Van wie anders, Polen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Oranje, mag wel in de TT erbij.
Hou jezelf maar voor de gek, hou jezelf maar voor de gek!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef Tim21 het volgende:
in navolging van [EK 2008] Welke 11 stel jij op? .
Omdat het toch al bijna Maart is, en dus al bijna Juni, en dus al bijna het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. Daar hoort een Beker bij natuurlijk!
Uiteindelijk gaan we er met zijn allen voor zorgen dat wij komende zomer hetzelfde plaatje kunnen zien als de volgende, alleen dan hedendaags!
[ afbeelding ]
De man die hiervoor gaat zorgen is natuurlijk de heer van Basten!
[ afbeelding ]
Ik lees dit nu pas, maar drie keepers zijn natuurlijk verplicht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef Tim21 het volgende:
Er mogen 23 spelers worden geselecteerd, waarvan waarschijnlijk drie keeper zullen zijn.
Van Bronckhorst in de verdediging ipv De Cler, Maduro op het middenveld ipv Van Bronckhorst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Barca het volgende:
Doel: 1. Van der Sar, 21. Stekelenburg, 22. Waterman / Vermeer / Vorm
Verdediging: 2. Melchiot, 3. Donk, 5. Emanuelson, 12. N. de Jong, 15. De Cler
Middenveld: 4. Heitinga, 6. Boulahrouz, 10. Sneijder, 14. Van der Vaart, 8. Seedorf, 16. De Zeeuw, 18. Van Bronkchorst, 13. Drenthe
Aanval: 23. Van Persie, 9. Van Nistelrooij, 7. Kuijt, 20. Babel, 11. Robben, 19. Huntelaar / Koevermans
Hoe goed ik hem ook vind, denk je dat hij nog herstelt en in vorm kan komen voor het EK?quote:
"westrijden met Stijn zijn Schaars"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:34 schreef Tim86 het volgende:
het is al een wonder als Schaars nog minuten maakt voor het EK als ik het zo een beetje hoor...hoop dat hij ooit nog terug kan keren op zijn oude niveau...2 jaar out is bizar lang..
Ik zat sowieso flink te twijfelen tussen Engelaar en De Zeeuw.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Op basis waarvan verdient De Zeeuw een selectie-plaats, vraag ik me dan af.
Hij was één van de slechtere presterende spelers bij een kwakkelend AZ dat in de middenmoot is geëindigd.
Maduro, heeft weliswaar geen basisplaats bij Valencia, maar hij wordt omringd door kwaliteitsspelers in een betere competitie met betere veldtrainers, daarom denk ik dat hij een betere niveau kan vasthouden.
Dat idiote gedoe met die FM taal ook altijdquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
knip
In het 4-2-3-1 systeem wat we waarschijnlijk gaan spelen, heb je weinig keus voor de controleerende middenvelders posities.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Op basis waarvan verdient De Zeeuw een selectie-plaats, vraag ik me dan af.
Hij was één van de slechtere presterende spelers bij een kwakkelend AZ dat in de middenmoot is geëindigd.
Maduro, heeft weliswaar geen basisplaats bij Valencia, maar hij wordt omringd door kwaliteitsspelers in een betere competitie met betere veldtrainers, daarom denk ik dat hij een betere niveau kan vasthouden.
In het systeem dat we nu spelen zijn er 4 plaatsen voor verdedigers en 4 plaatsen voor aanvallende middenvelders/spitsen. Achterin wil je vooral back-ups (gelijke types), voorin vooral diverse spelers. Hiervan kan je er misschien een of twee meer meenemen, maar je moet ook niet vergeten dat de verdedigende middenvelders ook back-ups nodig hebben. Behalve misschien Sneijder kan geen enkele aanvallende speler daar terecht. Ik zou toch voor een of twee iets minder aanvallende spelers kiezen, om deze in te wisselen voor iets defensiever ingestelde mensen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. We kunnen toch niet verdedigen, dus dan maar proberen alles op de aanval te gooien!
Wat heb je aan 8 verdedigers?
Categorie Walcott? Daar zie ik niet zoveel in.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:41 schreef methodmich het volgende:
Sowieso moet er een onbevangen verrassing mee vind ik.
boateng en aissati mee, en robben en seedorf thuis laten, wtfquote:Op zondag 4 mei 2008 11:07 schreef Yi-Long het volgende:
Goal:
- Vd Sar
- Timmer
- Stekelenburg
Verdediging:
- Melchiot
- De Cler
- Heitinga
- Marcellis
- Van Bronkhorst
- Boulahrouz
Middenveld:
- De Zeeuw
- Van Bommel
- Aissati
- Afellay
- Sneijder
- Vd Vaart
- Boateng
- Drenthe
Aanval:
- Kuyt
- Huntelaar
- Van Persie
- Nistelrooy
- Koevermans
Basisopstelling:
--------------------------VD SAR--------------------------
Melchiot------Heitinga---------Boulahrouz------De Cler
-------------------------De Zeeuw-------------------------
-----------Afellay------------------------Sneijder----------
-------------------------Van Persie-------------------------
--------------------Kuyt----------Huntelaar-----------------
De rest spreekt redelijk voor zich. Seedorf en Robben blijven thuis, want die vind ik niet goed genoeg. Babel zat er erg dicht bij, maar ik heb voorin al meer dan genoeg kwaliteit, en ik kan hem ook niet op meerdere posities gebruiken.
Boateng speelt al jaren ontzettend sterk in Engeland, ligt goed in de groep, heeft de juiste instelling wanneer hij op het veld staat, maar ook wanneer hij op de bank zit, etc.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
boateng en aissati mee, en robben en seedorf thuis laten, wtf
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:10 schreef Barca het volgende:
Doel: 1. Van der Sar, 21. Stekelenburg,
Verdediging: 2. Melchiot, 3. Marcellis, 5. Emanuelson, 12. N. de Jong, 15. Van Bronckhorst
Middenveld: 4. Heitinga, 6. Boulahrouz/Boateng, 10. Sneijder, 23. Van der Vaart, 8. Seedorf, 16. De Zeeuw, 18. Maduro, 13. Drenthe, 22 Landzaat
Aanval: 17. Van Persie, 9. Van Nistelrooij, 7. Kuijt, 11. Babel, 14. Huntelaar, 19. Koevermans
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
1. Edwin van der Sar
22. Maarten Stekelenburg
23. Henk Timmer
2. Tim de Cler
3. Andre Ooijer
4. John Heitinga
5. Mario Melchiot
12. Joris Mathijsen
13. Wilfred Bouma
6. Giovanni van Bronckhorst
8. Demi de Zeeuw
11. Rafael van der Vaart
10. Wesley Sneijder
20. Clarence Seedorf
14. Ibrahim Afellay
16. Nigel de Jong
7. Robin van Persie
9. Ruud van Nistelrooij
19. Klaas-Jan Huntelaar
21. Arjen Robben
18. Ryan Babel
15. Dirk Kuijt
17. Jan Vennegoor of Hesselink
Basis dikgedrukt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Barca het volgende:
Mathijsen in de slectie? Ik hoop niet dat jullie de dames in de dop tegenkomen ...
Nou als 2 niet al te slimme personen een kind maken ... vul de rest zelf maar inquote:
Noem dan eens alternatieven voor Mathijsen, Ooijer, Bouma en De Cler?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Barca het volgende:
De selectie is bekend. We gaan voor goud? HAHAHA!! Er moet staan "We gaan voor gauw naar huis!" Man, met zo'n selectie kan én wil je gewoon niet winnen. Timmer, Boschker, Mathijsen, Ooijer, Bouma én De Cler ... Die horen nog niet thuis in een veteranenelftal spelend in de 6e klasse!
Drenthe, Boulahrouz, Marcellis. Desnoods Donk. Verder spelers die nu geselecteerd zijn als middenvelders. Daar mis ik Boateng.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Noem dan eens alternatieven voor Mathijsen, Ooijer, Bouma en De Cler?
Timmer en Boschker gaan toch nooit spelen, valt toch nog wel iemand vanaf.
Drenthe heeft het hele seizoen amper gespeeld en is geen verdedigerquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Drenthe, Boulahrouz, Marcellis. Desnoods Donk. Verder spelers die nu geselecteerd zijn als middenvelders. Daar mis ik Boateng.
Ik zeg: het was niks, het is niks en het wordt niks!
Drenthe kan verdedigen, goede back-up van Urby.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Drenthe heeft het hele seizoen amper gespeeld en is geen verdediger
Boulahrouz was in 2006 een kei, daarna niks meer van gehoord eigenlijk
Marcellis is overhyped
Donk >
Melchiot, Ooijer, Heitinga en de Cler als verdediging is echt niet heel erg beroerd. Maar het blijft matig
btw volgens mij kom jij alleen maar in voetbaltopics om nederland treurig te bashen![]()
daarom zou ik ipv timmer en boscker een jonge goalie meenemen die na het stoppen van VD Sar de reserve achter Stekelenburg moet gaan worden, zo kan zo een jongen alvast de sfeer proevenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef RayMania het volgende:
Timmer en Boschker gaan toch nooit spelen, valt toch nog wel iemand vanaf.
Maar Velthuizen en Vermeer gaan al mee naar de OS.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
daarom zou ik ipv timmer en boscker een jonge goalie meenemen die na het stoppen van VD Sar de reserve achter Stekelenburg moet gaan worden, zo kan zo een jongen alvast de sfeer proeven
Die staan te boek als middenvelders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:28 schreef AminBen het volgende:
ik probeerde een selectie te formeren, maar het lukt me niet eens om 5 fatsoenlijke verdedigers te vinden
Of 3 - 4 - 3 met twee controlerende middenvelders? Je moet de slag winnen op het middenveld!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
De verdediging is het grote manco bij Oranje de laatste paar jaar. Zowel qua organisatie als creativiteit in de opbouw.
Toch is er een truc die al vaker is toegepast. Zet een creatieve middenvelder in als doorschuivende libero (Haan, Gullit, Rijkaard, Cocu) en sluit het gat met twee verdegende middenvelders.
Hierdoor kunnen de backs veel meer opkomen waardoor de in 1988 zo succesvol toegepaste 4-4-2 opstelling weer uitmuntend uit de verf kan komen.
Clarence Seedorf bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |