Voel me een stuk beter dan gisteren,quote:Op zondag 2 maart 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet hoe laat het was, ook zoiets.....
hoest nu?
deze gast heeft het pas slecht hahaquote:Op zondag 2 maart 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
arme fanny
hahahahaquote:
hahaquote:Op zondag 2 maart 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Doet me denken aan dat stukje van die oma in de trein met "optyfen ouwe graftak"
[ afbeelding ]
F1, F1, F1quote:Op zondag 2 maart 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een eigenwijze dokter.....quote:Op zondag 2 maart 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voel me een stuk beter dan gisteren,
alleen die tering pols werkt nog niet mee....
*denk iets over eigenwijs - dokter*
ja lekker, moet ff wakker worden hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
F1, F1, F1
zo, nog maar ff een bak koffie pakken, WL nog een bakkie?
lijkt me werkelijk dood engquote:Op zondag 2 maart 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze gast heeft het pas slecht haha
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schuift nog een bak koffie WL's kant op!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker, moet ff wakker worden hoor
eetze!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff ontbijten enzo!
ik ben te wakker!quote:Op zondag 2 maart 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift nog een bak koffie WL's kant op!![]()
Heb hier ook maar muziek aangezet, wakker worden wil nog niet lukken hahaha
Normaal slaap ik ook nog om dit tijdstip hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben te wakker!
alleen naast me wil het nog niet lukken.....
Ik heb gisteren bij de hele dag op mijn bed gelegen,quote:Op zondag 2 maart 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
ik slaap vanmiddag gewoon nog weer even
ow hier nog de was en boodschappenquote:Op zondag 2 maart 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de hele dag op mijn bed gelegen,
dus ik vandaag maar wat actiefs doen
*moet nog opruimen enzo, heulemaal geen zin in*
Uurtje of 6, maar het is nog best druk vandaagquote:Op zondag 2 maart 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij moest werken het weekend he....
tot hoe laat nog?
lijkt me fijner dat je in ieder geval wat te doen hebt als je dan toch het weekend moet werken!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uurtje of 6, maar het is nog best druk vandaag
Thnx, gaat helemaal goedkomen hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me fijner dat je in ieder geval wat te doen hebt als je dan toch het weekend moet werken!
nog 4 uurtjes, kom op Smokez je kan het!
Mogguh draakjequote:Op maandag 3 maart 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |