Kurt NIlson hebben we daar nog iets van vernomen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
Goed gedaan Nathalie 2e worden en wij kunnen genieten van je optredens. Ik kom graag als je disco inferno gaat doen
dudequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sandy was die attitude bitch hoor, Tiffany was het ollie vriendinnetje.
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Nathalie reageert wel erg volwassen, ze is lief
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaatquote:
Waarom zou ze? Ze had al best een goede carriere voor idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he, ze vindt t echt niet erg gewoon.
Poeh nog es dat drakennummer...
Nee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ssst.. er is niemand in dit forum die daar ooit van heeft gehoord.
Ik ben aan hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ga je niet toevallig de kroeg in? Verveel me de pleuris
Ehm... dank je?quote:
al blijven de singles in de winkels liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en meteen een gouden, al dan niet platinum plaat
Boehoe Ik kom voor disco niet voor balladsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wordt alleen verdomd saai als je dat krachtig 5x op een avond hoort. Een ballad kan ze niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |