De politie luisterde niet goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef DANILXL het volgende:
wat een gigantisch dom wijf met een drugsbaron als vriend, die de politie ff bedreigde
Die agent snapte het toen niet zo goed neequote:Op maandag 25 februari 2008 21:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De politie luisterde niet goed.
Die man zei dat hij met een cameraploeg dan wel bij die politieagent langs zou gaan.
Man: "Dat mag toch?"
Agent: "Nee dat mag niet." ( terwijl de cameraploeg van wegmisbruikers er bij staat).
Ik denk dat Ron over de telefoon vast iets anders heeft gezegd. En daar ging het overquote:Op maandag 25 februari 2008 21:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De politie luisterde niet goed.
Die man zei dat hij met een cameraploeg dan wel bij die politieagent langs zou gaan.
Man: "Dat mag toch?"
Agent: "Nee dat mag niet." ( terwijl de cameraploeg van wegmisbruikers er bij staat).
klopt jahquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk dat Ron over de telefoon vast iets anders heeft gezegd. En daar ging het over
Staat allang op youtube.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:17 schreef honda1990 het volgende:
Als dat met die Furraries komen wie wilt dat dan even voor me opnemen?
Bij SBS6 is al snel iets "tragisch" dus verwacht er niet teveel van.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf komt er een tragisch ongeluk, dat zou dus inhouden dat iemand zich dood rijdt met 204 km...
echter, ik zit wanneer het uitgezonden wordt in de auto... kan iemand dat op youtube pleuren?
* meldtquote:Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL wcht nu op diverse motorrijders die reageren.
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef r_one het volgende:
Bij SBS6 is al snel iets "tragisch" dus verwacht er niet teveel van.
Ja viel me ook al op idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |