abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:51:22 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57012632
Omdat het toch al bijna Maart is, en dus al bijna Juni, en dus al bijna het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. Daar hoort een Beker bij natuurlijk!

Uiteindelijk gaan we er met zijn allen voor zorgen dat wij komende zomer hetzelfde plaatje kunnen zien als de volgende, alleen dan hedendaags!

De man die hiervoor gaat zorgen is natuurlijk de heer van Basten!

Maar hiervoor heeft Onze Marco natuurlijk wel een elftal voor nodig.

Ik zal het voorzetje geven, dan mogen jullie met z'n allen volgen!

Allereerst lijkt de 4-2-3-1 formatie goed te werken. Zeker gezien onze poulfase met Frankrijk, Italië en Romenië lijkt het mij uitermate handig om vast te houden aan deze formatie, aangezien we anders overlopen worden.

De Doelman
Dit behoeft mijn inziens maar weinig uitleg. Edwin van der Sar zal komend EK onze goal voor de laatste maal verdedigen.Maarten Stekelenburg en Henk Timmer zijn wat mij betreft de nummer 12 en 22 om ervoor te zorgen dat we geen keepersproblemen hebben tijdens het EK.

De Rechtsback
Gezien het feit dat we 4-2-3-1 gaan spelen, lijkt het me zeer verstandig dat dit een opkomende back wordt. Het probleem dat zich voordoet wanneer dit niet zo is is namelijk dat het gat tussen verdediging en middenveld te groot wordt. de keuze hierbij gaat tussen Mario Melchiot, Kew Jaliens en Jan Kromkamp. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Mario Melchiot. Dit gezien zijn ervaring en zowel verdedigende als aanvallende kwaliteiten.

De Rechter Centrale Verdediger
Dit dient natuurlijk een type Stam te zijn. Opties voor de verdedigende linie zijn wat mij betreft Wilfried Bouma, Johnny Heitinga, Khalid Boulahrouz, André Ooijer en Joris Mathijsen. Gezien de prestaties in het verleden zie ik in Boulahrouz het meest een type Stam, en zou hem dan ook opstellen.

De linker centrale verdediger
Dit dient natuurlijk een traditionele Libero te zijn met een goede pass. Wat mij betreft gaat in deze de keus tussen André Ooijer, Wilfried Bouma en Joris Mathijsen. Ik ben op dit moment het meest overtuigt van André Ooijer, en zie hem ook een goede partner met Boulahrouz zijn, gezien ze complementair aan elkaar zijn.

De Linksback
Ook hierbij gaat het wat mij betreft om een aanvallende Back. De keuzes die Marco op dit moment heeft zijn als volgt: Van Bronckhorst, De Cler en Urby Emanuelson. Persoonlijk ben ik het meest fan van Tim de Cler, mits hij zich aan zijn verdedigende taken houdt.

Verdedigende Middenvelder #1.
Dit zijn eigenlijk de stofzuigers van ons elftal. Ze moeten tegelijkertijd de verdediging en aanvallers kunnen bereiken. Je zou dit kunnen zien als het Hart van het Nederlands Elftal. Het zijn dus echte verbindingsspelers. De keuze die je hierbij hebt is op dit moment als volgt:
Johnny Heitinga, Denny Landzaat, Nigel de Jong, Hedwiges Maduro, Mendes da Silva, Giovanni van Bronckhorst en Demy de Zeeuw. Wat mij betreft is Johnny Heitinga de eerste keus. Hij heeft bij Ajax zeker laten zien dat hij hier uitermate geschikt voor is. Tevens is het een echte mannetjesputter.

Verdedigende Middenvelder #2
Voor deze persoon geldt hetzelfde als hierboven. Mijn keuze valt in deze dan ook op Demy de Zeeuw. Van de 6 mogelijkheden die er nog waren zie ik hem in staat om een tegenspeler helemaal op te ruimen.

Rechter aanvallende Middenvelder
Oef, het moeilijkste gedeelte van het elftal. We hebben hier eigenlijk té veel goede spelers, maar we kunnen er maar 3 opstellen. De keuze is ruimschoots. Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Clarence Seedorf, Jonathan de Guzman, Ibrahim Afellay, Orlando Engelaar en misschien ook nog wel Romeo Castelen. Mijn keuze zou vallen op Clarence Seedorf. Zijn ervaring is erg nodig in dit toch nog erg jonge team.

Centrale Aanvallende Middenvelder
Hier heb je vrijwel dezelfde keus als hierboven, met als aanvulling Van Persie. Ik zie in Robin dan ook echt als onze Nummer 10. Zijn functionele techniek is zo enorm weergaloos, hij legt elke bal panklaar voor de aanvaller en kan elke verdediging helemaal dol spelen. Mijn keuze voor de Centrale AM gaat dan ook uit naar Robin van Persie.

Linker aanvallende Middenvelder
Weer nogmaals dezelfde keuzelijst,met als aanvulling nog Ryan Babel. Gezien de aanvallende kwaliteiten zou ik in deze persoonlijk gaan voor Wesley Sneijder. Hij is tweebenig, heeft een geweldige functionele techniek en beschikt over een geweldige trap, in beide benen.

De Spits
Eigenlijk hebben we veel te veel spitsen in huis. Danny Koevermans, Klaas Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Roy Makaay, Dirk Kuijt en Jan Vennegoor of Hesselink. Gezien zijn ervaring, gluiperigheid, scoringsvermogen en inzet zou ik uiteindelijk toch gaan voor Ruud van Nistelrooy

Mijn opstelling zou dus als volgt zijn:

En bij jullie?
pi_57012683
Hetzelfde, alleen dan Otman Bakkal ipv De Zeeuw en Mathijsen ipv Boulahrouz.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:54:40 #3
108558 Messenga
pi_57012708
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hetzelfde, alleen dan Otman Bakkal ipv De Zeeuw en Mathijsen ipv Boulahrouz.
Waarom?
pi_57012715
Pff open een EK forum ofzo.
pi_57012792
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

Waarom?
Demi steekt niet in een supervorm (verre van zelfs) terwijl Bakkal dit wel is. Het zijn ongeveer dezelfde types, alleen heeft Bakkal iets meer body.

Boulahrouz speelt niet, dat is ernstig in zijn nadeel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_57012833
Boulahrouz wordt zo overschat in Nederland.
- verwijderd door admin -
pi_57012968
Boula eruit en Heitinga een plekje naar achteren.
Demy en Otman op het middenveld.
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:07:58 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57012995
Alleen over de achterhoede ben ik niet zeker, Khalid Boulahrouz moet meer gaan spelen bij Sevilla en zijn vorm terug zien te vinden. Daarbij zou ik er graag een linskbenige centrale verdediger naast zetten, maar zowel Joris Mathijsen als Wilfred Bouma zijn niet Oranje-waardig, dus dan maar zo:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:12:33 #9
108558 Messenga
pi_57013104
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen over de achterhoede ben ik niet zeker, Khalid Boulahrouz moet meer gaan spelen bij Sevilla en zijn vorm terug zien te vinden. Daarbij zou ik er graag een linskbenige centrale verdediger naast zetten, maar zowel Joris Mathijsen als Wilfred Bouma zijn niet Oranje-waardig, dus dan maar zo:

[ afbeelding ]
Het ruit ala Advocaat dus. Waarom prefereer je dit systeem boven 4-2-3-1?
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:19:06 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57013251
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Het ruit ala Advocaat dus. Waarom prefereer je dit systeem boven 4-2-3-1?
Robin van Persie hoort in de spits te spelen, ook beter voor Ruud van Nistelrooij. Daarbij heeft Wesley Sneijder de ruimte nodig en is het voor mij óf Sneijder óf VDV, liever Clarence Seedorf erbij als verkapte linkshalf dan twee spelers die op tien elkaar in de weg lopen. Demy de Zeeuw en Johnny Heitinga zorgen er tenslotte voor dat het middenveld ook krachtig genoeg is, zodat we niet overlopen zullen worden.

Dick Advocaat speelde overigens met een ruit waarbij de buittenste middenvelders aan de zijlijn gekleefd leken, dat is in dit geval absoluut niet zo. Seedorf en De Zeeuw spelen beide redelijk centraal, het zijn de backs die voor diepgang moeten zorgen en het veld breed houden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 17:13:39 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57014468
misschien kan een mod ff de discussie van 2 weken geleden uit het oranje topic copieren, dat scheelt veel dubbeldiscussies
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57018390
Sar
Ooijer - Heitinga - Boulahrouz - De Cler
de Zeeuw - Bakkal
Sneijder - v Persie - Robben
v Nistelrooy

Mathijsen voor Boulahrouz als die echt te veel ritme mist
Seedorf voor Robben en vd Vaart voor V Persie bij blessures

verder ook Stekelenburg, Melchiot, Emanuelson, Gio en Huntelaar zeker meenemen

Dan zit je al aan de 19 man; Waterman, De Jong, Babel en Affelay voor de andere plaatsen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57018438
Waterman is zijn basisplaats verloren.
Ik opper voor Bikkel Piet!
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:11:12 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57018445
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff open een EK forum ofzo.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57018468
---------------------v. Nistelrooy---------------
Seedorf--------------Sneijder-------------v Persie
------------Bronckhorst-----Heitinga-------------
de Cler-----Boulah-----------Ooijer-------Melchiot
------------------------vd Sar----------------------
pi_57018623
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
Waterman is zijn basisplaats verloren.
Ik opper voor Bikkel Piet!
Mag die 23e plaats eigenlijk ook naar een veldspeler? Ik hoef geen 3 keepers mee eerlijk gezegd. Maar als er een mee moet vind ik Veldhuizen ook prima
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57019055
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van der Sar
De beste die we hebben. Piet mag ook mee, daarnaast ook Stekelenburg.
Ooijer - Boula (als ie tegen die tijd wat vaker speelt)- Heitinga - De Cler
Boula staat op de gevaarlijkste man van de tegenstander, en speelt die uit de wedstrijd. Heitinga verzorgt de opbouw, waar Boula minder sterk in is. Opkomende back op links, er is verder ook weinig. Rechts Ooijer, kun je van op aan als het om verdedigen gaat.
Wie er verder mee moeten? Mathijsen, Bouma? Van Bronckhorst? We hebben weinig staan achterin. Misschien eens een ander proberen, al is het lastig om iemand nu pas te laten debuteren ofzo.
De Zeeuw - ?
? moet nog een slot op de deur zijn, Gio is daar niet goed genoeg en ook Davids redt het niet meer denk ik. Moet dus nog wat op gevonden worden, er zijn nu alleen maar stand-ins.
Van der Vaart - Seedorf
Ben zelf een grotere fan van Rafael dan van Wesley Sneijder. Seedorf spreekt voor zich lijkt me, een van de beste die we hebben. Samen het spel verdelen en kunnen natuurlijk ook individueel wat met een bal. Je hebt Sneijder nog en Afellay mocht het niets worden. En ook nog jongere talenten als Bruins en Aissati.
Van Persie
Als ie fit is maakt ie Oranje toch wel een stuk beter met zijn individuele klasse. Mag spelen waar ie wil, vrijere rol dan Vd Vaart en Seedorf. Kan ook naast van Nistelrooy, maar lijkt me minder succesvol. Een Van der Vaart hier ook kunnen spelen. Verder weinig alternatieven.
Van Nistelrooy
Lijkt me logisch, met een juiste aanvoer een topspits. Daar moeten Seedorf, Vd Vaart en ook Van Persie voor zorgen.
Als stand-in hebben we jongens als Koevermans, Kuyt, VoH? Alleen is Ruud in Nederland een redelijk unieke spits.

Geen vleugelspitsen, dus geen Robben en Babel. Kunnen wel mee, maar er is niet echt een positie die bij ze past in dit systeem.

Mis dus nog wel een controlerende middenvelder, maar die komt er nog wel

Sar
Ooijer-Boula-Heitinga-De Cler
De Zeeuw -?
Van der Vaart - Seedorf
Van Persie
Van Nistelrooy
Tijdje terug gemaakt, Bakkal mag het nu proberen op de plek van De Zeeuw, maar dan kom ik er nog steeds eentje tekort
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57023327
Engelaar? Heitinga (en Mathijsen achterin)? Maduro? Drenthe? Urby?
pi_57023351
Wat doet het er toe, Europees kampioen worden ze toch niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57023381
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Mag die 23e plaats eigenlijk ook naar een veldspeler? Ik hoef geen 3 keepers mee eerlijk gezegd. Maar als er een mee moet vind ik Veldhuizen ook prima
je moet wel 3 keepers meenemen voor het geval dat .
Bij blessures en schorsingen van veldspelers kun je nog een beetje schuiven met keepers gaat dat nogal lastig.
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:26:45 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57023520
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:20 schreef Happel het volgende:
Wat doet het er toe, Europees kampioen worden ze toch niet.
Gast, wat ben jij stoer door elke keer van de leuke nonchalante posts over Oranje te posten.

Heb net ergens gelezen dat het je niet kan boeien. Maar volgens mij krijg je al een stijve met de gedachte dat Oranje eruit gaat en jij heerlijk als een alto tegen ons aan kan schoppen. Omdat je anders bent.

Als het je echt niet boeit, waarom post je hier uberhaupt dan?
pi_57025690
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Gast, wat ben jij stoer door elke keer van de leuke nonchalante posts over Oranje te posten.

Heb net ergens gelezen dat het je niet kan boeien. Maar volgens mij krijg je al een stijve met de gedachte dat Oranje eruit gaat en jij heerlijk als een alto tegen ons aan kan schoppen. Omdat je anders bent.

Precies wat een sukkel en dan toch wel stiekem met zijn familie/vrienden een biertje in een cafe drinken
AFC AJAX
pi_57027975
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Om reacties van kneuzen, zoals jij, te ontlokken. Wat anders.

Gegroet,

de landverrader
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57031963
Mensen die Boulah erin zetten .

Lekker veel switchen die drie op 't middenveld (VDV, Persie en Sneijder) tijdens de wedstrijd. Ze kunnen alle drie op deze posities spelen.

Van the Man

VDV - Van Persie - Sneijder
Bronckhorst - De Zeeuw
Bouma - Mathijsen - Ooijer - Heitinga of Melchiot
Sar.

Alleen de rechtsback positie zou ik zo niet weten, allemaal middelmaat .
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:22:37 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57032042
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Om reacties van kneuzen, zoals jij, te ontlokken. Wat anders.

Gegroet,

de landverrader
Ah, okay. Dat wilde ik ff horen. Inderdaad dus puur om stoer te doen van kijk mij eens 'anders' zijn. Slechte jeugd gehad zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')