Ik heb lekker wel pizza gegetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen lezing, geen pizza, geen borrel
Wel spoorkilometers, en bier. En weekend
In Snolft ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
het goot van de lucht?
dr zijn er ook 2 getrouwd vandaagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef marcb1974 het volgende:een fokkeresje. Nog 1 die wij hier kennen ook?
Je hebt iig je km's weer
Minimaal 4 als het goed isquote:
wie zijn die andere 2 dan?quote:
Wiequote:
airwin en missmsxquote:
Waarschijnlijk niet, behalve Ynske danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef marcb1974 het volgende:een fokkeresje. Nog 1 die wij hier kennen ook?
hmmm, vrouwelijk?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, behalve Ynske dan
Nee, Toeps. Dus niet Troel. Hadden we t eerder al overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
hmmm, vrouwelijk?
pff, waar woont ze?
was t An soms?
aaah toepsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Toeps. Dus niet Troel. Hadden we t eerder al over
Oh, die heb ik ooit gezienquote:
onze pr0n chief is weer op de hoogte hoorquote:
2 andere fokkers. Ik ken ze persoonlijk niet, maar ik weet dat er meer waren die deze dag gebruiken. Wel handig, kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .quote:
jah, welke andere twee fokkers dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 andere fokkers. Ik ken ze persoonlijk niet, maar ik weet dat er meer waren die deze dag gebruiken. Wel handig, kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .
Als je alle klonen van die twee gaan noemen dan zijn we nog even bezig....quote:
Even opzoeken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, welke andere twee fokkers dan?
Wat een L0esoes. Trouw dan NIETquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
kun je het maar 1x in de 4 jaar vergeten .
met Margaquote:
daar heb je idd gelijk inquote:
Nou heb ik niks met goederen, maar dat rijmt wel op Shimms, de bekende vier-assige huifwagen, wie kent hem nietquote:
Die had ik in marklin formaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou heb ik niks met goederen, maar dat rijmt wel op Shimms, de bekende vier-assige huifwagen, wie kent hem niet. Hier een variatie die ook nog rijmt, de Shimmns:
[ afbeelding ]
He, ik heb het niet verzonnen.quote:
Ik heb overigens een echte Railion Shimms in HO ergens in een doos liggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Die had ik in marklin formaat
Ik weet dat het een merk is, ik was alleen het formaatnaampje vergeten, het is 10 jaar terugquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb overigens een echte Railion Shimms in HO ergens in een doos liggen
Märklin is een merk. Een verkeerd merk ook nog, maar dat terzijde
Ach ja, het is hetzelfde gezeik alsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
dat gezeik marklin vs fleischmann heb ik nooit begrepen.
Maar er zijn uiteraard nog meer opticiensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
er is alleen "Anders"
Ik had ook een fleischmann. Vooral omdat daar een groot deel erfenis in zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat het een merk is, ik was alleen het formaatnaampje vergeten, het is 10 jaar terug
prima merk overigens, dat gezeik marklin vs fleischmann heb ik nooit begrepen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar er zijn uiteraard nog meer opticiens
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doosquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had ook een fleischmann. Vooral omdat daar een groot deel erfenis in zat
Prul is datquote:
Hup, dit weekend slecht weer, opbouwen die hap.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doos
oh ja, crap iddquote:
ja, en dan? Kan ik weer een maand niet stofzuigenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
Hup, dit weekend slecht weer, opbouwen die hap.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dan? Kan ik weer een maand niet stofzuigen
Da's ook crap, Anders crapquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, crap idd
hee maar wacht eens, dan geldt dus WEL dat "Anders" hetzelfde is als "beter"
Het staat hier al jaren in dozen. Enige wat ik zo heb staan zijn 4 wagonettjes van biermerken in de vitrine kast.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nou eindelijk ook weer een Fleischmann, maar die zit dus in de doos
Vorig jaar wel een keer een paar leuke filmpjes gemaakt. Vriend van me had een mobiel die filmpjes kon opnemen. Die hebben we met plakband en zo in een wagonnetje gemonteerd, en dan maar rondjes karrenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het probleem niet.
ARD eat your heart outquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar wel een keer een paar leuke filmpjes gemaakt. Vriend van me had een mobiel die filmpjes kon opnemen. Die hebben we met plakband en zo in een wagonnetje gemonteerd, en dan maar rondjes karren
We hebben het later ook nog met een afgedankte Powershot A60 gedaan, ik gooi zo wel ff wat op joeptjoepquote:
Server update 147 van 8000 of zo dan zeker.quote:
ARD waardigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja hiero dan
http://nl.youtube.com/watch?v=TKGkuSpXUJA
Op de travel channel hebben ze ook zo'n programma, maar dan met uitleg waar ze rijden, dus dan hoor je bv wat over de brug waar ze over rijden en de dorpjes. Best relaxing om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ARD tsssDit is gewoon TOP-amusement
alleen blikschade? Wiens verzekering gaat betalen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
de dag is ietwat minder begonnen vannacht
heb n ongeluk gehad, schade aan de auto
en met mezelf gaat t redelijk
ik hoop die van mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen blikschade? Wiens verzekering gaat betalen?
Tjeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Ynske het volgende:
de dag is ietwat minder begonnen vannacht
heb n ongeluk gehad, schade aan de auto
en met mezelf gaat t redelijk
ik weet t echt niet, reed een scherpe bocht in, extra rustig omdat t zo'n kutweer was, en voor ik het wist stond ik andersomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TjeeDoor de storm of zo?
Nou, sterkte maar joh
ik ben zegmaar met de zijkant van de banden tegen de stoeprand gekomen en met de achterkant doorgeknalt de stoeprand op, en dat wiel staat dus scheef aan de bovenkant naar buitenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
maar een achteras breekt niet zomaar natuurlijk, dat moet nog best een carambole geweest zijn
Wel okequote:
50 uur op een dag werken zal niet elke dag voor komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
50 uur.
Als 't maar niet elke dag voorkomt.
Ik ga zo maar de wind trotseren om boodschappen te doen
Dus kan je vandaag rustig aan doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ik moet nog een hoop dingen nalezen (het rapport zelf heb ik eigenlijk nog altijd niet gelezen) en nog een paar zaken voorbereiden.
Maar gisteren tot 20u gewerkt om de meeste dingen rond te krijgen, dus ik heb nu wel een beetje rust verdiend. Ik zat gisteren aan de kaap van 50u gewerkt te hebben
Je weet het maar nooit met die Belgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
50 uur op een dag werken zal niet elke dag voor komen
In een week dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
50 uur.
Als 't maar niet elke dag voorkomt.
Ik ga zo maar de wind trotseren om boodschappen te doen
Dus je neemt de vrijdag ook vrijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
In een week dusIk dacht dat jullie als slimme Nederlanders die zin wel gingen door hebben
En ik heb volgende week donderdag een dagje vrij(om een hele dag op Batibouw rond te lopen
) en dan komen de volgende deadlines eraan
Ooooooh bedoelde je DAT?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:38 schreef leonieke het volgende:
In een week dusIk dacht dat jullie als slimme Nederlanders die zin wel gingen door hebben
Ik denk het niet neequote:
Vrijdag vrij dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Neenee, al mijn ander werk ligt al weken stil om die deadline te halen, dus daar moet ik dringend weer mee verder doen. Vrijdag er helemaal in vliegen dus
Natuurlijk.quote:
Je "team", juist jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nu ben ik naar de sporthal, even mijn team bekijken hoe ze 't eraf brengen en wat andere teams loeren.
Nee Sjow. De Lifehacking-goeroes weten het echt wel beter dan jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik maak een boodschappenlijstje, die ga ik af in de winkel, bedenk het eten voor zondag (lasagne) en ga afrekenen. Spullen in de tas, op de fiets naar huis en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |