Ja, dan duurt de dag nķg langer.quote:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Uhm, jahwel. Maar wat doet dat de dag snel gaan?
Ik wil dolgraag. Maar ik heb niet zoveel te doen. Meneertje!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.
Hallééé!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, dan gaan we gewoon een dansje maken
wel goed hoorquote:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel goed hoor
Vanavond weer naar Oostenrijk
Alleen de rest van de tijd heb ik niet zo veel te doen, en dat irriteerd mn ouders weer, die dat weer 'afreageren' op mij
Hee, hier waren we vorige week ook alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
ik ga ook zo sportenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
Ik heb ook al honger.quote:
Elke week het zelfde ritueel he.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, hier waren we vorige week ook al
Grote jongen.quote:
Hey meis.quote:
Pak ook een broodje!quote:
Hou eens op over dat zonnetje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef Ynske het volgende:
zo geen zin om te gaan werken, tis lekker in tzonnetje hier
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou eens op over dat zonnetje.Hier is geen zon.
Dat moet de wolkbreuk van 11:20 zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
O verrek, wat zie ik hier opeens doorkomen.
gaat dat samen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond weer naar Delft![]()
Weer gratis pizza
Weer gratis bier
Weer Kennis opdoen![]()
Weer 140 declarabele spoorkilometers
kan je niet met je laptop op het dak gaan zitten daar ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werken
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.quote:
Kan ook jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.
Je moet ff al die idioten uit KPD trappen hee, je gaat echt met de verkeerde mensen omquote:
Een Bengeltjequote:
Ik heb m'n bammetjes alweer opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het iig lunchtijd.
Ja, dat kan ik wel zeggen. Maar dat kan ik wel BLIJVEN zeggen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, das lekker. Kun je niet zeggen dat Piet Puk al een account heeft?
Dat sucks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat kan ik wel zeggen. Maar dat kan ik wel BLIJVEN zeggen.
Er heerst hier een soort nationaal volksvermaak, dat heet EERST zeiken, DAN kijken. Zeker een kwart van de calls die ik hier behandel gaat over *problemen* die helemaal niet bestaan, zoals dit. Hoe dat kan? Geen idee
Jep. Maar ik moet me er gewoon niet zo over opwinden, want veranderen gaat het toch nietquote:
Laten we de foto's er weer bij zoeken, kan ze fok ook weer aan gaan klagenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jerney Kaagman in opspraak
Nou, en da's niet voor het eerst
ja, hehe, bleke muts. Of zo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laten we de foto's er weer bij zoeken, kan ze fok ook weer aan gaan klagen
Leuke naaktfoto's van Jerney? Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen er niet gewoon leuke foto's gepost worden dan
Foto's van leuke mensen danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuke naaktfoto's van Jerney? Ik dacht het niet
Niet iedereen vindt dezelfde mensen leuke mensenquote:
Ik vind iedereen liefquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dezelfde mensen leuke mensen.
Nee. Maar dan ook niet lief. Zou je toch denken. Ik weet het ook niet. Ik lul maar watquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
want niet iedereen is leuk?
Geeft niks, hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik lul maar wat
van Fles bedoel je?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Geeft niks, hebben we allemaal wel eens last van.
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar dan ook niet lief. Zou je toch denken. Ik weet het ook niet. Ik lul maar wat
Ik heb niet echt weekend dit weekendquote:
Dag Flesjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mazzel alemaal, ik ga er vandoor. Verwacht me niet meer vandaag
Weer naar het rijk in het Oosten?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt weekend dit weekend
Zit over 1,5 uur alweer in de bus!
Jupquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer naar het rijk in het Oosten?
Trein zequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mazzel alemaal, ik ga er vandoor. Verwacht me niet meer vandaag
Coolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
Hochfilzen, Brück an der Grossglocknerstrasse (maar dan met ringel-s), Filzmoos en Hinterglem
Geloof ik
gut daar ben ik ooit geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
Hochfilzen, Brück an der Grossglocknerstrasse (maar dan met ringel-s), Filzmoos en Hinterglem
Geloof ik
Tof. Ik kijk niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
oeh zometeen een extra journaal op 1 iets met Balkenende
ben benieuwd
En? Wilders al dood?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd
Dat is al geweest dus, wat was er in?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:55 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd
ik zie niets op teletekst....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al geweest dus, wat was er in?
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wildersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al geweest dus, wat was er in?
Was daar een extra journaal voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wilders
heb niet alles meegekregen
t gaat iig om de belangen van Nederland
dat was al afgelopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was daar een extra journaal voor
Was op het normale journaal al niet interessant
youtube en die internetsite van hem te DDossenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balkenende die iedereen oproept om ??? ivm die film van Wilders
heb niet alles meegekregen
t gaat iig om de belangen van Nederland
Hier in nijmegen ligt ie vaak zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:11 schreef Ynske het volgende:
ik wil Mario & Sonic Olympische Spelen hebben!!!
maar kan m niet vinden
Ik heb het net op het 6 uur journaal gezien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was al afgelopen
en t duurde te lang om te wachten op t nieuwe
Ah, tof. En dat moest op tv omdatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het net op het 6 uur journaal gezien.
Samenvatting, we gaan allemaal dood door boze moslims
We dan op tijd de camera's klaar hebben om het op te nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |