dank en gefeliciteerd met de overwinnigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Sgele het volgende:
Zo...net terug uit het stadionNAC - Sparta 3-0
Nou nog even wat drinken, de hond uitlaten en dan naar bed, want morgen vroeg naar het vliegveld.
Draakje, ik lees net het stuk van je knieSucces daarmee, ik hoop in dit geval dat het overbelast is en dat het verder niet te veel gevolgen heeft!
Ik meld me zodra ik een internet verbinding gevonden heb in Boekarest![]()
Jep, sigaretten verkopen, musicstore in store, inkt vullen, dvd's polijsten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ik al wel gezien, maar dank
doen ze bij jullie nu ook zo veel neven activiteiten?
bij ons ook, ook service punt van dhl enzo, ach ja ze moeten ook wat hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, sigaretten verkopen, musicstore in store, inkt vullen, dvd's polijsten.
Ze gaan zelfs een bezorgsevice opzetten... Jaja. Ze hebben alleen nog niemand gevonden met een brommer die dat wil doen
Oh, dat zijn wij dan weer niet. Teveel zooi voor te weinig geld en we hebben er de ruimte niet voor, door de musicstore die we nu hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij ons ook, ook service punt van dhl enzo, ach ja ze moeten ook wat he
alleen dat inktvullen
ben blij dat ik dat nooit echt heb hoeven doen in ieder geval!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat zijn wij dan weer niet. Teveel zooi voor te weinig geld en we hebben er de ruimte niet voor, door de musicstore die we nu hebben.
Dat inkt vullen ja...
Pokkezooi dat dat geeft. En als je neit uitkijkt loop je weer 4 dagen met blauwe vingers rond...
Ik doe het ook bijna nooit gelukkig! Het is dan wel weer handig om even snel zelf je cartridge bij te vullen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben blij dat ik dat nooit echt heb hoeven doen in ieder geval!
ja dat wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe het ook bijna nooit gelukkig! Het is dan wel weer handig om even snel zelf je cartridge bij te vullen...
ha ha was ik ook mee bezig!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef Lindytje het volgende:
En nu ga ik even de laptop uit doen en kijken naar de uitslag van Idols!
Fijn weekend nog!!
Dat blauwtand werkt iig stukke beter, toetsenbord reageerd echt prima!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat denk je? Zou ik die ook voor mijn desktop kunnen gebruiken?
Je hebt een PM dracuquote:
Nee niet veel, vandaag weer erg veel pijn... weer niet gamen dus hahahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef draculettetje het volgende:
is het ook voor je pols een verbetering?
Dat was idd wel snel ja hahahahquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had hem gezien, jij ook!
dank
zolang het maar gezellig is ha haquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was idd wel snel ja hahahah
Lynda is weer lekker aangeschoten op haar werk ofzo hahaha
idd! Maar ik ga weer even mijn film verder kijken, ik was hier alleen even om die PM naar je te sturen hahaha Mocht ik je niet meer spreken vandaag, alvast weltruste dracu, en doe Lynda de groete van me!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang het maar gezellig is ha ha
zal ik doen! en dank je jij ook weltrusten!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd! Maar ik ga weer even mijn film verder kijken, ik was hier alleen even om die PM naar je te sturen hahaha Mocht ik je niet meer spreken vandaag, alvast weltruste dracu, en doe Lynda de groete van me!
Ik heb de klok van half 3 nog gezien, en nu wakker... das ook vroegquote:
mogguh WL!quote:
* Dr.Droxz geeft WL een goede bak koffie!quote:
ik weet eigenlijk niet hoe laat het was, ook zoiets.....quote:Op zondag 2 maart 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb de klok van half 3 nog gezien, en nu wakker... das ook vroeg
okequote:Op zondag 2 maart 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft WL een goede bak koffie!
Goed bezig, meer plaatjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |