Ja, dan duurt de dag nķg langer.quote:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Uhm, jahwel. Maar wat doet dat de dag snel gaan?
Ik wil dolgraag. Maar ik heb niet zoveel te doen. Meneertje!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.
Hallééé!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, dan gaan we gewoon een dansje maken
wel goed hoorquote:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel goed hoor
Vanavond weer naar Oostenrijk
Alleen de rest van de tijd heb ik niet zo veel te doen, en dat irriteerd mn ouders weer, die dat weer 'afreageren' op mij
Hee, hier waren we vorige week ook alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
ik ga ook zo sportenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
Ik heb ook al honger.quote:
Elke week het zelfde ritueel he.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, hier waren we vorige week ook al
Grote jongen.quote:
Hey meis.quote:
Pak ook een broodje!quote:
Hou eens op over dat zonnetje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef Ynske het volgende:
zo geen zin om te gaan werken, tis lekker in tzonnetje hier
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou eens op over dat zonnetje.Hier is geen zon.
Dat moet de wolkbreuk van 11:20 zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
O verrek, wat zie ik hier opeens doorkomen.
gaat dat samen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond weer naar Delft![]()
Weer gratis pizza
Weer gratis bier
Weer Kennis opdoen![]()
Weer 140 declarabele spoorkilometers
kan je niet met je laptop op het dak gaan zitten daar ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werken
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.quote:
Kan ook jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.
Je moet ff al die idioten uit KPD trappen hee, je gaat echt met de verkeerde mensen omquote:
Een Bengeltjequote:
Ik heb m'n bammetjes alweer opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het iig lunchtijd.
Ja, dat kan ik wel zeggen. Maar dat kan ik wel BLIJVEN zeggen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, das lekker. Kun je niet zeggen dat Piet Puk al een account heeft?
Dat sucks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat kan ik wel zeggen. Maar dat kan ik wel BLIJVEN zeggen.
Er heerst hier een soort nationaal volksvermaak, dat heet EERST zeiken, DAN kijken. Zeker een kwart van de calls die ik hier behandel gaat over *problemen* die helemaal niet bestaan, zoals dit. Hoe dat kan? Geen idee
Jep. Maar ik moet me er gewoon niet zo over opwinden, want veranderen gaat het toch nietquote:
Laten we de foto's er weer bij zoeken, kan ze fok ook weer aan gaan klagenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jerney Kaagman in opspraak
Nou, en da's niet voor het eerst
ja, hehe, bleke muts. Of zo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laten we de foto's er weer bij zoeken, kan ze fok ook weer aan gaan klagen
Leuke naaktfoto's van Jerney? Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen er niet gewoon leuke foto's gepost worden dan
Foto's van leuke mensen danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuke naaktfoto's van Jerney? Ik dacht het niet
Niet iedereen vindt dezelfde mensen leuke mensenquote:
Ik vind iedereen liefquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dezelfde mensen leuke mensen.
Nee. Maar dan ook niet lief. Zou je toch denken. Ik weet het ook niet. Ik lul maar watquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
want niet iedereen is leuk?
Geeft niks, hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik lul maar wat
van Fles bedoel je?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Geeft niks, hebben we allemaal wel eens last van.
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar dan ook niet lief. Zou je toch denken. Ik weet het ook niet. Ik lul maar wat
Ik heb niet echt weekend dit weekendquote:
Dag Flesjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mazzel alemaal, ik ga er vandoor. Verwacht me niet meer vandaag
Weer naar het rijk in het Oosten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt weekend dit weekend
Zit over 1,5 uur alweer in de bus!
Jupquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer naar het rijk in het Oosten?
Trein zequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mazzel alemaal, ik ga er vandoor. Verwacht me niet meer vandaag
Coolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
Hochfilzen, Brück an der Grossglocknerstrasse (maar dan met ringel-s), Filzmoos en Hinterglem
Geloof ik
gut daar ben ik ooit geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
Hochfilzen, Brück an der Grossglocknerstrasse (maar dan met ringel-s), Filzmoos en Hinterglem
Geloof ik
Tof. Ik kijk niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
oeh zometeen een extra journaal op 1 iets met Balkenende
ben benieuwd
En? Wilders al dood?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd
Dat is al geweest dus, wat was er in?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd
ik zie niets op teletekst....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al geweest dus, wat was er in?
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wildersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al geweest dus, wat was er in?
Was daar een extra journaal voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wilders
heb niet alles meegekregen
t gaat iig om de belangen van Nederland
dat was al afgelopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was daar een extra journaal voor
Was op het normale journaal al niet interessant
youtube en die internetsite van hem te DDossenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wilders
heb niet alles meegekregen
t gaat iig om de belangen van Nederland
Hier in nijmegen ligt ie vaak zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:11 schreef Ynske het volgende:
ik wil Mario & Sonic Olympische Spelen hebben!!!
maar kan m niet vinden
Ik heb het net op het 6 uur journaal gezien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was al afgelopen
en t duurde te lang om te wachten op t nieuwe
Ah, tof. En dat moest op tv omdatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het net op het 6 uur journaal gezien.
Samenvatting, we gaan allemaal dood door boze moslims
We dan op tijd de camera's klaar hebben om het op te nemenquote:
Ik heb lekker wel pizza gegetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen lezing, geen pizza, geen borrel
Wel spoorkilometers, en bier. En weekend
In Snolft ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
het goot van de lucht?
dr zijn er ook 2 getrouwd vandaagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef marcb1974 het volgende:een fokkeresje. Nog 1 die wij hier kennen ook?
Je hebt iig je km's weer
Minimaal 4 als het goed isquote:
wie zijn die andere 2 dan?quote:
airwin en missmsxquote:
Waarschijnlijk niet, behalve Ynske danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef marcb1974 het volgende:een fokkeresje. Nog 1 die wij hier kennen ook?
hmmm, vrouwelijk?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, behalve Ynske dan
Nee, Toeps. Dus niet Troel. Hadden we t eerder al overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
hmmm, vrouwelijk?
pff, waar woont ze?
was t An soms?
aaah toepsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Toeps. Dus niet Troel. Hadden we t eerder al over
onze pr0n chief is weer op de hoogte hoorquote:
2 andere fokkers. Ik ken ze persoonlijk niet, maar ik weet dat er meer waren die deze dag gebruiken. Wel handig, kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .quote:
jah, welke andere twee fokkers dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 andere fokkers. Ik ken ze persoonlijk niet, maar ik weet dat er meer waren die deze dag gebruiken. Wel handig, kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .
Als je alle klonen van die twee gaan noemen dan zijn we nog even bezig....quote:
Even opzoeken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, welke andere twee fokkers dan?
Wat een L0esoes. Trouw dan NIETquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .
met Margaquote:
daar heb je idd gelijk inquote:
Nou heb ik niks met goederen, maar dat rijmt wel op Shimms, de bekende vier-assige huifwagen, wie kent hem nietquote:
Die had ik in marklin formaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik niks met goederen, maar dat rijmt wel op Shimms, de bekende vier-assige huifwagen, wie kent hem niet. Hier een variatie die ook nog rijmt, de Shimmns:
[ afbeelding ]
He, ik heb het niet verzonnen.quote:
Ik heb overigens een echte Railion Shimms in HO ergens in een doos liggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Die had ik in marklin formaat
Ik weet dat het een merk is, ik was alleen het formaatnaampje vergeten, het is 10 jaar terugquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb overigens een echte Railion Shimms in HO ergens in een doos liggen
Märklin is een merk. Een verkeerd merk ook nog, maar dat terzijde
Ach ja, het is hetzelfde gezeik alsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
dat gezeik marklin vs fleischmann heb ik nooit begrepen.
Maar er zijn uiteraard nog meer opticiensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
er is alleen "Anders"
Ik had ook een fleischmann. Vooral omdat daar een groot deel erfenis in zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat het een merk is, ik was alleen het formaatnaampje vergeten, het is 10 jaar terug
prima merk overigens, dat gezeik marklin vs fleischmann heb ik nooit begrepen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar er zijn uiteraard nog meer opticiens
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doosquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had ook een fleischmann. Vooral omdat daar een groot deel erfenis in zat
Prul is datquote:
Hup, dit weekend slecht weer, opbouwen die hap.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doos
oh ja, crap iddquote:
ja, en dan? Kan ik weer een maand niet stofzuigenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
Hup, dit weekend slecht weer, opbouwen die hap.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dan? Kan ik weer een maand niet stofzuigen
Da's ook crap, Anders crapquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, crap idd
hee maar wacht eens, dan geldt dus WEL dat "Anders" hetzelfde is als "beter"
Het staat hier al jaren in dozen. Enige wat ik zo heb staan zijn 4 wagonettjes van biermerken in de vitrine kast.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doos
Vorig jaar wel een keer een paar leuke filmpjes gemaakt. Vriend van me had een mobiel die filmpjes kon opnemen. Die hebben we met plakband en zo in een wagonnetje gemonteerd, en dan maar rondjes karrenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het probleem niet.
ARD eat your heart outquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar wel een keer een paar leuke filmpjes gemaakt. Vriend van me had een mobiel die filmpjes kon opnemen. Die hebben we met plakband en zo in een wagonnetje gemonteerd, en dan maar rondjes karren
We hebben het later ook nog met een afgedankte Powershot A60 gedaan, ik gooi zo wel ff wat op joeptjoepquote:
Server update 147 van 8000 of zo dan zeker.quote:
ARD waardigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja hiero dan
http://nl.youtube.com/watch?v=TKGkuSpXUJA
Op de travel channel hebben ze ook zo'n programma, maar dan met uitleg waar ze rijden, dus dan hoor je bv wat over de brug waar ze over rijden en de dorpjes. Best relaxing om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ARD tsssDit is gewoon TOP-amusement
alleen blikschade? Wiens verzekering gaat betalen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
de dag is ietwat minder begonnen vannacht
heb n ongeluk gehad, schade aan de auto
en met mezelf gaat t redelijk
ik hoop die van mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen blikschade? Wiens verzekering gaat betalen?
Tjeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
de dag is ietwat minder begonnen vannacht
heb n ongeluk gehad, schade aan de auto
en met mezelf gaat t redelijk
ik weet t echt niet, reed een scherpe bocht in, extra rustig omdat t zo'n kutweer was, en voor ik het wist stond ik andersomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TjeeDoor de storm of zo?
Nou, sterkte maar joh
ik ben zegmaar met de zijkant van de banden tegen de stoeprand gekomen en met de achterkant doorgeknalt de stoeprand op, en dat wiel staat dus scheef aan de bovenkant naar buitenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
maar een achteras breekt niet zomaar natuurlijk, dat moet nog best een carambole geweest zijn
50 uur op een dag werken zal niet elke dag voor komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
50 uur.
Als 't maar niet elke dag voorkomt.
Ik ga zo maar de wind trotseren om boodschappen te doen
Dus kan je vandaag rustig aan doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ik moet nog een hoop dingen nalezen (het rapport zelf heb ik eigenlijk nog altijd niet gelezen) en nog een paar zaken voorbereiden.
Maar gisteren tot 20u gewerkt om de meeste dingen rond te krijgen, dus ik heb nu wel een beetje rust verdiend. Ik zat gisteren aan de kaap van 50u gewerkt te hebben
Je weet het maar nooit met die Belgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
50 uur op een dag werken zal niet elke dag voor komen
In een week dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
50 uur.
Als 't maar niet elke dag voorkomt.
Ik ga zo maar de wind trotseren om boodschappen te doen
Dus je neemt de vrijdag ook vrijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
In een week dusIk dacht dat jullie als slimme Nederlanders die zin wel gingen door hebben
En ik heb volgende week donderdag een dagje vrij(om een hele dag op Batibouw rond te lopen
) en dan komen de volgende deadlines eraan
Ooooooh bedoelde je DAT?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:38 schreef leonieke het volgende:
In een week dusIk dacht dat jullie als slimme Nederlanders die zin wel gingen door hebben
Ik denk het niet neequote:
Vrijdag vrij dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Neenee, al mijn ander werk ligt al weken stil om die deadline te halen, dus daar moet ik dringend weer mee verder doen. Vrijdag er helemaal in vliegen dus
Natuurlijk.quote:
Je "team", juist jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nu ben ik naar de sporthal, even mijn team bekijken hoe ze 't eraf brengen en wat andere teams loeren.
Nee Sjow. De Lifehacking-goeroes weten het echt wel beter dan jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik maak een boodschappenlijstje, die ga ik af in de winkel, bedenk het eten voor zondag (lasagne) en ga afrekenen. Spullen in de tas, op de fiets naar huis en klaar
Ah, de dope gaat er weer goed in danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:01 schreef leonieke het volgende:
Ja héen het wielrennenseizoen is weer begonnen
Die mannen kunnen prima fietsenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef leonieke het volgende:
En ik kan misschien niet goed fietsen, maar die mannen ook niet seConstant vallen
Philippe is voor mij altijd de grote winnaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Philippe heeft gewonnen NiekeDat je dat maar weet
Wel een uitzonderlijke Waal trouwens. Het beliefde hem zelfs om zo af en toe Nederlands te spreken.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een uitzonderlijke Waal trouwens. Het beliefde hem zelfs om zo af en toe Nederlands te spreken.
Nee, een microfoonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
hield iemand hem een pistool tegen zijn hoofd
T was een langwerpig iets, zal hij wel van geschrokken zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een microfoon![]()
Maar ja, weten die Belgen veel he
Leonie! Ze houden Philippe een langwerpig iets tegen zijn hoofdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
T was een langwerpig iets, zal hij wel van geschrokken zijn
Das de voorbereiding voor vanavond hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leonie! Ze houden Philippe een langwerpig iets tegen zijn hoofd![]()
Jullie doen iets verkeerd
Nee okee, dat leek mij toch ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:31 schreef leonieke het volgende:
normaalgezien houdt philippe een langwerpig iets tegen mij en niet omgekeerd
Ik woon gelukkiglijk ver genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is McDavid trouwens inmiddels allemaal in elkaar aan het rossen?/
Echt hequote:
Als je niet de wagen van zijn pa gemold hebt gebeurt je niks hoorquote:
Mwoah, niemand eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is McDavid trouwens inmiddels allemaal in elkaar aan het rossen?/
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Sjow. De Lifehacking-goeroes weten het echt wel beter dan jij
Mag ik raden waarmee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Vreemd zeg, ze hebben ontdekt dat de grond in Ieper vervuild is
1. Arsenicumquote:
Het ging nu vooral om metalen van de granaten en bommen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Arsenicum
2. Fosgeen
3. Chloor
4. Mosterdgas
dat moet ergens wel raak zitten
Oh, ik dacht dat dat al geweest was. Laat maar doorroesten die zooi. Het blauwzuur zit in glazen capsulesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Het ging nu vooral om metalen van de granaten en bommen.
Ja tuurlijk, maar toen ik jonger was las ik dat verkeerd op de verkeersborden en dacht ik dat er leper stond.quote:
T was maar een onderzoekje. Gok niet dat ze er wat mee gaan doen verder.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat al geweest was. Laat maar doorroesten die zooi. Het blauwzuur zit in glazen capsules
Vorig jaar is ook al zo lang geledenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar toen ik jonger was las ik dat verkeerd op de verkeersborden en dacht ik dat er leper stond.
Leper zou on-belgisch zijn. Leep is al on-belgisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:07 schreef leonieke het volgende:
Ja tuurlijk, maar toen ik jonger was las ik dat verkeerd op de verkeersborden en dacht ik dat er leper stond.
En nuquote:
Eyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vorig jaar is ook al zo lang geleden
Nee, nu met jou erbijquote:
Dat is dus vooral door het gevoelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ey![]()
Het was toen ik nog JONG was
(en je wil niet weten hoe oud en versleten ik me tegenwoordig voel)
Ze voelt nog steeds best geil hoorquote:
quote:
Waar zou je bang van moeten worden danquote:
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.quote:
quote:
Heel veel aan het rekenen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.
Ambras?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
ik verlof wou (of er ging ambras zijn).
1 + 1 = 3,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heel veel aan het rekenen?
Geldt toch voor mij
Goed dat je eindelijk vrij neemt. Nu de vrijdag er nog bijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Heb ik trouwens al gezegd dat ik me superstoer voel? Ik was uitgenodigd voor een vergadering op donderdagnamiddag door het departement onderwijs (ministerie) maar aangezien ik al een vrije dag gepland had, zag ik dat niet heel erg zitten. Phille had al gezegd dat ik naar mijn baas moest gaan en moest zeggen dat ik verlof wou (of er ging ambras zijn).
Ik ben dus donderdagavond naar mijn baas toegestapt en heb hem de situatie uitgelegd en hoppa, nieke verlof en ik mocht een bericht sturen naar de dienst onderwijs (van de school zelf, zij hadden mijn naam opgegeven om naar de vergadering te gaan) dat ik niet naar de vergadering kon gaan.(ondertussen nog geen nieuws ontvangen van de dienst onderwijs
)
Levenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet echt wat iedereen aan het doen is ineens.
Ik voel me al schuldig genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat je eindelijk vrij neemt. Nu de vrijdag er nog bij
dan gaan we er nog even op doorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet om nog een dag verlof bij te vragen
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemenquote:
Als je geen adem haalt ben je dood, maar dat doe je wel, dus je leeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemen.
Als jij nog één keer ZO om aandacht durft te zeuren, dan zoen ik je wel zo ontzettend hard achter adem, dat je denktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Op het moment haal ik alleen adem, zou het geen 'leven' willen noemen.
Moe of nog iets meer moe, dat maakt toch ook niet meer uitquote:
Ik heb wel Warsteinerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Geen warsteiner, wat doe ik mezelf aan
Tjek m'n onderschrift/sig/whatever anders ffquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nog één keer ZO om aandacht durft te zeuren, dan zoen ik je wel zo ontzettend hard achter adem, dat je denkt
*hijg
*hijg
*Hijg
*Hijg
Nog een keer?
dus
Nog 1 in de koelkast en een heel krat in de schuurquote:
Waar woont jouw huis ook al weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog 1 in de koelkast en een heel krat in de schuur.
Ik beneem je de adem, gewoon voor een momentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjek m'n onderschrift/sig/whatever anders ff.
Een end bij dat van jou uit de buurtquote:
Kom nieke, ff zoenenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef leonieke het volgende:
Dan zal ik andere prioriteiten hebben, es
Onbuhgrijpuhlukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef leonieke het volgende:
Dan zal ik andere prioriteiten hebben, es
We hebben hier niet eens een c1000quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er hier nog die bij de c1000 shoppen en niet sparen voor het bestek?
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn tranen zijn op
Heb je dat weleens? Of wist je dat dat kon?![]()
naar bed maar. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |