Zeker niet opgelegd, daarom zeg ik ook dat zijn weg van politiek en geweld slecht is. Bewustwording is wel goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:10 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat ontreligieuzering vanuit de mensen zelf moet komen en niet moet worden opgelegd.
Hier kan ik mij wel in vinden. Zolang het niet van overheidswege of door middel van geweld wordt opgedrongen. Het doel is opzich niet verkeerd.quote:Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
Het doel zijnde... een vrouw vinden?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Zolang het niet van overheidswege of door middel van geweld wordt opgedrongen. Het doel is opzich niet verkeerd.
Russische vrouwen importeren voor dating en huwelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het doel zijnde... een vrouw vinden?
Presentatie is onderdeel van het middel.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:13 schreef Monidique het volgende:
Nee,. Jij zegt dat het middel (politiek en geweld) fout is, ik heb het over de presentatie.
Geen 6? Zat er teveel belasting op?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb net 5 soorten mini-heli's besteld.
Belasting? Op kadootjes zit geen belasting als je ze vanuit Hong Kong besteld.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:52 schreef Gabry het volgende:
Geen 6? Zat er teveel belasting op?
In Hong Kong is alles belastingvrij.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Belasting? Op kadootjes zit geen belasting als je ze vanuit Hong Kong besteld.
Lang leve globalisatie en gaten in belastingheffing.
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Gabry het volgende:
Het is nog waar ook. Hong Kong heeft geen omzetbelasting.
Ja, dat heb je dan mooi gemist, vriendquote:Op zondag 2 maart 2008 13:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
*()*&*(&^*(^&%^#%#%$^$*&^*(&^*(%^$^$#$@!$%!
Dat gaat allemaal naar tante Rietjequote:Op zondag 2 maart 2008 15:19 schreef Gabry het volgende:
De peilingen zien er goed uit: http://www.peil.nl/?2429
De gevestigde partijen krijgen ervan langs.
weer wordt.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:43 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat de VVD liberaal wordt.
Verkiezingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef Gabry het volgende:
Als het kabinet valt, dan is er maar één mogelijkheid.
Ja.quote:Daarom is de PvdA natuurlijk voorzichting omtrent het ontslagrecht.
En dat het CDA en de PvdA geen coalitie samen gaan vormen. Anders zou het voor niets gevallen zijn en leverde het enkel schade op.quote:
Komend jaar wel, maar de no-claim over 2007 wordt dit jaar uitbetaald (uiterlijk april), en ik kreeg daarvan deze week bericht. Natuurlijk wist ik al dat ik die niet ging krijgen, maar dat wordt dan ook nog even in een persoonlijke brief voorgerekend en gemotiveerd.quote:
Waarom? zou je met deze wetenschap de volgende keer anders beslissen aangaande behandeling?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:23 schreef sigme het volgende:
Voordeel daarvan is dat je dan eens te zien krijgt wat een of andere behandeling gekost heeft.
Vorig jaar kreeg ik 'm niet ivm een bezoekje aan de eerste hulp.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom? zou je met deze wetenschap de volgende keer anders beslissen aangaande behandeling?
Zijn ze allemaal knap daarquote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik 'm niet ivm een bezoekje aan de eerste hulp.
Ik vond het inderdaad erg interessant wat dat halve uurtje daar gekost heeft
2 verpleegkundigen (deels samen, deels apart)
1 co assisten
1 arts (mijn wonden waren zo kut dat de co assistent ze niet mocht hechten)
¤230
Om op jouw tweede vraag in te gaan: Nee, het was het geld meer dan waard (vrouwelijke co assistentes)
Mijn favoriete hobby is het verkooppraatje compleet te laten ontsporen en ze te vertellen over de zegeningen om voor jezelf te werken. Lachen man.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:44 schreef Aoristus het volgende:
ik heb vandaag een gsm gekocht bij de domste puber ooit. Eigenlijk kon het me niet eens wat schelen dat het me 2 jaar geld kost voor een hebbedingetje. Ik vermaakte me gewoon.
Geen idee, heb er maar 1 gezien...quote:
Welke kleur?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:40 schreef Gabry het volgende:
Dat zijn de mogelijke combinaties als er nu verkiezingen zouden zijn. Het is dus hopen dat de VVD kleur bekent.
Ben jij nu ook al zo'n enge rechtseling?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
En dat het CDA en de PvdA geen coalitie samen gaan vormen. Anders zou het voor niets gevallen zijn en leverde het enkel schade op.
Daarnaast is het rechts het eens over het versoepelen van het ontslagrecht.
die gsmwinkeltjes worden al gerund door 'selfmade men'. Tenzij je zelf een tuperwarepraatje hebt, is het denk ik zinloos om zelf energie te gevenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:07 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
Mijn favoriete hobby is het verkooppraatje compleet te laten ontsporen en ze te vertellen over de zegeningen om voor jezelf te werken. Lachen man.
Nee, niet eng, wel rechts en tegen versoepeling van het ontslagrecht. Of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo'n enge rechtseling?
Tegen versoepeling?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, niet eng, wel rechts en tegen versoepeling van het ontslagrecht. Of bedoelde je dat niet?
was dat dan niet terecht?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef Monidique het volgende:
China heeft Madrid ingenomen!
316e en ik moet nog wat extra betalen aan de belastingdienst (9e). God mag weten waarom. Oh ja en natuurlijk nog de parkeervergunning.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef sigme het volgende:
Klapperrrrrrrrrr van de week.
Afvalstoffenheffing & rioolrecht al binnen?
De schade was hier iets boven de 550quote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
316e en ik moet nog wat extra betalen aan de belastingdienst (9e). God mag weten waarom. Oh ja en natuurlijk nog de parkeervergunning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |