je moet scriptschrijver worden jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Zou priceless zijn als Nikki wint, Natalie met Makoma dit nummer re-released, en dan zwaar Nikki van nummer 1 stoot.
Ik geef d'r alleen een kans in Congo met dit nummer... en in Belgie als B4...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Zou priceless zijn als Nikki wint, Natalie met Makoma dit nummer re-released, en dan zwaar Nikki van nummer 1 stoot.
Die denkt altijd dat ze dubbel zoveel publiek heeftquote:
Nee, ze heeft een befjappanner bij haar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is ze weer zwanger?
Da's Oya Le Le, maar dat lijkt er op idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:59 schreef J-net het volgende:
Net of je K3 zit te kijken pfffffff
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:Japan!
Dat was precies wat ik vanmiddag tegen stinkie zei: zeker ook in Japan geweest.
Kende jij haar al dan? Ik niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef de_priester het volgende:
kan iemand mij überhaupt vertellen waarom de hele apenfamilie van nathalie op de bühne staat?
ik bedoel... komop... nikki was nog niet bekend, zij wel. ik vind het nog steeds achterlijk
Ik ga even schijten, wat een nummer zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef thaleia het volgende:
Ah, een kwijlballad. Nu kan Nikki uitpakken.
da´s haar eeuwig zwetend hoofd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat heeft Trijntje een lelijk glimhoofd.
Dat die ook ooit helemaal weg waren van Gerard Joling, so much voor die internationale status dus.quote:
Twee begrafenisbezoekers en een zak zuurtjes, zo zou je het kunnen vergelijjken...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:02 schreef vw_caddy het volgende:
Nathalie valt een beetje uit de toon met haar outfit.
Ja, daar hebben ze nogal een handje van bij elk nummer eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Svensational het volgende:
En dat gejoel na echt élke zin is ook irritant.
Oh, op die fiets, ik begon me al persoonlijk aangevallen te voelenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat die ook ooit helemaal weg waren van Gerard Joling, so much voor die internationale status dus.
Need I say more?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
De klankkleur in stem van Nikki vind ik mooier dan die van Nijntje. En Nathalie springt er qua uitstraling met kop en schouders bovenuit.
eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Natalie klinkt gewoon beter dan Trijntje!![]()
ja, mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Game set and match Nikki wat mij betreft... Nathalie piept in dit soort nummers veel te veel
Je moest ook poepen vóór de uitzending noobquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even schijten, wat een nummer zeg
Nee, ik spaar het op voor een boutnummer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moest ook poepen vóór de uitzending noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |