ben ik niet met je eens. Omdat:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef tevebe het volgende:
Die voorbumper en achterbumper is typisch sjonnie. Dat er een flinke motor in ligt maakt niet uit.
Sjonniebak![]()
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
- Hij geen oversized bumperts heeft oid. Maar enkel een voor en achter lip
- Hij geen Oversized spoilerts oid heeft.
- Hij geen andere tupperware accesoiers zoals Z3 fenders of Evo motorkap e.d. heeft
- Hij (veeeel) meer cash heeft uit gegeven aan motorisch tuning dan aan optisch.
etc.. etc.. etc..
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:41 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kijk die achterbumper dan. Ik mis alleen het racegaas nog.
Deze gezien? Een Slopel Kadett Station met een VW Golf 3 VR6 blokkie + Turboke.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Boswachter het volgende:
Deze kadett is leuker:
Starten: http://nl.youtube.com/watch?v=sJoNZinCoZY
Burnout 1: http://nl.youtube.com/watch?v=S-W6fNkvy10
Ook leuk: http://nl.youtube.com/watch?v=r0XS1SPZqv4
Eensch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef eevebe het volgende:
de wagen ziet er niet uit.
het blok wat er in ligt en het erin gestoken werk is wel puik
Die bumperlip is juist supersjonnie. Er mag van mij best wat plastic opzitten. Zoals die bak van Raulbouli. Die vind ik wel mooi. Dit is gewoon heel sjonnie. Onze mening verschilt dus. Over 1 ding zijn we het wel eens.. Er is wel het een en ander aan gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
Waarom post je 'm dan hier?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een orginele achterbumper vriend.
Enkel een opplaklip er opgezet... Zonder dat zouden die uitlaten toch zo lelijk uitsteken?
Maar ja, ik vind dat wat plastic wel mag op een auto, zolang je het maar met mate doet en niet complete bumperts op zet, maar gewoon een subtiel lipje bijv...
Dat is mijn mening en mijn smaak, maar zo te zien mag er in jouwn ogen geen gram plastic op een auto. Want dan is het sjonnie
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.quote:
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel watquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
omdat zo te zien meningen enorm verschillen.
Ik vind het geen sjonniebak, maar de ander weer wel.. Vandaar
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Omdat:
- Hij net zo snel is als ie er uit ziet
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
dan is het nog altijd beter om er een gsi kitje op te zetten of (nog beter) om er een sleeper van te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach jaa, ik heb ergere auto's gezien en ergere kadettjes..
Kadetten hebben van die lelijke koplampen, ik zou ook voor booskijkers gaan. Achterlichten zijn er niet in smoked versies en lexuslooks zijn om van te huilen, dus een spuitbusje achterlichten verf voor 10 doet zijn ding! Ruitenwisser in het midden zou ik niet gedaan hebben, maar oke.. zijn keuze..
en die stickers denk ik eerder dat het sponsers zijn oid.. want damn.. dat is zo lelijk
Afgezien van het feit dat het een Kroaat is, ben ik het met je eens.quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een 4 deurs (!) Kadett met booskijkers, zwartgespoten achterlichten, overal zinloze opplakspoilers, enkele ruitenwisser in het midden en rode tekst op de zijkant is dus niet sjonnie in jouw ogen? Dat verklaart wel wat
Al ligt er een Veyron blok met Nitro in ... sjonniebak supremo!
Ach, daar draait het toch ook om?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef eevebe het volgende:
[..]
dan is het nog altijd beter om er een gsi kitje op te zetten of (nog beter) om er een sleeper van te maken.
de bumperkit die er nu op zit is gewoon om te janken.
als die bij het stoplicht zou staan zou ik denken dat het de zoveelste 1.4 sjees kadett is.
tot hij gas geeft natuurlijk maar daar gaat de discussie niet om
Die tdi was niet veel sneller dan een sdiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach, daar draait het toch ook om?
Op de TDI'tje van ons toen had ik SDI stickers op geplakt.. was ook altijd lachen..
Of een vriend van me heeft een Prelude met een 1.3 stickertje er op![]()
(wat al helemaal niet kan eigenlijk)..
Maar is ook altijd lachen als je ineens 3 auto lengtes voor zit
ja hilarisch...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ach, daar draait het toch ook om?
Op de TDI'tje van ons toen had ik SDI stickers op geplakt.. was ook altijd lachen..
Of een vriend van me heeft een Prelude met een 1.3 stickertje er op![]()
(wat al helemaal niet kan eigenlijk)..
Maar is ook altijd lachen als je ineens 3 auto lengtes voor zit
wellusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die tdi was niet veel sneller dan een sdi
9 seconden? Heb je er bewijs van of ben je pas bij 50 begonnen met tellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wellus![]()
![]()
![]()
SDI doet van 0 tot 100: 19 sec.
Onze TDI Na de Powerbox net 9 seconden
zeker weten, alleen in de auto.. tank bijna leeg.. niks anders in de auto, toeren draaide ik net 1400RPM, koppeling los, plankgas.. doortrekken tot 4000RPM, en dan steeds schakelen..quote:Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
9 seconden? Heb je er bewijs van of ben je pas bij 50 begonnen met tellen![]()
Irmscher maakte smoked versiesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:Achterlichten zijn er niet in smoked versies
Op m'n Sierra 2.0 had ik ook een 1.6 badge op de achterklep geplakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Op de TDI'tje van ons toen had ik SDI stickers op geplakt.. was ook altijd lachen..
n sierra 2.0 is niet langzaam!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Irmscher maakte smoked versies
[..]
Op m'n Sierra 2.0 had ik ook een 1.6 badge op de achterklep geplakt.
Niet dat de 1.6 zoveel langzamer is...
quote:Op zondag 2 maart 2008 02:42 schreef RiKe het volgende:
kwam dit tegen op autoblog...
hoe zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 02:42 schreef RiKe het volgende:
kwam dit tegen op autoblog...
hoe zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:36 schreef tevebe het volgende:
1400rpm? Niet echt een ideale start ofwel?
Nee hoor ook diesels ontkomen niet aan kopel * toerental = vermogenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jawel, want als ik 1700RPM draai, dan de koppeling loslaat dan spin ik direct de begrenzer in
![]()
En als ik vanuit 1400RPM plankgas geef, trek ik op zonder wheelspin en kom ik direct in mijn toerengebied waar de turbo inspringt als het ware en ik direct gebruik maak van al mijn power.. (tja, TDI's hebben juist op lage toeren het meeste vermogen, terwijl bij benzine juist andersom is)
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee hoor ook diesels ontkomen niet aan kopel * toerental = vermogen
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:02 schreef Sjibble het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=xjrgAp82ENc&feature=related
- Dat hij het geluid maakt van een 1.4 ipv een V8quote:Op maandag 3 maart 2008 07:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Geloof het niet zo.
- Dat een blok daar in past;
- Dat die bandjes en veren dat houden;
- Dat de bak en de pook niet op de achterbank liggen;
- Dat het geen automaat is;
- Dat de auto zo ver omhoog komt bij optrekken met 300+ kiklo gietijzer voorin;
- Dat zo'n slap chassis zoveel pk / torque houdt (gaat meteen scheuren in het echie);
- enz.
wat ik wel zo raar vind he, is dat de voorkant zo hoog is en de wielen zo scheef, alsof er geen blok voorin zit..quote:Op maandag 3 maart 2008 07:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Geloof het niet zo.
- Dat een blok daar in past;
- Dat die bandjes en veren dat houden;
- Dat de bak en de pook niet op de achterbank liggen;
- Dat het geen automaat is;
- Dat de auto zo ver omhoog komt bij optrekken met 300+ kiklo gietijzer voorin;
- Dat zo'n slap chassis zoveel pk / torque houdt (gaat meteen scheuren in het echie);
- enz.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:43 schreef 1299 het volgende:
Zeer bruut uiterlijk
http://www.myvideo.nl/watch/3466409
* POTVIS ALERT
Sowieso 'De Grote Beurt', iemand ie je daar voor opgeeft is meer bezig om je te naaien dan je te helpen. Zoals je al zegt, die gaan rustig een 'klassieker' die standaard dient te blijven vern**ken met vage spoilers en allerlei andere onzin.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ZONDE!!!!!
de mazda 323 GT-R
2500 van gemaakt,... daar zijn in de ruim 10jaar dat die auto bestaat al genoeg van gesneuveld....
een unieke 4wd 1.8 turbo wagen... die voor de grote beurt opgeven!!![]()
![]()
geef hem dan aan mij, hoef ik niet meer verder te zoeken!
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef garnage-patrick het volgende:
knetterhard offtopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is een betere / goede GT-R die in goede staat is!
de inmense bumper is voor de inmense intercooler en ver / breedstralers (rally geblaat enz~~)
dus geen stratemakerferrari, gewoon orgineel spul! en ze gaan hard!
Toch valt 185PK wel een beetje tegenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef garnage-patrick het volgende:
hij is nu ook in goede handen,... een jongen die helemaal verlieft is op de mazda 323 bg gt-x en gt-r..
hij heb er al een aantal (7stuks in totaal ofzo) en knapt ze helemaal weer op! op dit moment is ie met 1 of 2 GT-R's bezig![]()
heel ziek
Gelukkig maar dat ze zeldzaam zijn, ik vind ze niet om aan te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Bijzonder zeldzame auto!!! Zeer mooi exemplaar dit!!
Ja maar dat was die speciale versie he. De standaard GT-R had minder. (http://www.mazdafun.com/product%20info%20attributes.htm)quote:Op maandag 3 maart 2008 21:08 schreef garnage-patrick het volgende:
ja hij heeft orgineel 210pk (in japan iig) meer is mogelijk, alleen toen was dat wettelijk de max volgens mij..
maare,... dis wel erg offtopic,... laten we wachten op tuquaz die gaat vast melden dat hij in zijn tdi of almera die auto aan poep had gereden
edit:
206 schijnt.
The BPT is a turbocharged and intercooled variant of the BP. It produced 179 hp (134 kW) and 174 ft·lbf (237 N·m) of torque.
The most powerful version was named the BPD. It is commonly known as the 'big turbo' variant as it utilised a much larger IHI RHF6CB turbocharger. The BPT was used as the basis for the engine, with changes such as sodium filled exhaust valves, larger (and front mounted) intercooler, bigger fuel injectors and stronger engine internals helping to up the performance of the engine to produce 206 hp (154 kW) and 184 ft·lbf (250 N·m). This engine was designed to power Mazda to a world rally championship win, and was thus used in the limited production Mazda Familia GT-R (2200 built) and GTAe (300 built).
bron, wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |