motorkapslotjes uit de racerij... leuk op een raceauto maar als je niet wilt dat jan en alleman je motorkap open kan maken op straat niet echt ideaal... daarom heeft de vorige eigenaar ook het normale motorkapslot laten zitten.... zodat deze slotjes ook nog eens 0 nut hebben...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat zijn die knobbels voor op de motorkap? Zijn ze orgineel?
zeer fraaiquote:Op maandag 17 maart 2008 21:38 schreef johnwoo het volgende:
Ik zeg JDM taillights erop!
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)2QQitemZ350034823827
nope, gewoone goedkope kitsch...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wtf zijn die achterlichtjes op de achterklep.Werken die ook? Of zijn die gewoon geplakt?
Een originele hoeft niet van de ondergang gered te worden, deze wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef Stefan740 het volgende:
Waarom niet langer gezocht op voor originele?
niksquote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef invine het volgende:
wat is er mis met dat leder?
Frank heeft ook genoeg ervaring met raamfolie, maak je geen zorgen. hij heeft de zelfde autotechnische achtergrond als ikquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:30 schreef raulbouli het volgende:
Raamfolie is echt een kutklus om goed eraf te krijgen... been there...done that.. enz
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef Stefan740 het volgende:
Waarom niet langer gezocht op voor originele?
precies, een originele hoeft niet gered te worden. daarbij viel er genoeg van de prijs af te krijgen omdat het ding foeilelijk is (hij heeft niet te veel gelopen en is verder best netjes). hij stond trouwens bij een garagebedrijf, het was een inruiler. de vorige eigenaar had je waarschijnlijk niet aan zijn verstand kunnen brengen dat het ding oerlelijk is....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Een originele hoeft niet van de ondergang gered te worden, deze wel.
Eigenlijk zou je de vorige eigenaar foto's van het eindresultaat moeten sturen straks.Lijkt me een subtiele hint.
Ik kreeg het er bij m'n vorige auto zo vanaf nadat ik een bekeuring van de politie kreeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:30 schreef raulbouli het volgende:
Raamfolie is echt een kutklus om goed eraf te krijgen... been there...done that.. enz
jep... is alleen voorzien van "racegaas" (dat ik dat woord ooit zou gebruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:33 schreef MikeyMan het volgende:
Is die neus origineel, of niet? Ziet er op de een of andere manier vreemd uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |