abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57081315
Ok, allemaal, de OP komt eraan

Maar zullen we dan, in vredesnaam, voor de goede vrede, opnieuw beginnen, frisse start, wederom... gezelligheid de gekste, enzo

[link naar vorige topic]

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:40:17 #2
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57081367
ik ben er klaar voor! Laat de kilo's maar vallen!
The girl that lost her mind
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:43:58 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57081438
Hèhè, daar zijn we weer.

Hier weeg ik nog steeds 81.5 en heb ik nog moeite met het laten gaan van het idee dat ik veel moet sporten en wil afvallen
pi_57081444
Yihaa, feeling strong!!

Vanavond Evy lopen en een beetje licht eten. Da's best uniek voor mijn doen, in het weekend.
pi_57081569
Hier is het zeker een frisse start, ik ben net even naar de stad gewandeld en terug, en dus flink uitgewaaid.

Vanmorgen was mijn weegdag, ik ben de afgelopen maand weer afgevallen, en heb dus net ook weer een mooie trollbead voor mezelf opgehaald.
Jammergenoeg heb ik nog net de 20 kilo niet gehaald, maar dat komt nog wel!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57081627
hier ook een frisse start. lekker uitgewaaid bij ikea met de kilo's zie ik maandag hoe het ermee staat (zal wel meer zijn want ik moet ongesteld worden)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57081672
Wat vinden jullie van het idee om dit topic uitsluitend, zoals bedoeld, als steuntopic te hanteren en dat er daarnaast een kritiektopic wordt geopend?

Met Sonja Bakker hebben we dat toen ook gedaan: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?
pi_57081691
Het waait echt flink hier, allerlei borden die zijn omgewaaid.

Eens kijken of we hier ook met een frisse wind kunnen verder gaan
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:00:33 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57081781
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:55 schreef schatje het volgende:
Wat vinden jullie van het idee om dit topic uitsluitend, zoals bedoeld, als steuntopic te hanteren en dat er daarnaast een kritiektopic wordt geopend?

Met Sonja Bakker hebben we dat toen ook gedaan: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?
Voor wat voor kritiek dan? Op dieet en afvallen in het algemeen of op de manier waarop een specifiek iemand iets doet. Als dat laatste mag, wordt het snel een afkraaktopic vrees ik.
pi_57081786
quote:

hoe zie je dat precies? Dat als mensen hier iets lezen wat ze niet bevalt, ze dan quoten in dat andere topic?
en waar gaat de kritiek dan om? Het soort dieet? Of dat mensen te weinig zouden sporten?

gewoon nieuwsgierig hoor, ik ben bang dat het onderscheid moeilijk te maken wordt
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 maart 2008 @ 15:07:36 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57081877
Een frisse nieuwe start, daar ben ik wel aan toe! Weeg nu 86/87 kilo bij een lengte van 1.70m. Mijn BMI schommelt dus net rond de 30. Ik wil uiteindelijk graag naar een BMI van 25, dat houdt in ongeveer 72 kilo. Dat doel is nu nog te ver weg. Voorlopig wil ik me in eerste instantie richten op minder dan 85 kilo, dan minder dan 80 kilo, minder dan 75 kilo en dan zien we wel weer verder

Strategie... Weer strikter omgaan met eten en vanaf deze week weer met Evi starten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57081881
Nou ja, dat jullie er niet mee lastig worden gevallen en geen verantwoording hoeven af te leggen. Je hebt bijvoorbeeld altijd wel een keer in de zoveel tijd een buitenstander die binnen komt stormen dat een dieet niet werkt. Die kan dan mooi worden doorverwezen naar het kritiektopic. Natuurlijk geen afkraaktopic van op de man te spelen. Meer in de trant van de zin en onzin van dieten ofzo.
pi_57081901
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef schatje het volgende:
Nou ja, dat jullie er niet mee lastig worden gevallen en geen verantwoording hoeven af te leggen. Je hebt bijvoorbeeld altijd wel een keer in de zoveel tijd een buitenstander die binnen komt stormen dat een dieet niet werkt. Die kan dan mooi worden doorverwezen naar het kritiektopic. Natuurlijk geen afkraaktopic van op de man te spelen. Meer in de trant van de zin en onzin van dieten ofzo.
Dat is wel een goed idee
pi_57081960
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef Sjeen het volgende:
Een frisse nieuwe start, daar ben ik wel aan toe! Weeg nu 86/87 kilo bij een lengte van 1.70m. Mijn BMI schommelt dus net rond de 30. Ik wil uiteindelijk graag naar een BMI van 25, dat houdt in ongeveer 72 kilo. Dat doel is nu nog te ver weg. Voorlopig wil ik me in eerste instantie richten op minder dan 85 kilo, dan minder dan 80 kilo, minder dan 75 kilo en dan zien we wel weer verder

Strategie... Weer strikter omgaan met eten en vanaf deze week weer met Evi starten
Sjeen, kleine stapjes werken het lekkerst, tenminste voor mij wel..
Hoever was je eerder met Evi?
pi_57081983
quote:

Ik denk dat dat niet haalbaar is. Onderdeel van steunen is ook mensen op de vingers tikken als ze echt verkeerd bezig gaan. Ik kom hier niet alleen voor knuffels, maar vooral om te horen of ik wel goed bezig ben en om te spieken wat anderen doen en wat daarop wordt gezegd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 15:13:51 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57082010
Hallo

Volgens mij zou niemand hier kunnen hardlopen momenteel

Christans huis is omgewaaid

En dinsdag ga ik naar Aquafit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57082013
Het lijkt mij ook geen goed idee, veel te moeilijk en te verwarrend om dat allemaal te splitsen.
pi_57082029
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet haalbaar is. Onderdeel van steunen is ook mensen op de vingers tikken als ze echt verkeerd bezig gaan. Ik kom hier niet alleen voor knuffels, maar vooral om te horen of ik wel goed bezig ben en om te spieken wat anderen doen en wat daarop wordt gezegd.
Daar heb je ook gelijk in.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 maart 2008 @ 15:15:26 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57082037
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef teigan het volgende:

[..]

Sjeen, kleine stapjes werken het lekkerst, tenminste voor mij wel..
Hoever was je eerder met Evi?
Ik was bij les acht geloof ik. Maar ga toch gewoon weer opnieuw beginnen. Heb ook al een tijdje geen volleybaltraining meer gehad, vanwege gebroken pink Dus gewoon rustig aan beginnen...

Kleine stapjes inderdaad, dat motiveert inderdasd het best
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 15:16:55 #20
13151 crew  Rewimo
pi_57082064
Is je pink weer heel inmiddels?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 maart 2008 @ 15:19:53 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57082113
Niet helemaal... wel uit het gips gelukkig. Nu met klittenband vastgemaakt aan mijn ringvinger. Dat moet nu nog twee weken (al twee weken gehad) en dan voorzichtig weer op eigen kracht. Volleybal dit seizoen niet meer, volgend seizoen (in augustus) langzaam beginnen en liefst met pink aan ringvinger vast...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:24:27 #22
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57082200
yeaah nog 12,4 kilo te gaan!

Ben al sinds dat ik hier ben echt 2 kilo kwijt op een langzaam verantwoordlijk manier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The girl that lost her mind
pi_57082297
Ik ga gewoon meeposten, want ik kan alle steuntjes in de rug gebruiken . Het wil allemaal helamaal niet zo goed gaan als ik zou willen, dus misschien dat erover kletsen helpt .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 15:29:52 #24
13151 crew  Rewimo
pi_57082298
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef Sjeen het volgende:
Niet helemaal... wel uit het gips gelukkig. Nu met klittenband vastgemaakt aan mijn ringvinger. Dat moet nu nog twee weken (al twee weken gehad) en dan voorzichtig weer op eigen kracht. Volleybal dit seizoen niet meer, volgend seizoen (in augustus) langzaam beginnen en liefst met pink aan ringvinger vast...
Hm ja, je moet er niet aan denken dat je er een bal op zou krijgen Balen dat je zo lang niet kunt spelen zeg.

* Rewimo ook jaren gevolleybald heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 15:30:35 #25
13151 crew  Rewimo
pi_57082309
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga gewoon meeposten, want ik kan alle steuntjes in de rug gebruiken . Het wil allemaal helamaal niet zo goed gaan als ik zou willen, dus misschien dat erover kletsen helpt .
Waarom wil het niet? Waar heb je moeite mee?
pi_57082422
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waarom wil het niet? Waar heb je moeite mee?
Discipline, vooral. Ik heb jarenlang een ontzettend slecht eetpatroon gehad, getriggerd door stress. Nu zijn de stressfactoren weggevallen, maar vind ik het héél lastig om m'n eetpatroon te veranderen. En mezelf ertoe zetten om te sporten vergt ook veel moeite. Het is echt een drempel die ik over moet telkens, vooral psychisch denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 15:40:29 #27
13151 crew  Rewimo
pi_57082495
Discipline is een van de moeilijkste dingen. Ik ben er ook slecht in

Het helpt in elk geval wel als je zorgt dat je alleen gezonde dingen in huis hebt. Zo kun je niet de fout ingaan door het eten van dingen waar je achteraf spijt van hebt.

Kun je niet samen met iemand gaan sporten? 't Is best moeilijk om in je eentje de deur uit te gaan. Dan denk je al gauw van: laat maar, volgende keer ga ik wel. Maar als je samen met iemand gaat en er staat dus iemand op je te wachten, dan zeg je minder snel af. En als je eenmaal geweest bent ben je blij dat je gesport hebt
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:42:14 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_57082532
hoi

Ik ben pangsit aan het bakken, dus ik kom in een volgend topic wel terug
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57082645
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Discipline is een van de moeilijkste dingen. Ik ben er ook slecht in

Het helpt in elk geval wel als je zorgt dat je alleen gezonde dingen in huis hebt. Zo kun je niet de fout ingaan door het eten van dingen waar je achteraf spijt van hebt.

Kun je niet samen met iemand gaan sporten? 't Is best moeilijk om in je eentje de deur uit te gaan. Dan denk je al gauw van: laat maar, volgende keer ga ik wel. Maar als je samen met iemand gaat en er staat dus iemand op je te wachten, dan zeg je minder snel af. En als je eenmaal geweest bent ben je blij dat je gesport hebt
Jep, zo weinig mogelijk ongezonde dingen in huis is een goede en is hier ook vaak het geval, het rotte is alleen dat is héél vaak van huis weg ben, en ik ik met regelmaat 4 of 5 uur per dag aan het reizen ben. Dan sta je op de trein te wachten of moet je anderhalf uur killen in de trein, terwijl je net langs alle winkeltjes ben gelopen . Daar zit mijn probleem vooral.

Er is in m'n omgeving helaas niemand die mee kan/wil, dus ik word echt op mezelf aangewezen. Al heb ik nu sinds kort wel een coach van de sportschool die me zou moeten schoppen, en het gaat al iets beter, dus ik heb hoop .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 16:00:53 #30
13151 crew  Rewimo
pi_57082899
Je zou iets van fruit, mueslirepen of liga of zo mee kunnen nemen voor als je trek krijgt onderweg. Altijd beter dan toch maar dat saucijzenbroodje kopen

En een coach helpt misschien ook wel ja, dan denk je ook minder gauw van: laat maar vandaag
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:29:33 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_57083474
Hmm, ik baal een beetje

Ik had pangsitvelletjes gekocht bij de toko toen ik met Yppy naar de huishoudbeurs zou gaan, maar het zijn dus andere velletjes dan ik normaal heb. Mijn pangsit is dus anders

Het ziet er best lekker uit, maar ze zijn dus vetter dan normaal lijkt het wel

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 maart 2008 @ 16:46:46 #32
13151 crew  Rewimo
pi_57083854
Lekker, pangsit

Wel jammer dat het te vet is dan Misschien nog extra deppen met keukenpapier?
pi_57083900
clumsyclown, welkom hier..

Als je zoveel aan het reizen bent op een dag is het een idee om iets van fruit of brood mee te nemen voor onderweg...
En anders die wachtmomenten benutten om een kop thee oid te halen, en op de grotere stations kan je misschien nog wel fruit halen bij een AH to go?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:55:12 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57084055
Sjeen, wat is Evi?
pi_57084444
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeen, wat is Evi?
Hardloopschema Evy, je kan er een topic over vinden in het sportforum
pi_57084782
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeen, wat is Evi?
http://members.lycos.nl/siedje44/ hier te vinden

luister maar eens of je het wat vindt
is dus hardloopschema via de podcast
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:11:51 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57085668
Thanks, nu nog iets om dat mee af te kunnen spelen. Het rent zo rottig met een laptop in je armen.
Ik hou het nog wel even bij zwemmen en wandelen, mijn bekken is nog steeds wiebelig.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:20:36 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57085849
Hoi, hoi...

Zo mijn gezonde maaltje ook weer achter de kiezen.
Wie heeft er een tip om minder te eten? Ik kan met gemakje 2 borden op, en dat doe ik dan ook
Goed kauwen en 10 min. wachten om weer te pakken maar dat helpt niet echt.

Ik heb een haat-liefde verhouding met Evy, ik scheld haar wel eens uit in gedachten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:21:47 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_57085882
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, hoi...

Zo mijn gezonde maaltje ook weer achter de kiezen.
Wie heeft er een tip om minder te eten? Ik kan met gemakje 2 borden op, en dat doe ik dan ook
Goed kauwen en 10 min. wachten om weer te pakken maar dat helpt niet echt.

Ik heb een haat-liefde verhouding met Evy, ik scheld haar wel eens uit in gedachten
Weet je wat helpt? meteen na het eten je tanden poetsen
eetlust
disclaimer
pi_57085920
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eetlust
Wou ik eens goed advies geven hier ben jij me te snel af
pi_57085965
quote:

[..]

eetlust
Oe, da's een goede, die moet ik onthouden. Ik heb sinds kort ook standaard een pakje kauwgom bij me, voor die momenten dat ik automatisch iets te snacken in m'n mond stop zonder echt trek of honger te hebben. Werkt ook goed, vreemd genoeg, zolang je aan het kauwen bent.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:26:15 #42
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57085977
Langzaam eten en na het eerste bord gewoon de afwas gaan doen. Daarna is je eetlust vast over.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:27:05 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_57086004
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oe, da's een goede, die moet ik onthouden. Ik heb sinds kort ook standaard een pakje kauwgom bij me, voor die momenten dat ik automatisch iets te snacken in m'n mond stop zonder echt trek of honger te hebben. Werkt ook goed, vreemd genoeg, zolang je aan het kauwen bent.
Echt? Ik krijg altijd honger van kauwgom. Net of mijn maag verwacht dat na kauwen er automatisch vulling komt
disclaimer
pi_57086129
Ik heb geleerd dat er tussen tandenpoetsen en eten altijd minimaal een half uur moet zitten vanwege zuren en het glazuur. Maar verder gebruik ik dat trucje van tandenpoetsen ook regelmatig, al wacht ik dus eerst een half uurtje.
Kauwgom kauw ik soms ook, maar ik eet dan altijd het hele pakje in 1x
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:36:43 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57086182
c_c, ik ben hier ook idd hevig aan de kauwgom idd.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:41:59 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57086290
quote:

[..]

eetlust
Ow, daar had ik nog niet aan gedacht!
Ga ik MORGEN proberen Thanks

YPPY, tja afwassen dat hoeft niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57087550
Hoihoi
Ik kom ook maar eens weer binnenvallen. Net uit eten geweest en een geniale pannenkoek op (met spek en ragout )

Ik ben momenteel niet zo heel veel online, want ik heb de laptop gesloopt (iets met ongeveer 300 ML hete thee) en na anderhalve dag drogen doet hij nog steeds helemaal niets.
Dus nu moeten we hier in huis samen een computer delen en ben ik dus nauwelijks online. Maar af en toe kom ik natuurlijk wel even doen, anders zou ik jullie ook zo gaan missen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:42:14 #48
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57091436
What the fuck is hier nu weer allemaal aan de hand? Topic gesloten? Heb ik weer wat fout gedaan?

Waarom is mijn topic dicht en deze wel open? *teruglezen gaat*
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_57091484
je hebt wat 'gedoe' gemist Faat
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:02:05 #50
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57092154
hellow dames

allemaal gezellig weer terug ? heb jullie wel gemist gisteren hoor.... ineens iedereen weg, en topic weg... niet leuk dus..

vanmorgen ook al in het slank topic gepost, maar hier ook even vermelden dat ik erg blij ben met mezelf en mijn weegschaal gaat nu echt weer de goede kant op en ben vanaf 14 januari 5,5 kg kwijt best trots op mezelf...

heb mezelf dan ook beloond met nieuwe kleren en heeeeeeel erg blij mee heb ze net al even aan vriendlief geshowd en die vond het ook mooi
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')