Dat blauwtand werkt iig stukke beter, toetsenbord reageerd echt prima!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat denk je? Zou ik die ook voor mijn desktop kunnen gebruiken?
Je hebt een PM dracuquote:
Nee niet veel, vandaag weer erg veel pijn... weer niet gamen dus hahahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef draculettetje het volgende:
is het ook voor je pols een verbetering?
Dat was idd wel snel ja hahahahquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had hem gezien, jij ook!
dank
zolang het maar gezellig is ha haquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was idd wel snel ja hahahah
Lynda is weer lekker aangeschoten op haar werk ofzo hahaha
idd! Maar ik ga weer even mijn film verder kijken, ik was hier alleen even om die PM naar je te sturen hahaha Mocht ik je niet meer spreken vandaag, alvast weltruste dracu, en doe Lynda de groete van me!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang het maar gezellig is ha ha
zal ik doen! en dank je jij ook weltrusten!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd! Maar ik ga weer even mijn film verder kijken, ik was hier alleen even om die PM naar je te sturen hahaha Mocht ik je niet meer spreken vandaag, alvast weltruste dracu, en doe Lynda de groete van me!
Ik heb de klok van half 3 nog gezien, en nu wakker... das ook vroegquote:
mogguh WL!quote:
* Dr.Droxz geeft WL een goede bak koffie!quote:
ik weet eigenlijk niet hoe laat het was, ook zoiets.....quote:Op zondag 2 maart 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb de klok van half 3 nog gezien, en nu wakker... das ook vroeg
okequote:Op zondag 2 maart 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft WL een goede bak koffie!
Goed bezig, meer plaatjes!
Voel me een stuk beter dan gisteren,quote:Op zondag 2 maart 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet hoe laat het was, ook zoiets.....
hoest nu?
deze gast heeft het pas slecht hahaquote:Op zondag 2 maart 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
arme fanny
hahahahaquote:
hahaquote:Op zondag 2 maart 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Doet me denken aan dat stukje van die oma in de trein met "optyfen ouwe graftak"
[ afbeelding ]
F1, F1, F1quote:Op zondag 2 maart 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een eigenwijze dokter.....quote:Op zondag 2 maart 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voel me een stuk beter dan gisteren,
alleen die tering pols werkt nog niet mee....
*denk iets over eigenwijs - dokter*
ja lekker, moet ff wakker worden hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
F1, F1, F1
zo, nog maar ff een bak koffie pakken, WL nog een bakkie?
lijkt me werkelijk dood engquote:Op zondag 2 maart 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze gast heeft het pas slecht haha
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schuift nog een bak koffie WL's kant op!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker, moet ff wakker worden hoor
eetze!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff ontbijten enzo!
ik ben te wakker!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift nog een bak koffie WL's kant op!![]()
Heb hier ook maar muziek aangezet, wakker worden wil nog niet lukken hahaha
Normaal slaap ik ook nog om dit tijdstip hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben te wakker!
alleen naast me wil het nog niet lukken.....
Ik heb gisteren bij de hele dag op mijn bed gelegen,quote:Op zondag 2 maart 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
ik slaap vanmiddag gewoon nog weer even
ow hier nog de was en boodschappenquote:Op zondag 2 maart 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de hele dag op mijn bed gelegen,
dus ik vandaag maar wat actiefs doen
*moet nog opruimen enzo, heulemaal geen zin in*
Uurtje of 6, maar het is nog best druk vandaagquote:Op zondag 2 maart 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij moest werken het weekend he....
tot hoe laat nog?
lijkt me fijner dat je in ieder geval wat te doen hebt als je dan toch het weekend moet werken!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uurtje of 6, maar het is nog best druk vandaag
Thnx, gaat helemaal goedkomen hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me fijner dat je in ieder geval wat te doen hebt als je dan toch het weekend moet werken!
nog 4 uurtjes, kom op Smokez je kan het!
Mogguh draakjequote:Op maandag 3 maart 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |