quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Happel het volgende:
Jeuh, nu worden we helemaal kampioen zonder die malloot aan het roer. Het team stroomt namelijk over van de geweldige voetballers.
Die gooien ze er heus niet tussendoor uit hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als ze niet van AZ winnen wellicht niet, maar vooralsnog wel helaas!
Als Jol de opvolger word zie ik het wel gebeuren!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die gooien ze er heus niet tussendoor uit hoor.
Één keer vragen lijkt me genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:19 schreef dvdfreak het volgende:
vraag blijft wie wordt nieuwe trainer?Wie moet de nieuwe trainer worden?
quote:Feyenoord-spelers die graag onder trainer Ron Jans willen spelen kunnen terecht bij Hans Nijland. De preses van FC Groningen kwam met die reactie na de geruchten over een mogelijk vertrek van Jans naar Rotterdam.
Nijland deed die uitspraken donderdag tijdens een toespraak bij de League of Experience, een bedrijf dat zich bezighoudt met sportsponsoring. "Ik las laatst ergens dat de spelers van Feyenoord graag onder Ron Jans zouden trainen. Nou, ik weet wel een oplossing: als ze goed genoeg zijn kunnen ze wel bij ons terecht", aldus de directeur.
Groningen groeide onder Jans weer uit tot een vaste subtopper. Dit seizoen staat de Eredivisionist vijfde, één punt achter nummer vier Feyenoord.
Ik bood toch aan om het over te nemen tegen kostprijs? Ik ben zondag in Alkmaar, met of zonder kaart.quote:
dan moeten we afsprekenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik bood toch aan om het over te nemen tegen kostprijs? Ik ben zondag in Alkmaar, met of zonder kaart.
De kans om bondscoach te worden komt ook maar een keer voorbij. Kan het wel begrijpen dat Van Marwijk daarom kiest voor het bondscoachschap i.p.v. trainer van Feijenoord te blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Triest eigenlijk, dat je na 4 wedstrijden al nadenkt over een vertrek terwijl je nog een contract van 2 jaar hebt. Maar goed, zo werkt het nu eenmaal.
Moet eerst even overleggen met wat maten, die nu ook geen kaart hebben. Ga niet naar binnen, als zij buiten blijven. En heb zelf geen silvercard o.i.d. dus kom volgens mij niet eens met jouw kaart. Bedacht ik net, weet nie of het echt zo is....quote:Op maandag 3 maart 2008 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Happel als je je msn pmt kunnen we het er over hebbe
Tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar hij zit gvd net vier wedstrijden op de bank.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
De kans om bondscoach te worden komt ook maar een keer voorbij. Kan het wel begrijpen dat Van Marwijk daarom kiest voor het bondscoachschap i.p.v. trainer van Feijenoord te blijven.
Ja en? Feyenoord gaat toch akkoord met die (begrijpelijke) clausule, of het nou na 1 dag of anderhalf seizoen was, ze wisten dat dit kon gebeuren. Bert had al een goed fundament gelegd (qua spelers etc.) dus al zou ie per direct vertrokken zijn dan nog had ie Feyenoord een goede dienst bewezen in z'n paar weken bij de club.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar hij zit gvd net vier wedstrijden op de bank.
Klopt, bij uitwedstrijden met vrij vervoer worden zowel de entreekaart als de clubcard gescant, en deze moeten matchen. Althans zo was het de keren dat ik mee ben geweest.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Moet eerst even overleggen met wat maten, die nu ook geen kaart hebben. Ga niet naar binnen, als zij buiten blijven. En heb zelf geen silvercard o.i.d. dus kom volgens mij niet eens met jouw kaart. Bedacht ik net, weet nie of het echt zo is....
Heb nog nooit in het uitvak (met Europese wedstrijden een paar keer) gezeten, dus zou de eerste keer worden. Kärnten was tof. Zat ik lange zijde. Bier werd gewoon op de tribune gebracht.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, bij uitwedstrijden met vrij vervoer worden zowel de entreekaart als de clubcard gescant, en deze moeten matchen. Althans zo was het de keren dat ik mee ben geweest.
Zo kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen in Oostenrijk bij het Europacup duel tegen Fc Kärnten, toen had ik een kaart die gekocht was door een vriend met zijn (dus andere) silvercard, en toen werd ik geweigerd bij de poort.
Gelukkig mocht ik na lang aandringen alsnog naar binnen zodat die hele teringreis niet voor niets was geweest.![]()
Gedurft en attractief voetbal is joods.quote:Goed dat Van Marwijk oprot btw. hopelijk laat de volgende trainer het elftal wat gedurfder en attractiever voetbal spelen, maar volgens mij is het goed mogelijk dat Feyenoord in de zoektocht naar een nieuwe trainer bij Ernie Brandts uitkomt, net zo'n behoudend en nuchter type als Van Marwijk.
Nee johquote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Maar verwacht inderdaad dat Feijenoord bij figuren, zoals Brandts uitkomt. God verhoede dat.
Ik dacht dat hij maar een 1-jarig contract had, met een optie voor nog wat jaren?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Triest eigenlijk, dat je na 4 wedstrijden al nadenkt over een vertrek terwijl je nog een contract van 2 jaar hebt. Maar goed, zo werkt het nu eenmaal.
Bron: In de Wandelgangen van voetbalzonequote:Fred Rutten kan daarentegen volgend seizoen bij Feyenoord aan de slag. De coach van FC Twente, ook op het verlanglijstje van Hamburger SV, moet de opvolger worden van de aanstaande bondscoach Bert van Marwijk. (TC Tubantia)
Nee, volgens mij 2 jaar met een optie voor nog een seizoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij maar een 1-jarig contract had, met een optie voor nog wat jaren?
7, maar tis inderdaad wel bizar.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef N.i.c.k het volgende:
. Toen had hij dus rond de 4 officiele wedstrijden met Feijenoord achter de boeg !
Een 2e Koeman. Ook ex-assistent van die boeren en doet het aardig met een andere club.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:19 schreef De.Kromme het volgende:
Rutten zou wel mooi zijn.
Makaay moet veel te veel doen, bij z'n vorige clubs stond hij in de spits en dat was het, doelpunten maken!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:41 schreef De.Kromme het volgende:
Bert heeft gelijk in deze. Makaay is al teveel aan het afbouwen lijkt het.
Opzich prima, maar kom dan wel met een goede trainer aan.quote:Feyenoord neemt de tijd
Rotterdammers op hun gemak op zoek naar nieuwe trainer.
Peter Bosz heeft Bert van Marwijk gisteren niet gefeliciteerd met zijn definitieve aanstelling als bondscoach van het Nederlands elftal. “Dat heb ik al een tijdje terug gedaan, want dit zat er al lange tijd aan te komen natuurlijk”, aldus de technisch directeur van Feyenoord. Dus had Bosz alle tijd om de profielschets voor de nieuwe trainer op te stellen. “Dat proces hebben we inmiddels afgerond.”
De criteria waaraan Van Marwijks opvolger moet voldoen, zijn anders dan de cv-eisen die afgelopen zomer in De Kuip werden opgesteld. “We zitten immers in een totaal andere situatie”, zegt Bosz. Feyenoord begon destijds weer op nul door schoon schip te maken binnen de selectie en naast Van Marwijk spelers als Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay aan te trekken. Nu is er een basis waarop de nieuwe trainer kan voortboorduren. Dus kan er een ander type trainer worden aangetrokken. “Nee, ik ga niet in op welke punten die van ‘opbouwer’ Van Marwijks profielschets afwijkt.”
Over namen wil Bosz het al helemáál niet hebben. Gertjan Verbeek (SC Heerenveen), Martin Jol en Co Adriaanse (beiden clubloos) zijn de meest voor de hand liggende kandidaten. “We gaan er alle tijd voor nemen om een goede opvolger te vinden. Ik ga daar geen tijdfactor aan hangen, want dan word ik daar op den duur keer op keer mee geconfronteerd.”
Ondanks dat Bosz Van Marwijk het bondscoachschap van harte gunt, is hij enigszis teleurgesteld over het vroegtijdige vertrek van de trainer die Feyenoord nieuw leven inblies. “Het is erg jammer, omdat we samen een weg zijn ingeslagen en het karwei niet samen kunnen afmaken. Maar ik verwijt hem niets hoor. We hebben als volwassen mensen afspraken (contract met clausule, red.) gemaakt en daar maakt Bert nu gebruik van. Ik wens hem het allerbeste bij het Nederlands elftal.”
Ik schat hem hoger in dan Koeman, vooral om de voetbalstijl die hij Twente laat spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een 2e Koeman. Ook ex-assistent van die boeren en doet het aardig met een andere club.
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Makaay moet veel te veel doen, bij z'n vorige clubs stond hij in de spits en dat was het, doelpunten maken!
Daar komt hij bij Feyenoord niet aan toe, hij moet meeverdedigen, zich in laten zakken om aanspeelbaar te zijn, dat gaat gewoon tenkoste van z'n spel.
Er lopen 3 creatieve voetballers achter dus hij zou ze niet op hoeven halen, en ik vind het belachelijk dat hij mee moet verdedigen met corners, ik zou altijd 1 man voorin houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.
quote:De Kuip wordt komende zomer verbouwd
Bron: Rijnmond.nl
De Kuip wordt komende zomer verbouwd en krijgt daardoor een iets grotere capaciteit, maar bovenal meer businessstoelen wat meer inkomsten betekent.
De kosten van de verbouwing komen voor rekening van het stadion. Feyenoord gaat meer huur betalen, maar rekent er op dat het door de verbouwing zo'n 3 tot 5 miljoen euro aan extra inkomsten binnen krijgt. Feyenoord zal de extra inkomsten aangrijpen om het elftal verder te versterken.
Ballen ophalen? En dan...?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.
Wat een hel hé?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Aangezien Feyenoord geen kaarten terug neemt, ga ik aanstaande zondag zelf naar alkmaar
Meer inkomsten is altijd goed natuurlijk, en hoe meer je die dikke bobo's verwend hoe meer geld ze willen investerenquote:
Hier ga ik ook vanuit.quote:,,Feyenoord heeft al lang iemand achter de hand,’’ zegt Been. ,,Je denkt toch niet dat ze zo lang gaan wachten met het zoeken naar een opvolger? Dat zou van weinig visie getuigen. Feyenoord is een megabedrijf, dat echt al wel met een aantal kandidaten een oriënterend gesprek heeft gevoerd. Bij mij zijn ze niet geweest. Vorig seizoen niet en nu niet. De naam Been is alleen door Willem (Van Hanegem, red.) een keer geopperd op tv. Er speelt dus helemaal niets.’’
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |