je moet scriptschrijver worden jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Zou priceless zijn als Nikki wint, Natalie met Makoma dit nummer re-released, en dan zwaar Nikki van nummer 1 stoot.
Ik geef d'r alleen een kans in Congo met dit nummer... en in Belgie als B4...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Zou priceless zijn als Nikki wint, Natalie met Makoma dit nummer re-released, en dan zwaar Nikki van nummer 1 stoot.
Die denkt altijd dat ze dubbel zoveel publiek heeftquote:
Nee, ze heeft een befjappanner bij haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is ze weer zwanger?
Da's Oya Le Le, maar dat lijkt er op idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef J-net het volgende:
Net of je K3 zit te kijken pfffffff
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:Japan!
Dat was precies wat ik vanmiddag tegen stinkie zei: zeker ook in Japan geweest.
Kende jij haar al dan? Ik niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef de_priester het volgende:
kan iemand mij überhaupt vertellen waarom de hele apenfamilie van nathalie op de bühne staat?
ik bedoel... komop... nikki was nog niet bekend, zij wel. ik vind het nog steeds achterlijk
Ik ga even schijten, wat een nummer zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef thaleia het volgende:
Ah, een kwijlballad. Nu kan Nikki uitpakken.
da´s haar eeuwig zwetend hoofd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat heeft Trijntje een lelijk glimhoofd.
Dat die ook ooit helemaal weg waren van Gerard Joling, so much voor die internationale status dus.quote:
Twee begrafenisbezoekers en een zak zuurtjes, zo zou je het kunnen vergelijjken...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef vw_caddy het volgende:
Nathalie valt een beetje uit de toon met haar outfit.
Ja, daar hebben ze nogal een handje van bij elk nummer eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Svensational het volgende:
En dat gejoel na echt élke zin is ook irritant.
Oh, op die fiets, ik begon me al persoonlijk aangevallen te voelenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat die ook ooit helemaal weg waren van Gerard Joling, so much voor die internationale status dus.
Need I say more?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
De klankkleur in stem van Nikki vind ik mooier dan die van Nijntje. En Nathalie springt er qua uitstraling met kop en schouders bovenuit.
eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Natalie klinkt gewoon beter dan Trijntje!![]()
ja, mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Game set and match Nikki wat mij betreft... Nathalie piept in dit soort nummers veel te veel
Je moest ook poepen vóór de uitzending noobquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even schijten, wat een nummer zeg
Nee, ik spaar het op voor een boutnummer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moest ook poepen vóór de uitzending noob
Heeft die Ewbank dat dan ook geschreven? Offe, gewoon gekocht?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Treezz het volgende:
Gevonden !!
Hello world - belle perez
http://www.youtube.com/watch?v=OfaBZvvL_7M
Uiteraard niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, ik begon me al persoonlijk aangevallen te voelen
Ownee... nu heb je Trijntje Oostblok gemist...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Bij Paul de Leeuw was Hennie Huisman dus dan zap je van ellende meteen weer terug.
Drama.
Paul de L. heeft een eigen topic hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Bij Paul de Leeuw was Hennie Huisman dus dan zap je van ellende meteen weer terug.
Drama.
moet gebotoxt worden, ga je niet zwetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG ja in Boulevard liepen vorige week de straaltjes van haar bovenlip.
heeft ze altijd... als ze ergens op tv te zien is..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG ja in Boulevard liepen vorige week de straaltjes van haar bovenlip.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twee begrafenisbezoekers en een zak zuurtjes, zo zou je het kunnen vergelijjken...
Dat was ooit een songfestival-voorrondeliedjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Treezz het volgende:
Gevonden !!
Hello world - belle perez
http://www.youtube.com/watch?v=OfaBZvvL_7M
Nee nee dat was de aanleiding tot mijn zapgedrag, duh...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ownee... nu heb je Trijntje Oostblok gemist...
Uhuh!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schreef ik Nijntje? Ik kan echt niet multitasken!
zie je , het kwam me gewoon bekend voor..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ooit een songfestival-voorrondeliedje
Dit ishet koor van onder andere Charlene, Nigel en Nikki.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:11 schreef HuubTuub het volgende:
Nigel!?!?!
Die zat ook in datzelfde koorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:11 schreef HuubTuub het volgende:
Nigel!?!?!
geloof me, die kan hier echt niet van genieten... (of staat dit zichzelf niet toe, hoe je het noemen wilt)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[ afbeelding ]
"Ondanks dat je een vrouw bent, kan ik hier erg van genieten!"
vreselijk iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef Karina het volgende:
hehe Nigel inderdaad. Ik houd helemaaaal niet van dat zogenaamd vrolijke gristelijke gedoe.
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik krijg echt jeuk van dit soort teksten.
zet er een paar negers in en klaarquote:
Gordon is gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Gordon heeft er een zeer gezicht van geloof ik.
Nathalie - Hello World en Nikki - River deep mountain high nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, nu mogen er wel weer leuke nummers komen.
Die gaat zich zo overschreeuwen denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:16 schreef BVO het volgende:
De single is de laatste kans voor Nathalie.
alsof die niet ook uit den kerk komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef Perico het volgende:
Vanwege dit door de ChristenUnie gesponsorde wanstaltige intermezzo stem ik nog 10x extra op Nathalie...
En Nathalie is niet 'In den Here' yeah right..... denk niet dat ze daarin voor elkaar onderdoenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef Perico het volgende:
Vanwege dit door de ChristenUnie gesponsorde wanstaltige intermezzo stem ik nog 10x extra op Nathalie...
Ja, ik hap, want eh... weeeeeeer een nummer van Nikki als in/outroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef Svensational het volgende:
Super Duper deed Nikki ook zo tof, toch maar even op 'r stemmen.
Exact mijn gedachte, hier knappen hele volksstammen op af....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef fayle het volgende:
FLIP!
gaat ze ineens god bejubelen. yuk.
daar gaat nikki's aanhang...
Laat die andere 99 'es zien dan?quote:
Raffa was niet gelovig hoor. Die was vroeger een jehova maar dat heeft ze afgezworen, zo zat ze tijdens haar pre-Idolstijd op Sugababes te vertellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Toeps het volgende:
Vorig jaar ook al, en met Xfactor ook al. Het is een komplot!
Stel je voor dat ze weer gaat huilen enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef J-net het volgende:
Hoop dat Nikki met River deep mountain high meer knalt dan vorige keer!
Persoonlijk vind ik het er bij Nikki niet zo dik bovenop liggen... ik vond het bij Sharon Leverworst vele malen irritanter....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Toeps het volgende:
Ja, Nathalie snapt dat Halleluja niet verkoopt. Elke keer in de shows als Martijn er naar vroeg, lulde ze er ook een beetje omheen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef dwergplaneet het volgende:
Dat Ole Ola was oorspronkelijk ook een gospelliedje. Maar de Makoma's zijn zo slim geweest om in de Engelse versie er een vakantieplaat van te maken.
Dit is dat Celine nummer hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze weer gaat huilen enzo.
Zou dat nep over komen en wat als nigel vanachter de bune ook nog even komt snobben. En wat als de cameraman (en regie) weer op haar huilende zusje richt.
Zou dat wat stemmen opleveren of juist aversie?
jij bent in de war met Climb every Mountainquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze weer gaat huilen enzo.
Zou dat nep over komen en wat als nigel vanachter de bune ook nog even komt snobben. En wat als de cameraman (en regie) weer op haar huilende zusje richt.
Zou dat wat stemmen opleveren of juist aversie?
Helemaal gelijk in, maar zij zong tenminste een vrolijk tropisch nummer, zonder 1 Jesus of Oh Lord...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef Koen66 het volgende:
En Nathalie is niet 'In den Here' yeah right..... denk niet dat ze daarin voor elkaar onderdoen
Ah, River Deep Mountain High deed Nikki toen fantastisch. Nadeeltje voor Nathalie dat ze met dat kutnummer moet eindigen. Maar misschien kan zij dat nummer wel redelijk leuk brengen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef Svensational het volgende:
Nathalie - Hello World en Nikki - River deep mountain high nog.
Oh fuck ja gij hebt gelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij bent in de war met Climb every Mountain
Oh excuus ik dacht effe dat Sharon uit de vorige Idols kwam, maar dat was natuurlijk Xfactor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa was niet gelovig hoor. Die was vroeger een jehova maar dat heeft ze afgezworen, zo zat ze tijdens haar pre-Idolstijd op Sugababes te vertellen.
Raffa eindigde ook met de single, en lag tot dan toe achter op Flora in de stand.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ah, River Deep Mountain High deed Nikki toen fantastisch. Nadeeltje voor Nathalie dat ze met dat kutnummer moet eindigen. Maar misschien kan zij dat nummer wel redelijk leuk brengen.
Oja met die 6 gelovige mutsjes waar we nooit meer iets van hebben vernomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Toeps het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffa eindigde ook met de single, en lag tot dan toe achter op Flora in de stand.
Abcesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja met die 6 gelovige mutsjes waar we nooit meer iets van hebben vernomen
denk dat nathalie nog extremer in de here is, heb je bij zwarte mensen heel vaakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En Nathalie is niet 'In den Here' yeah right..... denk niet dat ze daarin voor elkaar onderdoen
Die deed niet mee!! Wel haar zusje (en haar vriend, die jullie allemaal lelijk/irritant vinden, die stond vlak achter Nigel)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef CJ het volgende:
Go go Charlene!
Werd die dag erna in het AD gezegd door de stemmenteler. In totaal 1,5 miljoen stemmen (Raffa 900.000, Flora 600.000), en tot aan de single lag Flora nog voor. Die single deed ze toen zo briljant dat ze als een komeet omhoog schoot, nadat Flora hem eerder in de show nogal verpest had.quote:
Raffa zong Floortje gewoon helemaal de studio uit inderdaad... ik vind Nikki beter dan Nathalie vanavond...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef BVO het volgende:
Maar nee, dit wordt gewoon NIkki. Tijdens IDO3 voelde je het momentum naar Raffa verschuiven, dat zit er nu nog niet in.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik hap, want eh... weeeeeeer een nummer van Nikki als in/outro.
heb ik pas de website nog van gezien, volgens mij zijn het er nu 5....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja met die 6 gelovige mutsjes waar we nooit meer iets van hebben vernomen
aha... dat wist ik niet.... maar ik zie het dit keer niet gebeuren... Nikki zal haar River Deep Mountain High zo goed gaan doen dat Nathalie geen momentum heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Werd die dag erna in het AD gezegd door de stemmenteler. In totaal 1,5 miljoen stemmen (Raffa 900.000, Flora 600.000), en tot aan de single lag Flora nog voor. Die single deed ze toen zo briljant dat ze als een komeet omhoog schoot, nadat Flora hem eerder in de show nogal verpest had.
Vrees ik idd wel. Al biedt de single wel mogelijkheden. Jammer alleen dat Nikki dan dus nog met RDMH komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha... dat wist ik niet.... maar ik zie het dit keer niet gebeuren... Nikki zal haar River Deep Mountain High zo goed gaan doen dat Nathalie geen momentum heeft
Lijkt mij wel. Alleen dat begin stukje al.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Nou, kijken of dit beter klinkt.
Ja en een zoutloze doos... oh nee... dat was ze al vanaf het beginquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef sbientje het volgende:
floortje had ook keelontsteking toen toch?
Ja en lepra, en aids, en en en...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef sbientje het volgende:
floortje had ook keelontsteking toen toch?
Mwoh vind het niet echt beterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef fayle het volgende:
ik hoop zo dat nathalie niet nikki uit de lucht zingt met deze vertolking
Ze is moe denk ik. Ik vind Nikki ook al wat vlak vandaag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Nathalie aan de hand?
Ze knalt veel minder dan ik haar eerder heb zien doen...
Zij maakt het nog veel rommeliger door haar manier van zingen.... Nikki bracht er nog enige structuur in aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Karina het volgende:
Het liedje past wel beter bij Nathalie, maar ik vind het een rommelig kutnummer.
Vind het niksquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is toch wel beter dan Nikki, en zeker niet OTT!
Ehm...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is toch wel beter dan Nikki, en zeker niet OTT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |