Die soppende huisvrouwen vinden hem leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef Hockeylotje het volgende:
waarom hij een gouden plaatna die kutsingle?
Ja, maar ik schaamde me er ineens voor. Was fan toen ik 11, 12 jaar oud was, en op mijn dertiende was alles uit mijn kindertijd opeens not done.quote:
Towie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Tony nicht.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
Haddeway.. etc..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
AAAAh, jaloers.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5z5mPNnjJzg.
Niet verder zeggen hoor.
En het was enkele jaren na '95, want toen was ik 9.
Daar was een vriendin van me helemaal gek van. Ik vond het niks, zo'n brede kerel met muppetstem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef Treezz het volgende:
is er een jaren 90 topic?....
wat dacht je van peter andre![]()
Adamski, Snap, Culture Beat.quote:
Nouno sbientje je wil wel veel weten he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danduurde het ook maar 1 liedje?
Da's van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |