ben ik niet met je eens. Omdat:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef tevebe het volgende:
Die voorbumper en achterbumper is typisch sjonnie. Dat er een flinke motor in ligt maakt niet uit.
Sjonniebak![]()
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
- Hij geen oversized bumperts heeft oid. Maar enkel een voor en achter lip
- Hij geen Oversized spoilerts oid heeft.
- Hij geen andere tupperware accesoiers zoals Z3 fenders of Evo motorkap e.d. heeft
- Hij (veeeel) meer cash heeft uit gegeven aan motorisch tuning dan aan optisch.
etc.. etc.. etc..
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:41 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.
Deze gezien? Een Slopel Kadett Station met een VW Golf 3 VR6 blokkie + Turboke.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Boswachter het volgende:
Deze kadett is leuker:
Starten: http://nl.youtube.com/watch?v=sJoNZinCoZY
Burnout 1: http://nl.youtube.com/watch?v=S-W6fNkvy10
Ook leuk: http://nl.youtube.com/watch?v=r0XS1SPZqv4
Eensch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef eevebe het volgende:
de wagen ziet er niet uit.
het blok wat er in ligt en het erin gestoken werk is wel puik
Die bumperlip is juist supersjonnie. Er mag van mij best wat plastic opzitten. Zoals die bak van Raulbouli. Die vind ik wel mooi. Dit is gewoon heel sjonnie. Onze mening verschilt dus. Over 1 ding zijn we het wel eens.. Er is wel het een en ander aan gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
Waarom post je 'm dan hier?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.quote:
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel watquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.
Ik vind het geen sjonniebak, maar de ander weer wel.. Vandaar
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
dan is het nog altijd beter om er een gsi kitje op te zetten of (nog beter) om er een sleeper van te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach jaa, ik heb ergere auto's gezien en ergere kadettjes..
Kadetten hebben van die lelijke koplampen, ik zou ook voor booskijkers gaan. Achterlichten zijn er niet in smoked versies en lexuslooks zijn om van te huilen, dus een spuitbusje achterlichten verf voor 10 doet zijn ding! Ruitenwisser in het midden zou ik niet gedaan hebben, maar oke.. zijn keuze..
en die stickers denk ik eerder dat het sponsers zijn oid.. want damn.. dat is zo lelijk
Afgezien van het feit dat het een Kroaat is, ben ik het met je eens.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
Ach, daar draait het toch ook om?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef eevebe het volgende:
[..]
dan is het nog altijd beter om er een gsi kitje op te zetten of (nog beter) om er een sleeper van te maken.
de bumperkit die er nu op zit is gewoon om te janken.
als die bij het stoplicht zou staan zou ik denken dat het de zoveelste 1.4 sjees kadett is.
tot hij gas geeft natuurlijk maar daar gaat de discussie niet om
Die tdi was niet veel sneller dan een sdiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach, daar draait het toch ook om?
Op de TDI'tje van ons toen had ik SDI stickers op geplakt.. was ook altijd lachen..
Of een vriend van me heeft een Prelude met een 1.3 stickertje er op![]()
(wat al helemaal niet kan eigenlijk)..
Maar is ook altijd lachen als je ineens 3 auto lengtes voor zit
ja hilarisch...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach, daar draait het toch ook om?
Op de TDI'tje van ons toen had ik SDI stickers op geplakt.. was ook altijd lachen..
Of een vriend van me heeft een Prelude met een 1.3 stickertje er op![]()
(wat al helemaal niet kan eigenlijk)..
Maar is ook altijd lachen als je ineens 3 auto lengtes voor zit
wellusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die tdi was niet veel sneller dan een sdi
9 seconden? Heb je er bewijs van of ben je pas bij 50 begonnen met tellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wellus![]()
![]()
![]()
SDI doet van 0 tot 100: 19 sec.
Onze TDI Na de Powerbox net 9 seconden
zeker weten, alleen in de auto.. tank bijna leeg.. niks anders in de auto, toeren draaide ik net 1400RPM, koppeling los, plankgas.. doortrekken tot 4000RPM, en dan steeds schakelen..quote:Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
9 seconden? Heb je er bewijs van of ben je pas bij 50 begonnen met tellen![]()
Irmscher maakte smoked versiesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:Achterlichten zijn er niet in smoked versies
Op m'n Sierra 2.0 had ik ook een 1.6 badge op de achterklep geplakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
n sierra 2.0 is niet langzaam!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Irmscher maakte smoked versies
[..]
Op m'n Sierra 2.0 had ik ook een 1.6 badge op de achterklep geplakt.
Niet dat de 1.6 zoveel langzamer is...
quote:Op zondag 2 maart 2008 02:42 schreef RiKe het volgende:
kwam dit tegen op autoblog...
hoe zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 02:42 schreef RiKe het volgende:
kwam dit tegen op autoblog...
hoe zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:36 schreef tevebe het volgende:
1400rpm? Niet echt een ideale start ofwel?
Nee hoor ook diesels ontkomen niet aan kopel * toerental = vermogenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jawel, want als ik 1700RPM draai, dan de koppeling loslaat dan spin ik direct de begrenzer in
![]()
En als ik vanuit 1400RPM plankgas geef, trek ik op zonder wheelspin en kom ik direct in mijn toerengebied waar de turbo inspringt als het ware en ik direct gebruik maak van al mijn power.. (tja, TDI's hebben juist op lage toeren het meeste vermogen, terwijl bij benzine juist andersom is)
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee hoor ook diesels ontkomen niet aan kopel * toerental = vermogen
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:02 schreef Sjibble het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=xjrgAp82ENc&feature=related
- Dat hij het geluid maakt van een 1.4 ipv een V8quote:Op maandag 3 maart 2008 07:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Geloof het niet zo.
- Dat een blok daar in past;
- Dat die bandjes en veren dat houden;
- Dat de bak en de pook niet op de achterbank liggen;
- Dat het geen automaat is;
- Dat de auto zo ver omhoog komt bij optrekken met 300+ kiklo gietijzer voorin;
- Dat zo'n slap chassis zoveel pk / torque houdt (gaat meteen scheuren in het echie);
- enz.
wat ik wel zo raar vind he, is dat de voorkant zo hoog is en de wielen zo scheef, alsof er geen blok voorin zit..quote:Op maandag 3 maart 2008 07:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Geloof het niet zo.
- Dat een blok daar in past;
- Dat die bandjes en veren dat houden;
- Dat de bak en de pook niet op de achterbank liggen;
- Dat het geen automaat is;
- Dat de auto zo ver omhoog komt bij optrekken met 300+ kiklo gietijzer voorin;
- Dat zo'n slap chassis zoveel pk / torque houdt (gaat meteen scheuren in het echie);
- enz.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:43 schreef 1299 het volgende:
Zeer bruut uiterlijk
http://www.myvideo.nl/watch/3466409
* POTVIS ALERT
Sowieso 'De Grote Beurt', iemand ie je daar voor opgeeft is meer bezig om je te naaien dan je te helpen. Zoals je al zegt, die gaan rustig een 'klassieker' die standaard dient te blijven vern**ken met vage spoilers en allerlei andere onzin.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ZONDE!!!!!
de mazda 323 GT-R
2500 van gemaakt,... daar zijn in de ruim 10jaar dat die auto bestaat al genoeg van gesneuveld....
een unieke 4wd 1.8 turbo wagen... die voor de grote beurt opgeven!!![]()
![]()
geef hem dan aan mij, hoef ik niet meer verder te zoeken!
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef garnage-patrick het volgende:
knetterhard offtopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is een betere / goede GT-R die in goede staat is!
de inmense bumper is voor de inmense intercooler en ver / breedstralers (rally geblaat enz~~)
dus geen stratemakerferrari, gewoon orgineel spul! en ze gaan hard!
Toch valt 185PK wel een beetje tegenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef garnage-patrick het volgende:
hij is nu ook in goede handen,... een jongen die helemaal verlieft is op de mazda 323 bg gt-x en gt-r..
hij heb er al een aantal (7stuks in totaal ofzo) en knapt ze helemaal weer op! op dit moment is ie met 1 of 2 GT-R's bezig![]()
heel ziek
Gelukkig maar dat ze zeldzaam zijn, ik vind ze niet om aan te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Bijzonder zeldzame auto!!! Zeer mooi exemplaar dit!!
Ja maar dat was die speciale versie he. De standaard GT-R had minder. (http://www.mazdafun.com/product%20info%20attributes.htm)quote:Op maandag 3 maart 2008 21:08 schreef garnage-patrick het volgende:
ja hij heeft orgineel 210pk (in japan iig) meer is mogelijk, alleen toen was dat wettelijk de max volgens mij..
maare,... dis wel erg offtopic,... laten we wachten op tuquaz die gaat vast melden dat hij in zijn tdi of almera die auto aan poep had gereden
edit:
206 schijnt.
The BPT is a turbocharged and intercooled variant of the BP. It produced 179 hp (134 kW) and 174 ft·lbf (237 N·m) of torque.
The most powerful version was named the BPD. It is commonly known as the 'big turbo' variant as it utilised a much larger IHI RHF6CB turbocharger. The BPT was used as the basis for the engine, with changes such as sodium filled exhaust valves, larger (and front mounted) intercooler, bigger fuel injectors and stronger engine internals helping to up the performance of the engine to produce 206 hp (154 kW) and 184 ft·lbf (250 N·m). This engine was designed to power Mazda to a world rally championship win, and was thus used in the limited production Mazda Familia GT-R (2200 built) and GTAe (300 built).
bron, wikipedia
-en waarom hij ff doorspoelt bij het optrekkenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:36 schreef osmo het volgende:
[..]
- Dat hij het geluid maakt van een 1.4 ipv een V8
- Dat hij niet eens eventjes de motor filmt
- Dat die hoop roest niet doormidden scheurt bij het accelereren
hahahaha en dan een 1.3 erinquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Turquaz52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150672425
Weer een RX7 minder
Mooie stoelen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Turquaz52 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/150672425
Weer een RX7 minder
quote:
Laten we hopen dat het sarcastisch was...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg jij het of zal ik het zeggen?
Ik hoop dat als je wakker wordt je verstand teruggevonden hebtquote:
Ze kunnen er beter van maken:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:49 schreef raulbouli het volgende:
Eigenlijk moet deze in de eerste post:
[ afbeelding ]
Die stoelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je wakker wordt je verstand teruggevonden hebt.
Die RX7 is wel hard verneukt zeg, hoe haalt ie het in z'n hoofd. En dan vooral die intrieste Supra spoiler, die lelijke velgen
, die lelijke achterlichten
en de rest van de auto
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop dat als je wakker wordt je verstand teruggevonden hebt.
's Ochtends zijn we allemaal een beetje wankelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:11 schreef invine het volgende:
[..]
![]()
Heb mijn verstand alweer gevonden, het was vroeg vanochtend
de stoelen zijn dan weer wel mooi..
quote:maar verder is de in nieuwstaat
haha ja maar ik was de hele dag wankelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
's Ochtends zijn we allemaal een beetje wankel
leuke quote van die RX7:
[..]
Collectief verbod op lexuslook aub...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef j0rrit het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7151467867935024976
lexus IS look bekt niet lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
Lexus IS look bedoel je
Want dit is ook een Lexus en daar lijken ze toch echt niet op hoor
ik had ook een lexus is look op mijn speedfight 2 voor 2 dagenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Supra_Turbo het volgende:
Gewoon IS look... of anders Altezza's (Toyota Altezza)
Of we praten er nooit meer over... laat staan kopen.
Weg met die sjonnie-rommel
En toen zat je zeker te springen in je auto dat je eindelijk eens een sjonniebak had ingehaald of zo?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik zat net nog achter 2 100NX'jes met allerlei plastic not-so-fantastic erop en eraan.
Voordat ik een foto kon maken trok ik er al voorbij.
Wat een slappe hap zeg...
Nee, maar net alsof jij razendsnel bent met die mr2 van je...quote:Op maandag 10 maart 2008 16:55 schreef Supra_Turbo het volgende:
Duidelijk een 100NX rijder.
In welke van de 2 zat jij?
Die lelijke of die nog lelijkere?
Ik moet wel toegeven, het ziet er wel puik uitquote:Op maandag 10 maart 2008 17:07 schreef boegschroef het volgende:
Van een ander forum gehaald:
http://www.2dehands.be/mitsubishi-lancer-evo-replica-35816366.html?afdeling=auto&auto_merk=39&qq=evo&rubriek=auto_be&sort=prijs
[ afbeelding ]
"de motor is nog origineel een 1300cc"
Je gaat al gauw sneller dan een 100nx...quote:Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, maar net alsof jij razendsnel bent met die mr2 van je...
Je gaat al gauw sneller dan een mr2... Dus wat is je punt?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:40 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Je gaat al gauw sneller dan een 100nx...
dat je sneller gaat met een mr2 dan een 100nxquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat al gauw sneller dan een mr2... Dus wat is je punt?
die raceauto van jou is zeker ook zo'n stuk plastic fantastic?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat al gauw sneller dan een mr2... Dus wat is je punt?
Zonder plastic en gechiptuned.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Spamblik het volgende:
Golf IV GTI...
Euhm. Mijn raceauto is een RC-car en niet mijn GTI. Maar dat jullie je belachlijk willen maken door die conclusie te trekken is jullie probleem...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:32 schreef Youp het volgende:
DIT is een raceauto (om een golf voorbeeld te tonen)
[ afbeelding ]
dit zeker NIET
[ afbeelding ]
een raceauto is voorzien van rolkooi (geen "raceland" kooi maar wat degelijks) de nodige motortuning, lichte velgen met niet te vergeten slicks en een goed onderstel. dus kom niet aan met "rode koni's" of "KW variante 2 coilovers"... stom spul voor straatgebruik. en dat is pas het begin van de waslijst...
een golf met een chip is nog minstens 20.000 euro verwijderd van een raceauto.
en ik krijg als antwoord:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef Youp het volgende:
[..]
die raceauto van jou is zeker ook zo'n stuk plastic fantastic?
enquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Spamblik het volgende:
Golf IV GTI...
dus ging ik er vanuit dat DAT jouw raceauto is. nu bllijkt dat je helemaal geen raceauto hebt. wat loop je nou te flamen in een stratenmakers topic met je golf, je symphatiseerd duidelijk met de halfords plastic tuners door ze te steunen en toevallig te proberen een snelle, mooie mr2 af te zeiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zonder plastic en gechiptuned.
nee joh, standaard is lelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:02 schreef eevebe het volgende:
vette bak![]()
zondag was ik op zo'n flut tuning meeting in heerlen. toen had ik t er ook over met en paar man hoe t toch mogelijk is dat sommige mensen zo'n wansmaak hebben.
ik weet dat smaken verschillen maar ik kan het me echt niet voorstellen dat iemand zoiets mooi vind
Het was niet mijn antwoord of wel dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:55 schreef Youp het volgende:
volgensmij vraag ik hier duidelijk naar jouw raceauto...
[..]
en ik krijg als antwoord:
[..]
en
[..]
dus ging ik er vanuit dat DAT jouw raceauto is. nu bllijkt dat je helemaal geen raceauto hebt. wat loop je nou te flamen in een stratenmakers topic met je golf, je symphatiseerd duidelijk met de halfords plastic tuners door ze te steunen en toevallig te proberen een snelle, mooie mr2 af te zeiken.
als je het niet eens bent met de intentie van dit topic moet je gewoon wegblijven
daar sla je de spijker op z'n kop. standaard ford. iets waar designers lang over na hebben gedachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:09 schreef eevebe het volgende:
mja, standaard bumpers zijn ook niet altijd mooi.
op mijn auto heb ik ook andere bumpers gezet maar die vind ik toch wel een stuk smaakvoller dan wat je op sommige meetings tegenkomt.
ik heb originele ford rs bumpers (geen cosworth) op m'n sierra,
ook geen race auto maar ik heb m ook niet als n straaljager uitgebouwd
Die velgen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef eevebe het volgende:
dan doe ik er ook maar gelijk een foto bij.
dit is dus de stijl van "uitbouwen" die ik mooi vind.
het is ook geen "show no go" want het zijn geen cosworth bumpers![]()
op de foto staat ie op de wintervelgen...
[ afbeelding ]
Iets wat je ook echt kunt betalen als 23-jarige...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef Pascal86 het volgende:
Golf gti
Koop dan een echte auto.
[ afbeelding ]
Komt een beetje op hetzelfde neer met lui die op Foxjes rond rijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
Zouden die gasten dat nou totaal niet door hebben dat ze een afschuwelijke auto hebben die eerder lachwekkend is dan impressive ?
Wat is er mis met op een brommer rondrijden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Komt een beetje op hetzelfde neer met lui die op Foxjes rond rijden.
een golf met ander plaatwerk dus?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef Pascal86 het volgende:
Golf gti
Koop dan een echte auto.
[ afbeelding ]
De eigenaar is 22, een maat van mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets wat je ook echt kunt betalen als 23-jarige...
Ga jij nu maar lekker je volvo knuffelen...
Geleased en Duitser.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
De eigenaar is 22, een maat van mij.
Geleasedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geleased en Duitser.
In Duitsland kost dat ding trouwens maar 30.000 en hier 50.000. Appels met Peren verglijken heet dat...
Ze kosten niet voor niks een stuk meer. Maar ik snap niet dat je bezig blijft om Audi met VW te verglijken. Of is een Ferrari bij jou ook hetzelfde als een Fiat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:20 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Geleasedhij heeft een huis in duitsland, en heeft hem zonder lening of lease gekocht.
Ik ben laatst nog bij een volkwagen dealer geweest, en ik vindt dat je bij audi veel meer waar voor je geld krijgt dan bij volkswagen, materialen zijn kut, de deuren maken een harde knal inplaats van een zachte plof, oftewel mensen die snel willen rijden maar niet beter kunnen veroorloven.
trek een willekeurig onderdeel los en er staat "audi vw seat skoda" op. ze delen vaak allemaal de zelfde basis, onderdelen etc. dat ze in een audi wat meer bitumen matjes stoppen en wat betere materialen gebruiken wil niet zeggen dat het "je van het" is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze kosten niet voor niks een stuk meer. Maar ik snap niet dat je bezig blijft om Audi met VW te verglijken. Of is een Ferrari bij jou ook hetzelfde als een Fiat?
Wat is nou je punt, iedereen die geen audi rijdt is een pauper?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:20 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Geleasedhij heeft een huis in duitsland, en heeft hem zonder lening of lease gekocht.
Ik ben laatst nog bij een volkwagen dealer geweest, en ik vindt dat je bij audi veel meer waar voor je geld krijgt dan bij volkswagen, materialen zijn kut, de deuren maken een harde knal inplaats van een zachte plof, oftewel mensen die snel willen rijden maar niet beter kunnen veroorloven.
en ferrari rijders zullen weer hetzelfde zeggen als wat jij nu meld over VW rijdersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:20 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
oftewel mensen die snel willen rijden maar niet beter kunnen veroorloven.
ooit een renault alpina geweest?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Renault, ferrari, porsche achtig iets?
Voordat de eigenaar besloot om de auto nog verder te verneuken wel ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooit een renault alpina geweest?
ik vrees het wel. zo jammer, en zo fout.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooit gehoord van het verder lezen van een topic? Stom ei..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef artemicion het volgende:
[..]
Ooit van een wankelmotor gehoord?
Midlands was er ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:02 schreef eevebe het volgende:
vette bak![]()
zondag was ik op zo'n flut tuning meeting in heerlen. toen had ik t er ook over met en paar man hoe t toch mogelijk is dat sommige mensen zo'n wansmaak hebben.
ik weet dat smaken verschillen maar ik kan het me echt niet voorstellen dat iemand zoiets mooi vind
ben niet echt bekend met die tjoening clubs hier allemaal, maar echt veel heb je niet gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Midlands was er ookheb maar even gepast
Mjahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind er niks stratenmakers aan? gewoon een werkbusje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Peugeot Partner
Eigenaar: Bestratingsbedrijf Jakob v.d. Veen
Land van herkomst: Nederland
Datum: 23 februari 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Racing Expo
Het is wel een echte stratenmakers wagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:34 schreef raulbouli het volgende:
Hij heeft sticker pk's
Dies niet standaard meer. Op de lexuslichten na is de rest wel functioneel...quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:01 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Op de lexuslichten na is de rest wel functioneel...
oke het chroom mag wel weg
Nog steeds bruut..quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
MjahEerste versie Renault A310
Prachtwagens voor hun tijd. Zeldzaam.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die laatst ergens zien staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Dit geloof je toch niet he?
[ afbeelding ]
Dit is een 1000 PK Hennessey Viper. Spot the differences.
is wel een nieuw typequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Dit geloof je toch niet he?
[ afbeelding ]
Dit is een 1000 PK Hennessey Viper. Spot the differences.
Ging mij erom dat Hennessey zelf geen belachelijke 80-laags spoiler met een miljoen wing-end-plates en 100 kilogram chroom nodig heeft op een 1000 PK Viper (die er ook echt wel zijn van de oudere versie).quote:
Tof ! Dan heb je wat aan die peekaas ! Hopelijk zit er niet een orginele versnellingsbak achter ...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas de trekhaak....!
916 is nog lelijker.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:57 schreef eevebe het volgende:
dan koop je al de lelijkste porsche ooit en dan ga je hem ook nog eens verneuken
Foto..quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:01 schreef weasel85 het volgende:
In een straat hier in de buurt staat een Alfa Romeo met eronder wielen van Ferrari!
was dat die met die lekkere vriendin?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Nee het is Asmooh.
Foto's?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef eevebe het volgende:
[..]
was dat die met die lekkere vriendin?
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Nee het is Asmooh.
Is ook zo, check die site maar die hij als naam heeft.quote:
Oh nu komt hij ons dus terug pakken omdat wij hem altijd zo naar behandeld hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Is ook zo, check die site maar die hij als naam heeft.
Kom je terecht op een forum en 3 keer raden welke username daar overal staat.
Als één van de heel erg weinigen ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:12 schreef SimtekF1 het volgende:
en 3 keer raden welke username daar overal staat.
Nog mooier dan die van de boekhouding van Coddington? Dat kan niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die chick van boekhouding bij Coddington is er niks bij
Ik kon het eerst ook niet gelovenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog mooier dan die van de boekhouding van Coddington? Dat kan niet!
Bol en rondquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:04 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik kon het eerst ook niet gelovenMaar dat figuurtje van die chick... rrrrrr
ik was net van plan om ongeveer t zelfde te zeggen. velgen staan wel, alleen die logo's zijn fout...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mooie velgen onder een mooie Alfa, alleen jammer van die Ferrari logo's!
En die pauper woningen
Is dat een turbo vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze gezien? Een Slopel Kadett Station met een VW Golf 3 VR6 blokkie + Turboke.
Wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:35 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/153977181
Ze bestaan nog steeds
Die is echt vetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:17 schreef j0rrit het volgende:
Renault 5 gt turbo getoptjopt voor echte liefhebber.
komt omdat dat dak is ingekort, daardoor lijkt die langer.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:48 schreef Yoda87 het volgende:
op de foto's lijkt ie wel 30 meter lang
Nou ... ik denk niet dat een MR2 genoeg ruimte heeft achterin om serieus met drags mee te doen (het type dragraces die achterwielen aangeven dan)quote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef D-Mon het volgende:
[..]
geen nummerplaat.. dus niet voor op de straat (hoop ik!!) zal wel van een drag racer zijn!
dat is toevallig een serieuze racer met als ik het goed begrijp ruim 470pk...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... ik denk niet dat een MR2 genoeg ruimte heeft achterin om serieus met drags mee te doen (het type dragraces die achterwielen aangeven dan)
Dit is eerder een gevalletje belachelijk. MR2's vind ik echt mooie bakken (alleen dat model) maar ik heb zo m'n twijfels bij dezeslechts een weinig
Ik hoop echter ook voor 'm dat er meer dan 160 pk in zit.
en dan nog ... een wide body kit had niet misstaan als het allemaal echt was (V6?, lol)
En hij doet 'em weg omdat ie niet meer erin past nu?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:17 schreef j0rrit het volgende:
Renault 5 gt turbo getoptjopt voor echte liefhebber.
Goedemorgen zeg, wat een dikke bak.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef Pascal86 het volgende:
Golf gti
Koop dan een echte auto.
[ afbeelding ]
die laguna in je avatar is wel mooiquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg, wat een dikke bak.![]()
Rij je zelf ook zoiets? En zo niet, waar rij je dan wel in?
(moet wel iets raps zijn, wil je een >150Pk of >170Pk triest vinden)
Aangezien het daar over die van mij ging, ik heb 193 PK onder de kap...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ik schat bijna 2 ton.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
En het huidige gewicht is...??
Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, vindt luxe en veiligheid belangrijker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
1206 kilo.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
En het huidige gewicht is...??
En hoeveel koppel heb je dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jouw 13 in een dozijn Golf:
1206 / 193 = 6,25kg per PK
Mijn MR2:
1010 / 170 = 5,94kg per PK
Nuff said
Dat vind ik knap, aangezien in 1999 de Golf 3 VR6 niet meer werd geproduceerd, en een Golf 4 VR6 bestaat niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:12 schreef Pascal86 het volgende:
Een andere vriend had een Golf vr6 uit 1999 en die was teminste nog luxe, leren bekleding en stoelen en dergelijke, tegenwoordig is het alleen maar rommel en zijn het niet meer dan opgevoerde skelters.
Oh.. Je loopt dus gewoon een beetje te patsen met auto's die niet van jou zijn en/of niet hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snelheidsduivel, vindt luxe en veiligheid belangrijker.
ik rij nu een volvo 400 maar omdat ik een andere baan heb gevonden(ik studeer nog trouwens) ga ik binnenkort een S70 kopen, gewoon een 126 pk
Ik vindt de GTI triest omdat hij alleen snel is, ben er laatst nog bij de dealer ingeweest en werd alleen maar verdrietig van het interieur, goedkope materialen en de harde knal die de deur liet.
Een andere vriend had een Golf vr6 uit 1999 en die was teminste nog luxe, leren bekleding en stoelen en dergelijke, tegenwoordig is het alleen maar rommel en zijn het niet meer dan opgevoerde skelters.
Die S3 is van een vriend en is abt gechipped (?) tot 310 pk.
Leren bekleding en stoelen zijn meestal een optie. Die krijg je dus ook gewoon in een Golf GTI hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:12 schreef Pascal86 het volgende:
Ik wordt niet of koud van auto's hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh.. Je loopt dus gewoon een beetje te patsen met auto's die niet van jou zijn en/of niet hebt.
Dat word gecompenseert door hoge toeren en flink korte versnellingen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel koppel heb je dan?
De oude (1.8 turbo) had 225 idd, de nieuwe (2.0 fsi turbo, zoals op die foto) 265.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:59 schreef Daklem het volgende:
Trouwens De Audi S3 heeft standaard 225pk. Dus je wilt zeggen dat hij bijna 100PK extra heeft gekregen door het laten chippen van zn auto!? Dat vind ik ERG knap!![]()
Hahah mensen die denken dat vliegwiel koppel wat zegt over draaimoment aan de wielenquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel koppel heb je dan?
Ze staren d'r eigen blind op koppel aan het vliegwiel en alle hoge toeren motortjes zonder koppel laten ze stof happen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:50 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hahah mensen die denken dat vliegwiel koppel wat zegt over draaimoment aan de wielen
dat je er nog op in gaat vind ik jammerquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ze staren d'r eigen blind op koppel aan het vliegwiel en alle hoge toeren motortjes zonder koppel laten ze stof happen.
Yeah... right
Net alsof PK's het enige zijn wat telt...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ze staren d'r eigen blind op koppel aan het vliegwiel en alle hoge toeren motortjes zonder koppel laten ze stof happen.
Yeah... right
Erg knapquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
193 PK zijn beschikbaar vanaf 2500 toeren en dat gaat door tot 5900 toeren..
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:03 schreef 1299 het volgende:
[..]
Erg knapDus je koppelkromme duikt al in elkaar na 2500 toeren?
![]()
Koppel * toerental = vermogen.. dus als je vermogen zogenaamd constant is moet je koppel dus wel inzakken. In ieder geval totaal niet realistisch.
En PK's zijn zondermeer de meest veelzeggende folderwaarde of ga je soms bij een F1 staan en zeg je dan dat het maar trage dingen zijn omdat ze geen vliegwielkoppel hebben(Toyota RVX-06 V8 740PK 274Nm.. en traag joh
)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Iemand die het snapt!
heerlijk die Vtec
Maakt mij nietzoveel uit waar die pk's vandaan komen. Of van wildere nokkenassen of van een mooie fohn. Persoonlijk vind ik een turbo wat meer mogelijkheden biedenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Iemand die het snapt!
heerlijk die Vtec
Op mijn nieuwe stage/werk (evt.) waar ik binnekort na toe ga hebben ze voornaamlijk N/A motoren. Ecotecjes die zo dusdanig verreweg zijn van eco-gedoe.. Alles hand gemaakt e.d.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:25 schreef 1299 het volgende:
[..]
Maakt mij nietzoveel uit waar die pk's vandaan komen. Of van wildere nokkenassen of van een mooie fohn. Persoonlijk vind ik een turbo wat meer mogelijkheden bieden
Nee, wel broertje van eevebequote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:40 schreef invine het volgende:
even offtopic. maar tevebe toevallig niet zoon van jevebe?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe stage/werk (evt.) waar ik binnekort na toe ga hebben ze voornaamlijk N/A motoren. Ecotecjes die zo dusdanig verreweg zijn van eco-gedoe.. Alles hand gemaakt e.d.
Ik zou er vandaag heen gaan voor eerste dag, alleen ik heb gister ongeluk gehad, mocht niet werke van de doktor
Deze is wel echt heel schraalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
WHAHAHA ... en dan een wietblaadje achterop ... alsof het nog niet duidelijk was dat deze persoon constant stoned is
had beter iets van LSD achterop kunnen doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
WHAHAHA ... en dan een wietblaadje achterop ... alsof het nog niet duidelijk was dat deze persoon constant stoned is
Wat een strontbakquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat deze euh.. "bijzondere" BMW zoveel aandacht krijgt, plaats ik wat meer foto's van deze bolide..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht.Iemand met een normaal verstand doet zoiets toch niet.Ben benieuwd hoe de eigenaar eruit ziet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Omdat deze euh.. "bijzondere" BMW zoveel aandacht krijgt, plaats ik wat meer foto's van deze bolide..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:10 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wat een gedrocht.Iemand met een normaal verstand doet zoiets toch niet.Ben benieuwd hoe de eigenaar eruit ziet.
Ik denk dat het dat laatste is..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij het zien van die hokken.
Heeft de eigenaar geld zat en wil die zo de spot drijven met de Sjonnies, of heeft ie z'n hok zo toegetakelt omdat ie het ook echt mooi vind.
Dat laatste kan ik me gewoon niet voorstellen, dus dan zou het het eerste moeten zijn, toch?
Dankjewel, ik ben aangereden toen ik op de scooter zat door een auto, de aanrijder is doorgereden..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]sterkte & beterschap ... wat ook is kebeurt
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben aangereden toen ik op de scooter zat door een auto, de aanrijder is doorgereden..
Ik ben toen met ambulance naar EHBO gebracht.. (aanrijder gebeld?)..
Godzijdank had ik helm op, want anders waren de barsten niet in mn helm maar in mn kop...![]()
Daarom, altijd helm op
enige wat ik me herriner is piepende banden en een groene auto.. Normaalgesproke herken ik een auto heel snel, maar ik was op dat moment fftjesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]daymn! dat zuigt wel!
Doorrijden na aanrijding gaat jou met een beetje goede juridische ondersteuning een leuke CRX of Prelude opleveren!!!
Heb je last van je nek (zeg ja) ... last van migraine ineens? (zeg ja)
Simpel ... klootzakken mag je straffen, zeker als het uit hun verzekering komt ... als je maar subtiel blijft.
Dude WTF manquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
enige wat ik me herriner is piepende banden en een groene auto.. Normaalgesproke herken ik een auto heel snel, maar ik was op dat moment fftjes![]()
En ik kan niks vergoedkrijgen omdat ik geen bewijs heb..Ze zeggen dat ik net zo goed tegen een boom aangeknald ben..
Maare tja, heb nu 4 vingers gekneust + open en veel schaafwonden.. voorde rest niks![]()
Ik ben de helm echt kk dankbaar.. het is echt een levensredder..![]()
Maarem, als ik die hufter een keer zie of weet ik veel wat.. is ie echt niet van mij af![]()
!!
Idd, daar kunnen de Belgen nog een puntje aan zuigen..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
Tsjemig ... Spain is where cars come to die.
Triest hoor.
Ik vond de trekhaak wel stoer staanquote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef 2cv het volgende:
Tofste aan die BMW op deze pagina is die spoiler.
Ik ook, typte alleen het verkeerde woordjequote:
die velgjes.. ahwwww wat lieff <3quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Supra_Turbo het volgende:
55kW / 125Nm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef xFriendx het volgende:
http://link.marktplaats.nl/155165776
Weet niet goed wat ik er van moet denken. Zelf is het niet mijn ding. Denk wel dat hij enige moeite heeft genomen. An sich is ie nog redelijk strak.
Overigens als ik die advertenties zie zijn die dingen soms nog vrij goedkoop. Helaas noemt men vaak alleen de opties op en ontbreekt er een tekst over de huidige technische staat.
Zo'n auto moet je aan de buitenkant zo standaard mogelijk houden.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef KD-fotografie het volgende:
Tot voor kort had ik niet veel met auto's maar nu ben ik verliefd, we hebben nu een camaro tot onze beschikking en we zitten er stevig aan te denken om er zelf ook een aan te schaffen!
Wel ook in het geel uiteraard!
Maar onze leenbak, nog niet helemaal klaar, pas gespoten en de strips moeten nog teruggeplaatst worden.
[ afbeelding ]
Ikzelf hou meer van de klassiekers, ik vind veel van de moderne uitegebouwde auto's ook heel mooi maar zo'n klassieker heeft voor mij toch een bepaalde uitstraling die mij erg trekt!
Ik zei ook niet dat ik het mooi vind. Ik denk alleen dat de eigenaar er wel wat moeite in heeft gestoken en dat ie op zich nog strak is, oftewel, ik zie geen mega-spoilers of iets in die zin.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:08 schreef 1299 het volgende:
[..]vreselijk gedrocht zeg.. dat je dat nog mooi vind
Thanks.. maarem ik kan me hem toch niet herrineren noch zijn auto.. behalve dus dat ie groen wasquote:Op zondag 23 maart 2008 01:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dude WTF manSterkte en zo.
Ik hoop van harte dat je die doorrijder eens in een donker en stil achteraf-liggend steegje tegenkomt..
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Supra_Turbo het volgende:
55kW / 125Nm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die chrome -lelijjke versie- grill?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het mooi vind. Ik denk alleen dat de eigenaar er wel wat moeite in heeft gestoken en dat ie op zich nog strak is, oftewel, ik zie geen mega-spoilers of iets in die zin.
Voor de rest vind ik er weinig aan, heb weinig op met Golf. Doet vaak zo kil en dood aan.
Hij is nu nieuw en verbeterd verder verkrachtquote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Oud.. die had ik al in het begin in deel 8 of 9 gepost
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hij is nu nieuw en verbeterd verder verkracht
Tja je geeft het antwoord zelf al. Kijk maar naar het topic vanKeessieK (ofzoiets)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij het zien van die hokken.
Heeft de eigenaar geld zat en wil die zo de spot drijven met de Sjonnies, of heeft ie z'n hok zo toegetakelt omdat ie het ook echt mooi vind.
Dat laatste kan ik me gewoon niet voorstellen, dus dan zou het het eerste moeten zijn, toch?
Het ging me meer om die extreme hokken, zoals die zwarte E36 van hierbovenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Tja je geeft het antwoord zelf al. Kijk maar naar het topic vanKeessieK (ofzoiets)
Die is heel blij met zijn Ibiza, terwijl die auto in mijn ogen echt een sjonniebak is. Achja ieder zijn ding.
en die brug danquote:Op maandag 24 maart 2008 21:58 schreef invine het volgende:
die laatste is fotoshop kijk hoe nep ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |