doe eens normaal zeg, lutserquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Sputnik het volgende:
mooi, dat zwarte mormel heeft niet gewonnen
Als Huub ook kamper is zou het goed kunnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
Is Nikki familie van Huub met die kikkerogen?
Ok danquote:Ik ben aan het werk en moet aan het werk blijven, want heb een deadline
Drink er eentje op mij? En een op Nathalie
daar ben je nu van afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat was het. Kutidols heeft mijn zaterdagen geterroriseerd
Is dat zo logisch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
dat "blauwe jurk mens" is Nikki's zusje, vandaar dat ze zo veel in beeld komt
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Eindelijk weer eens wat leuks doen op zaterdagavond inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee.quote:
Nee normaal zege vier ik mijn leegte op 18-jarige leeghoofden habibies in kroegen en discotheken. Sinds idols 4 lurk ik naar grijze haren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdag
Tuurlijk iets waar ze zelf je hart en ziel in kan leggen en niet die commerciele prut van Idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie al een leuke aanbieding gehad. Ze is me iets te vrolijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |