Ja, dan duurt de dag nķg langer.quote:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Uhm, jahwel. Maar wat doet dat de dag snel gaan?
Ik wil dolgraag. Maar ik heb niet zoveel te doen. Meneertje!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gewoon met je WERK bezighouden. Mevrouwtje.
Hallééé!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, dan gaan we gewoon een dansje maken
wel goed hoorquote:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel goed hoor
Vanavond weer naar Oostenrijk
Alleen de rest van de tijd heb ik niet zo veel te doen, en dat irriteerd mn ouders weer, die dat weer 'afreageren' op mij
Hee, hier waren we vorige week ook alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
ik ga ook zo sportenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je wat te doen hebt? Ga wandelen, opruimen, ergens heen.
Sporten, trimmen, joggen, wat dan ook.
Ik heb ook al honger.quote:
Elke week het zelfde ritueel he.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, hier waren we vorige week ook al
Grote jongen.quote:
Hey meis.quote:
Pak ook een broodje!quote:
Hou eens op over dat zonnetje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef Ynske het volgende:
zo geen zin om te gaan werken, tis lekker in tzonnetje hier
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou eens op over dat zonnetje.Hier is geen zon.
Dat moet de wolkbreuk van 11:20 zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
O verrek, wat zie ik hier opeens doorkomen.
gaat dat samen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond weer naar Delft![]()
Weer gratis pizza
Weer gratis bier
Weer Kennis opdoen![]()
Weer 140 declarabele spoorkilometers
kan je niet met je laptop op het dak gaan zitten daar ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, hier schijnt de zon alleen op de dagen dat ik moet werken
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.quote:
Kan ook jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje. Dan is het daarna sneller 3 uur.
Je moet ff al die idioten uit KPD trappen hee, je gaat echt met de verkeerde mensen omquote:
Een Bengeltjequote:
Ik heb m'n bammetjes alweer opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het iig lunchtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |