ben ik niet met je eens. Omdat:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef tevebe het volgende:
Die voorbumper en achterbumper is typisch sjonnie. Dat er een flinke motor in ligt maakt niet uit.
Sjonniebak![]()
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
- Hij geen oversized bumperts heeft oid. Maar enkel een voor en achter lip
- Hij geen Oversized spoilerts oid heeft.
- Hij geen andere tupperware accesoiers zoals Z3 fenders of Evo motorkap e.d. heeft
- Hij (veeeel) meer cash heeft uit gegeven aan motorisch tuning dan aan optisch.
etc.. etc.. etc..
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:41 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.
Deze gezien? Een Slopel Kadett Station met een VW Golf 3 VR6 blokkie + Turboke.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Boswachter het volgende:
Deze kadett is leuker:
Starten: http://nl.youtube.com/watch?v=sJoNZinCoZY
Burnout 1: http://nl.youtube.com/watch?v=S-W6fNkvy10
Ook leuk: http://nl.youtube.com/watch?v=r0XS1SPZqv4
Eensch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef eevebe het volgende:
de wagen ziet er niet uit.
het blok wat er in ligt en het erin gestoken werk is wel puik
Die bumperlip is juist supersjonnie. Er mag van mij best wat plastic opzitten. Zoals die bak van Raulbouli. Die vind ik wel mooi. Dit is gewoon heel sjonnie. Onze mening verschilt dus. Over 1 ding zijn we het wel eens.. Er is wel het een en ander aan gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
Waarom post je 'm dan hier?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.quote:
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel watquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.
Ik vind het geen sjonniebak, maar de ander weer wel.. Vandaar
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
dan is het nog altijd beter om er een gsi kitje op te zetten of (nog beter) om er een sleeper van te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach jaa, ik heb ergere auto's gezien en ergere kadettjes..
Kadetten hebben van die lelijke koplampen, ik zou ook voor booskijkers gaan. Achterlichten zijn er niet in smoked versies en lexuslooks zijn om van te huilen, dus een spuitbusje achterlichten verf voor 10 doet zijn ding! Ruitenwisser in het midden zou ik niet gedaan hebben, maar oke.. zijn keuze..
en die stickers denk ik eerder dat het sponsers zijn oid.. want damn.. dat is zo lelijk
Afgezien van het feit dat het een Kroaat is, ben ik het met je eens.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |