quote:Op zondag 2 maart 2008 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
Fataal = dodelijk toch?
Is al toegevoegd door iemand maar doet het nog niet dat duurt meestal effe: http://nl.youtube.com/profile_videos?p=v&user=thecarfanatic&page=9quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef MikeyMo het volgende:
staat het ergens op youtube?
Volgen Fok:no en volgens mij ook.quote:
[voortgezette_mierenneukmodus]quote:Op maandag 3 maart 2008 00:37 schreef sander89 het volgende:
Van Dale zegt:
fa·taal (bijvoeglijk naamwoord; fataler, fataalst)
1 noodlottig
nood·lot·tig (bijvoeglijk naamwoord; noodlottiger, noodlottigst; noodlottigheid)
1 onontwijkbaar ongeluk aanbrengend
Nee, maar dat is het eigenlijk ook. Je hebt dus gelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 02:14 schreef r_one het volgende:
[..]
[voortgezette_mierenneukmodus]
on·ge·luk (het; ongelukken)
1 (geen meervoud) ongunstige loop van de omstandigheden
2 gebeurtenis die schade of letsel veroorzaakt
on·gun·stig (bijvoeglijk naamwoord; ongunstiger, ongunstigst)
1 niet bevorderlijk voor zeker doel
2 met geen of geringe winst
3 een slechte indruk gevend
Dus fataal kan ook zijn: onontwijkbaar slechte indruk gevende loop van de omstandigheden aanbrengend![]()
[/voortgezette_mierenneukmodus]
Wegmisbruikers is dan ook een goed kwaliteitsprogramma waarin ze voorbeeld willen stellen voor de maatschappij hoe het niet in het verkeer hoort en wat absoluut niet gebruikt wordt als low iq propaganda voor 2 misselijkmakende kerels.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:58 schreef Ephemera het volgende:
Tsjongejonge.. ik begrijp dat SBS aan kijkerbinding wil doen. Maar om nu įlle spannende gebeurtenissen al in de preview te zetten (en dertig keer te herhalen tijdens de uitzending), zorgt ervoor dat het daadwerkelijke filmpje altijd weer op een teleurstelling uitloopt![]()
Van volgende week verwacht ik nu ook niet heul veul meer.
Maar ik ga wel kijken
Blijkbaar was mijn punt toch dusdanig correct dat er geen commentaar op kwamquote:Op zondag 2 maart 2008 19:39 schreef GizartFRL het volgende:
Ging meer om de opmerking van daeend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |