Iedereen zeikt maar over Bruins en de positie waar hij speelt. Wil ik hem daar wel eens zien. Moet Feijenoord wel 4-4-2 of 4-3-2-1 spelen o.i.d. en dat gaat niet gebeuren onder Van Marwijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een bullshit altijd dat Bert laf speelt. Hij speelt met 4 aanvallende spelers hoor, kolere. Zonder opbouw en met fouten achterin kan je alleen onmogelijk veel kansen creeren. Feit is wel dat Bruins naast Landzaat en Van Bronckhorst moet staan. Alhoewel dat op het moment mij sportieve zelfmoord lijkt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben er al achter, is zijn zoon. Zijn andere zoon speelt overigens in de Jong Nac.
Ton was een harde en intimiderende speler bij heel wat clubs in de eredivisie. O.a. bekend van het incident waarbij hij nadat een speler een sliding op hem had gemaakt zijn broek omlaag deed en zijn kont liet zakken richting het hoofd van de betreffende speler. En zo zijn er nog tal van anekdotes over hem.
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen zeikt maar over Bruins en de positie waar hij speelt. Wil ik hem daar wel eens zien. Moet Feijenoord wel 4-4-2 of 4-3-2-1 spelen o.i.d. en dat gaat niet gebeuren onder Van Marwijk...
Mocht Van Marwijk deze week tekenen, dan verwacht ik dat hij meteen vertrekt. Nah, ik verwacht het niet, dat moet gewoon. Ondanks dat ik hem nog wel een tijdje als trainer zou willen hebben bij Feijenoord.
Ik verwacht het officiele bericht dinsdagmiddag ofzo. Ben je Bertje toch stiekem een beetje zat?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
Mocht Van Marwijk deze week tekenen, dan verwacht ik dat hij meteen vertrekt. Nah, ik verwacht het niet, dat moet gewoon. Ondanks dat ik hem nog wel een tijdje als trainer zou willen hebben bij Feijenoord.
Adje interimquote:Op maandag 3 maart 2008 00:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?
Ik ben Van Marwijk niet zat, maar zie weinig redenen voor hem en Feijenoord om met elkaar verder te gaan als hij heeft getekend voor oranje.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik verwacht het officiele bericht dinsdagmiddag ofzo. Ben je Bertje toch stiekem een beetje zat?.
Maar die blijft wel 100 % zeker nog tot de zomer hoor. En hij lijkt me ook wel zo correct om voluit te gaan tot ie uit dienst treedt.
En zijn zoontjes zijn twee verwende krengen. Ken ze nog uit de tijd dat ze bij Deltasport speelde. Jordao heeft nog wel enig talent, maar dat Edinho NAC beloftenelftal heeft gehaald is een wonder. Pattinama intimidatie?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben er al achter, is zijn zoon. Zijn andere zoon speelt overigens in de Jong Nac.
Ton was een harde en intimiderende speler bij heel wat clubs in de eredivisie. O.a. bekend van het incident waarbij hij nadat een speler een sliding op hem had gemaakt zijn broek omlaag deed en zijn kont liet zakken richting het hoofd van de betreffende speler. En zo zijn er nog tal van anekdotes over hem.
Als ze Jol weten te strikken zou het kunnen natuurlijk, die kan in principe meteen aan de slag. Ik verwachtechter dat ze voor Verbeek gaan (of heel misschien Jans) dus dan zit Bert er gewoon tot einde seizoen hoor...quote:Op maandag 3 maart 2008 00:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?
Dan maak ik me op voor een plekje bij de beste 9 ipv beste 5quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als ze Jol weten te strikken zou het kunnen natuurlijk, die kan in principe meteen aan de slag. Ik verwachtechter dat ze voor Verbeek gaan (of heel misschien Jans) dus dan zit Bert er gewoon tot einde seizoen hoor...
Gewoon de beker pakken, dan boeit de stand op de ranglijst ook niet meer...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan maak ik me op voor een plekje bij de beste 9 ipv beste 5
Ik denk echt niet dat ze die CL-playoffs gaan winnen hoor. Dat is nog veel onwaarcshijnlijker dan dat ze de beker pakken. Verder kun je dan dus ook nog naast een UC plaatsje grijpen als je alles in de Playoffs verliest en is de beker toch weldegelijk een prijs. Tenzij ze hun vorm weer te pakken krijgen en opeens goed gaan draaien, zie ik liever dat ze die paar wedstrijden voor de beker alles geven en dat ding binnenhalen, dan met hangen wurgen de 5e plek te halen om vervolgens kansloos te verliezen en naast Europees voetbal te grijpen...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoezo? Speel liever in de CL, dan in de Uefa Cup. Weet niet hoe het met jou zit?
Beker pakken? Van Nec winnen lukt ze niet en Zwolle brengt ons ook richting afgrond.........Stel we overleven NAC (moeten we snel uit de crisis) dan wacht of Roda of Heracles, nee daar winnen we makkelijk van als we zo doorgaan:+
Grapjas!
Ik bevrees dat er idd een ommekeer tegen AZ komt.... voor AZ welteverstaanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MarkNMGN het volgende:
CL play-offs lijkt me een kansloze missie, heb sowieso weinig zin in nog 2 wedstrijden tegen ajax.
Hopelijk komt er een ommekeer tegen AZ, het moet toch een keer gebeuren lijkt me...
Als Ajax van PSV wint en alsnog kampioen wordt, kan het in de play-offs nog interessant voor ons worden. De crisis moet een keer voorbij zijn en wie weet gebeurt dat wel vlak voor de play-offs. Dan kom je geknakt en vermoeid PSV tegen en wat clubs als Heerenveen en NAC die ook een keer vermoeid zullen raken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MarkNMGN het volgende:
CL play-offs lijkt me een kansloze missie, heb sowieso weinig zin in nog 2 wedstrijden tegen ajax.
PSV wordt gewoon kampioen, daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als Ajax van PSV wint en alsnog kampioen wordt, kan het in de play-offs nog interessant voor ons worden. De crisis moet een keer voorbij zijn en wie weet gebeurt dat wel vlak voor de play-offs. Dan kom je geknakt en vermoeid PSV tegen en wat clubs als Heerenveen en NAC die ook een keer vermoeid zullen raken.
Leg beide programma's eens naast elkaar... verder heb ik weinig zin in een discussie of ajax of PSV kampioen gaat worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef De.Kromme het volgende:
Nou ja, Ajax draait goed en PSV staat nog maar 6 punten ofzo voor. Vorig seizoen hebben ze het dubbele aantal verspeeld.
Volgens mij kan die inderdaad prima in een ander topic gevoerd worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Leg beide programma's eens naast elkaar... verder heb ik weinig zin in een discussie of ajax of PSV kampioen gaat worden.
Bradley en Pranjic mogen er ook wel bij hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef don-diablo het volgende:
laat hem Sulejmani ook direct meenemen
Absoluut! Alleen zie ik Bradley sowieso naar het buitenland gaan na dit seizoen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bradley en Pranjic mogen er ook wel bij hoor.
Dus Van Marwijk is buiten oid.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef ruud_fr het volgende:
Van Marwijk officieel nieuwe bondscoach Oranje
zo, dan kunnen we nu weer oogstrelend voetbal spelen
Dat is nog eens nuttige informatie.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Marwijk is vanavond te gast bij Holland Sport.
quote:Van Marwijk: succestrainer of mislukkeling?
AMSTERDAM - De kogel is eindelijk door de kerk. Bert van Marwijk is maandag officieel gepresenteerd als de nieuwe bondscoach van het Nederlands Elftal. Een keuze die bij menigeen nogal wat gefronste wenkbrauwen zal opleveren.
Want is het niet dezelfde Van Marwijk die het noodlijdende Feyenoord niet aan de praat krijgt? Dit terwijl de Rotterdammers aan het begin van het huidige seizoen een keur aan ervaren spelers binnenhaalde. Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en in de winterstop nog Danny Landzaat.
Toch lukt het Van Marwijk niet om Feyenoord boven de grijze middenmoot uit te laten stijgen. Een kansloze thuisnederlaag tegen NEC, een blamerende uitnederlaag tegen ‘kleine broer’ Excelsior en maar twee punten verzameld in vijf topwedstrijden.
Succes
Maar het is ook diezelfde Van Marwijk die Feyenoord in 2002 de UEFA Cup bezorgde. Al zullen veel supporters zeggen dat deze winst geheel op het conto kwam van Pierre van Hooijdonk. Het was immers de spits die met zijn fenomenale traptechniek menig tegenstander over de knie kreeg.
Daarnaast leverde hij een prestatie van formaat door met Fortuna Sittard de bekerfinale te halen (2-0 verlies tegen Ajax) en hoog in de competitie te eindigen. Zijn avontuur bij Borussia Dortmund was ook geen daverend succes, maar hier kunnen de financiële problemen van de Duitse club aangewend worden als excuus.
Feyenoord
Zijn eerste jaar bij Feyenoord is echter ook geen daverend succes. Zijn ploeg heeft ondanks de brok aan ervaring zelfs minder punten behaald tot nu toe dan het drama-seizoen 2006-2007 en staat met meer geluk dan wijsheid op de vierde plaats. Bovendien is er geen enkele speler sinds zijn komst beter geworden bij de Rotterdammers.
Of het hem lukt om zijn kunstje te flikken bij Oranje, zal de tijd uitwijzen. Een ding is echter zeker. Mark van Bommel kan zijn ticket naar Zuid-Afrika in 2010 vast bestellen.
Mogen we hem uitzwaaien?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Marwijk is vanavond te gast bij Holland Sport.
Had je er ook nog een bepaald seizoen voor in gedachte?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Happel het volgende:
Jeuh, nu worden we helemaal kampioen zonder die malloot aan het roer. Het team stroomt namelijk over van de geweldige voetballers.
Volgend seizoen natuurlijk. Kan niet mis gaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Had je er ook nog een bepaald seizoen voor in gedachte?
Als ze niet van AZ winnen wellicht niet, maar vooralsnog wel helaas!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Marwijk maak toch gewoon het seizoen af?
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Happel het volgende:
Jeuh, nu worden we helemaal kampioen zonder die malloot aan het roer. Het team stroomt namelijk over van de geweldige voetballers.
Die gooien ze er heus niet tussendoor uit hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als ze niet van AZ winnen wellicht niet, maar vooralsnog wel helaas!
Als Jol de opvolger word zie ik het wel gebeuren!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die gooien ze er heus niet tussendoor uit hoor.
Één keer vragen lijkt me genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:19 schreef dvdfreak het volgende:
vraag blijft wie wordt nieuwe trainer?Wie moet de nieuwe trainer worden?
quote:Feyenoord-spelers die graag onder trainer Ron Jans willen spelen kunnen terecht bij Hans Nijland. De preses van FC Groningen kwam met die reactie na de geruchten over een mogelijk vertrek van Jans naar Rotterdam.
Nijland deed die uitspraken donderdag tijdens een toespraak bij de League of Experience, een bedrijf dat zich bezighoudt met sportsponsoring. "Ik las laatst ergens dat de spelers van Feyenoord graag onder Ron Jans zouden trainen. Nou, ik weet wel een oplossing: als ze goed genoeg zijn kunnen ze wel bij ons terecht", aldus de directeur.
Groningen groeide onder Jans weer uit tot een vaste subtopper. Dit seizoen staat de Eredivisionist vijfde, één punt achter nummer vier Feyenoord.
Ik bood toch aan om het over te nemen tegen kostprijs? Ik ben zondag in Alkmaar, met of zonder kaart.quote:
dan moeten we afsprekenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik bood toch aan om het over te nemen tegen kostprijs? Ik ben zondag in Alkmaar, met of zonder kaart.
De kans om bondscoach te worden komt ook maar een keer voorbij. Kan het wel begrijpen dat Van Marwijk daarom kiest voor het bondscoachschap i.p.v. trainer van Feijenoord te blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Triest eigenlijk, dat je na 4 wedstrijden al nadenkt over een vertrek terwijl je nog een contract van 2 jaar hebt. Maar goed, zo werkt het nu eenmaal.
Moet eerst even overleggen met wat maten, die nu ook geen kaart hebben. Ga niet naar binnen, als zij buiten blijven. En heb zelf geen silvercard o.i.d. dus kom volgens mij niet eens met jouw kaart. Bedacht ik net, weet nie of het echt zo is....quote:Op maandag 3 maart 2008 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Happel als je je msn pmt kunnen we het er over hebbe
Tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar hij zit gvd net vier wedstrijden op de bank.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
De kans om bondscoach te worden komt ook maar een keer voorbij. Kan het wel begrijpen dat Van Marwijk daarom kiest voor het bondscoachschap i.p.v. trainer van Feijenoord te blijven.
Ja en? Feyenoord gaat toch akkoord met die (begrijpelijke) clausule, of het nou na 1 dag of anderhalf seizoen was, ze wisten dat dit kon gebeuren. Bert had al een goed fundament gelegd (qua spelers etc.) dus al zou ie per direct vertrokken zijn dan nog had ie Feyenoord een goede dienst bewezen in z'n paar weken bij de club.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik begrijp het ook wel, maar hij zit gvd net vier wedstrijden op de bank.
Klopt, bij uitwedstrijden met vrij vervoer worden zowel de entreekaart als de clubcard gescant, en deze moeten matchen. Althans zo was het de keren dat ik mee ben geweest.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Moet eerst even overleggen met wat maten, die nu ook geen kaart hebben. Ga niet naar binnen, als zij buiten blijven. En heb zelf geen silvercard o.i.d. dus kom volgens mij niet eens met jouw kaart. Bedacht ik net, weet nie of het echt zo is....
Heb nog nooit in het uitvak (met Europese wedstrijden een paar keer) gezeten, dus zou de eerste keer worden. Kärnten was tof. Zat ik lange zijde. Bier werd gewoon op de tribune gebracht.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, bij uitwedstrijden met vrij vervoer worden zowel de entreekaart als de clubcard gescant, en deze moeten matchen. Althans zo was het de keren dat ik mee ben geweest.
Zo kwam ik een keer bijna niet het stadion binnen in Oostenrijk bij het Europacup duel tegen Fc Kärnten, toen had ik een kaart die gekocht was door een vriend met zijn (dus andere) silvercard, en toen werd ik geweigerd bij de poort.
Gelukkig mocht ik na lang aandringen alsnog naar binnen zodat die hele teringreis niet voor niets was geweest.![]()
Gedurft en attractief voetbal is joods.quote:Goed dat Van Marwijk oprot btw. hopelijk laat de volgende trainer het elftal wat gedurfder en attractiever voetbal spelen, maar volgens mij is het goed mogelijk dat Feyenoord in de zoektocht naar een nieuwe trainer bij Ernie Brandts uitkomt, net zo'n behoudend en nuchter type als Van Marwijk.
Nee johquote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Maar verwacht inderdaad dat Feijenoord bij figuren, zoals Brandts uitkomt. God verhoede dat.
Ik dacht dat hij maar een 1-jarig contract had, met een optie voor nog wat jaren?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Triest eigenlijk, dat je na 4 wedstrijden al nadenkt over een vertrek terwijl je nog een contract van 2 jaar hebt. Maar goed, zo werkt het nu eenmaal.
Bron: In de Wandelgangen van voetbalzonequote:Fred Rutten kan daarentegen volgend seizoen bij Feyenoord aan de slag. De coach van FC Twente, ook op het verlanglijstje van Hamburger SV, moet de opvolger worden van de aanstaande bondscoach Bert van Marwijk. (TC Tubantia)
Nee, volgens mij 2 jaar met een optie voor nog een seizoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij maar een 1-jarig contract had, met een optie voor nog wat jaren?
7, maar tis inderdaad wel bizar.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef N.i.c.k het volgende:
. Toen had hij dus rond de 4 officiele wedstrijden met Feijenoord achter de boeg !
Een 2e Koeman. Ook ex-assistent van die boeren en doet het aardig met een andere club.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:19 schreef De.Kromme het volgende:
Rutten zou wel mooi zijn.
Makaay moet veel te veel doen, bij z'n vorige clubs stond hij in de spits en dat was het, doelpunten maken!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:41 schreef De.Kromme het volgende:
Bert heeft gelijk in deze. Makaay is al teveel aan het afbouwen lijkt het.
Opzich prima, maar kom dan wel met een goede trainer aan.quote:Feyenoord neemt de tijd
Rotterdammers op hun gemak op zoek naar nieuwe trainer.
Peter Bosz heeft Bert van Marwijk gisteren niet gefeliciteerd met zijn definitieve aanstelling als bondscoach van het Nederlands elftal. “Dat heb ik al een tijdje terug gedaan, want dit zat er al lange tijd aan te komen natuurlijk”, aldus de technisch directeur van Feyenoord. Dus had Bosz alle tijd om de profielschets voor de nieuwe trainer op te stellen. “Dat proces hebben we inmiddels afgerond.”
De criteria waaraan Van Marwijks opvolger moet voldoen, zijn anders dan de cv-eisen die afgelopen zomer in De Kuip werden opgesteld. “We zitten immers in een totaal andere situatie”, zegt Bosz. Feyenoord begon destijds weer op nul door schoon schip te maken binnen de selectie en naast Van Marwijk spelers als Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay aan te trekken. Nu is er een basis waarop de nieuwe trainer kan voortboorduren. Dus kan er een ander type trainer worden aangetrokken. “Nee, ik ga niet in op welke punten die van ‘opbouwer’ Van Marwijks profielschets afwijkt.”
Over namen wil Bosz het al helemáál niet hebben. Gertjan Verbeek (SC Heerenveen), Martin Jol en Co Adriaanse (beiden clubloos) zijn de meest voor de hand liggende kandidaten. “We gaan er alle tijd voor nemen om een goede opvolger te vinden. Ik ga daar geen tijdfactor aan hangen, want dan word ik daar op den duur keer op keer mee geconfronteerd.”
Ondanks dat Bosz Van Marwijk het bondscoachschap van harte gunt, is hij enigszis teleurgesteld over het vroegtijdige vertrek van de trainer die Feyenoord nieuw leven inblies. “Het is erg jammer, omdat we samen een weg zijn ingeslagen en het karwei niet samen kunnen afmaken. Maar ik verwijt hem niets hoor. We hebben als volwassen mensen afspraken (contract met clausule, red.) gemaakt en daar maakt Bert nu gebruik van. Ik wens hem het allerbeste bij het Nederlands elftal.”
Ik schat hem hoger in dan Koeman, vooral om de voetbalstijl die hij Twente laat spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een 2e Koeman. Ook ex-assistent van die boeren en doet het aardig met een andere club.
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Makaay moet veel te veel doen, bij z'n vorige clubs stond hij in de spits en dat was het, doelpunten maken!
Daar komt hij bij Feyenoord niet aan toe, hij moet meeverdedigen, zich in laten zakken om aanspeelbaar te zijn, dat gaat gewoon tenkoste van z'n spel.
Er lopen 3 creatieve voetballers achter dus hij zou ze niet op hoeven halen, en ik vind het belachelijk dat hij mee moet verdedigen met corners, ik zou altijd 1 man voorin houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.
quote:De Kuip wordt komende zomer verbouwd
Bron: Rijnmond.nl
De Kuip wordt komende zomer verbouwd en krijgt daardoor een iets grotere capaciteit, maar bovenal meer businessstoelen wat meer inkomsten betekent.
De kosten van de verbouwing komen voor rekening van het stadion. Feyenoord gaat meer huur betalen, maar rekent er op dat het door de verbouwing zo'n 3 tot 5 miljoen euro aan extra inkomsten binnen krijgt. Feyenoord zal de extra inkomsten aangrijpen om het elftal verder te versterken.
Ballen ophalen? En dan...?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt. Maar de situatie is nu eenmaal niet anders, Bosz en Van Marwijk wilden persé een debiele kut-Koreaan met heimwee in plaats van een goede balvaste spits naast Makaay. Maar Makaay zal dus zelf harder moeten gaan werken en ballen ophalen.
Wat een hel hé?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Aangezien Feyenoord geen kaarten terug neemt, ga ik aanstaande zondag zelf naar alkmaar
Meer inkomsten is altijd goed natuurlijk, en hoe meer je die dikke bobo's verwend hoe meer geld ze willen investerenquote:
Hier ga ik ook vanuit.quote:,,Feyenoord heeft al lang iemand achter de hand,’’ zegt Been. ,,Je denkt toch niet dat ze zo lang gaan wachten met het zoeken naar een opvolger? Dat zou van weinig visie getuigen. Feyenoord is een megabedrijf, dat echt al wel met een aantal kandidaten een oriënterend gesprek heeft gevoerd. Bij mij zijn ze niet geweest. Vorig seizoen niet en nu niet. De naam Been is alleen door Willem (Van Hanegem, red.) een keer geopperd op tv. Er speelt dus helemaal niets.’’
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |