dan wil ik ook wel graag mee
gezellig! ben nog nooit naar dat festival geweest namelijkquote:
tjah de manier waarop ze het doen ben ik het ook niet mee eens. Ik heb de eerste nederlandse vlag in vlammen zien gaan. Daar ben ik het met je over eens. maar dan reist de vraag, hoe kunnen wij als land naar buiten dragen dat we de communicatie aangaan ipv negeren?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar komt dan het verschil. Meteen moord en brand schreeuwen en vlaggen verbranden als je het ergens niet mee eens bent. Of zoek je een normale manier van communiceren op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |